سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

روانشناسی تنفر

در عظمت و بزرگی عقل و خرد همین بس که در فرمایش مولای موحدان علی علیه السلام از آن بعنوان رسول و پیامبر نام برده شده است . العقل رسول الحق . و در جایی که حماقت و کمی عقل را شقاوت و بدبختی مینامد خرد را نه مایه ی شفا و نه سبب شفا که خود شفا میخواند ، العقل شفاء ، الحمق شقاء . اگر مردم میدانستند که عقل دوستی است که فریب نمیخورد العقل لاینخدع ، هیچگاه آنرا از خود جدا نمیساختند ، العقل صدیق مقطوع . در نگاه پیشوای خردمندان و امیر عارفان نبود خرد نبود حیات دانسته شده است ، و عدم العقل عدم الحیاة . و پر واضح است معاشرت با مردگان برازنده ی مردم عاقل نخواهد بود ، و لاتعاشر الاموات .

خودم و شما دوستان عزیزم را به اندیشه و تفکر در این کلمات کوتاه اما گهربار دعوت میکنم . اگر زیرکی از زندگی ما رخت بر بندد باید در ایمانمان شک کنیم چرا که المومن کیس ، زیرکی از نشانه های ایمان دانسته شده است . ما حق نداریم مورد سرقت قرار گیریم و گرفتار خدعه و نیرنگ دشمنان شویم . امروزه جنگ طلبان دموکراسی خواه با تفکرات نو و مدرن انسانها را از پای در میآورند ، آنها بجای اینکه با گلوله ما را بکشند و ناتوی نظامی را به سوی ما روانه سازند ، ناتوی فرهنگی را به سراغ ما گسیل داشته اند . مطالعه و آگاهی از ادبیات تهوع آور تلمود کمک مؤثری در مقابله با تهاجمات ناتوی فرهنگی خواهد بود .

1) تلمود بازدارنده از عمل شریرانه نیست ، به یهودی گناهکار نمیگوید پا روی هوا و هوست بگذار بلکه راهنما و مشوق او در اعمال رفتارهای زشت و پلید است ، تنها شرط تلمود این است که از یهودی میخواهد که هرگاه وسوسه شدی و تصمیم به گناه گرفتی به شهری برو که تو را نشناسند . طراحان تلمود به تجربه دریافتند ، تنها مانع آنان و تنها سدی که میتواند با شرارتهای آنان مقابله کند ، دانش ، کتاب ، آگاهی و تفکر است . آگاهی میتواند آنان را از استتار خارج سازد .

Moed Kattan 17 a : If a Jew is tempted to do evil he should go to a city where he is not known and do the evil there

کشف حجاب از یهود بر عهده ی همه ی اندیشمندان دردمند است ، در این راه کمترین اهمال بزرگترین خیانت است . 

2) تلمود علاوه بر پوشش و استتار ، پیش دستی و گول زدن بر آنانی که جنتایل و غیر یهود میخواند را از طریق طفره زنی ، گریز جویی و دروغ تجویز میکند .

        Baba Kamma 113 a : Jews may use lies ( subterfuges ) to circumvent a Gentile

3) تلمود با توهین صریح و آشکار ، بدون هیچ کنایه ای مریم مادر عیسی مسیح علیهما السلام را زناکار میخواند ، و با تقدس زدایی از مریم مقدس به رواج هرزگی در میان دختران مسیحی مبادرت میورزد . ( عبارات تلمود در این مورد آزار دهنده است ، لذا از ذکر آن مرا معاف بدارید ) .

4) تلمود اعدام و فرو رفتن و غلطیدن در مدفوع جوشان را بعنوان مجازات درخور معارضان ، آگاهان ، پیامبران و همه ی آنانی که به احکام سخیف و بی پایه و اساس حاخام ها و ربنها تن نمیدهند ، میداند . و شما بخوبی میتوانید ادبیات و روانشناسی تنفر را در عبارتهای زیر مشاهده کنید . 

Erubin 21 b : Whosoever disobeys the rabbis deserves death and will be punished by being boiled in hot excrement in hell 

Gittin 57 a : says Jesus is in hell , being boiled in " hot excrement  

و من متحیرم از این همه جسارت و بی پروایی برنارد لوئیس که چنین آیینی را با استناد به تلمود آیین مدارا و بردباری معرفی میکند . تلمودی که فرزندان غیر یهودی را sub human و ناانسان و حیوان میداند و دختران غیر یهودی را filth و کثافت ، نجاست و هرزه میخواند .

Yebamoth 98 a : All gentile children are animals

Abodah Zarah 36 b : Gentile girls are in a state of niddah - filth

تحیرم بیشتر میشود وقتی که میبینم  در جمع مسلمانان افرادی که پز روشنفکری میدهند و باید وظیفه ی اولشان روشنگری باشد همچون بزی سر به زیر پیروی و متابعت یهود سازمان یافته میکنند ، یقین میکنم که الشعراء یتبعهم الغاوون .

ادامه دارد .....        



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 86/1/15ساعت  9:39 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]