سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

ریشه های ضد صهیونیستی انقلاب امام خمینی (ره)

 

هدف ما دستیابی به یک قدرت جهانی است. 1
هیچگونه محدودیتی برای حوزه فعالیتهای ما وجود ندارد. 2
توده مردم باید صرفا به وسیله ما اداره شوند. 3
با تمام روشهای ممکن باید اهمیت حکومت و قدرتمان را به همگان گوشزد و اعلام کنیم کسانی که به حکومت جهانی ما تسلیم شوند از حمایتمان بر خوردارند. 4
غیر یهودیان گله گوسفندانند و ما گرگهای این گله و شما میدانید که وقتی گرگ به گله میزند چه اتفاقی میافتد؟ 5
چهل سال پیش امام ره فرمود: در شانزده شهریور در تهران دروازه دولت یک بساطی یهودیها درست کردند چهار صد پانصد نفر یهودی دزد دور هم جمع شدند. خلاصه حرفشان این بود که شعاری برای یکی دادند و یک فحشی به یکی، آن وقت نوشتند که :
مجد مال یهود است. یهود برگزیده خداست. ما ملتی هستیم که باید حکومت کنیم.
ایران سرزمین پهناور با امکانات طبیعی فراوان و مردمی فهیم ، سزاوار نبود که در چنگال یهود گرفتار باشد. مردان قوی ای که سرشار از غیرت و توانمندی بودند راضی نمی شدند اسارت زنان و مردان ایران زمین را به تماشا بنشینند.
این نوشته نفوذ صهیونیسم را در ایران از کلام امام خمینی ره می نمایاند.
حضور گسترده صهیونیستها در اقتصاد ایران به واسطه حزب بهائی از مواردی است که امام نسبت به آن به تاریخ اسفند 1341 اعلان خطر میکند. در همین تاریخ امام تلویزیون ایران را پایگاه جاسوسی یهود مینامد.
زمانی که به امام خبر میدهند تعدادی از اهل منبر را به سازمان امنیت بردند و از آنها خواستند که از شاه و اسرائیل چیزی نگویند. امام که در بین مراجع به تیزهوشی شهره است، سوالی مطرح میکند که این دو تناسبشان در چیست؟
آنگاه امام میپرسد مگر شاه اسرائیلی است؟
به نظر سازمان امنیت شاه یهودی است؟
از عمر این عبارات بیش از چهل و یک سال میگذرد و دوستان جوان من که امروز خواننده این سطورند بدانند که فعالیت یهود و تعرض آنان به ایران برای همه قابل لمس نبود. پروتکلها عامل اصلی موفقیت یهود را در امور سیاسی پنهان کاری میداند. آنان تصمیم داشتند قدرت فکر کردن مردم را با برجسته کردن مسائل کم اهمیت تضعیف کنند. و زمانی که کلیت جامعه ای نتواند فکر کند و تصمیم بگیرد ، پر واضح است زمینه حضور گسترده خود را فراهم ساخته اند. تا جائیکه هواپیماهای اسرائیلی تصمیم میگیرند حجاج بیت الله الحرام را به مکه ببرند که البته با اعتراض عربستان سعودی ناچار شدند از این عمل خودداری کنند. آنقدر این زمینه حضور مهیا است. که امام ره در تاریخ فروردین 1343 بعد از اینکه ماجرای هواپیما و حج را میگوید از ورود تخم مرغ اسرائیلی هم شکایت میکنند.
یعنی اسرائیل آنچنان ما را در قبضه خود دارد که باید شکممان ، که امری مادی است و حجمان ، که امری معنوی است ، با او گره بزنیم.
امام می داند که صهیونیسم زمانی موفق میشود که افراد را مطابق الگو و انگاره های تربیتی خود دوباره تربیت کند ، لذا وقتی جمعی را برای تحصیل به اسرائیل فرستادند امام ناراحتی خود را پنهان نکرد . در تاریخ اردیبهشت 1343 فرمود : ای کاش به جای دیگری می فرستادند ، به آمریکا می فرستادند ، ای کاش به انگلستان می فرستادند . اسرائیل با فرستادن نظامیان خود به ایران علاوه بر اینکه از تجهیزات ارتش ایران بهره می بردند باعث بدنامی ایران در دنیای اسلام نیز می شد.
تا جاییکه امام فریاد برآورد ایران پایگاه اسرائیل شده است.
سرسپردگی رژیم شاه به اسرائیل تا جائی است که حتی برای برپایی جشن های دو هزارو پانصد ساله شاهنشاهی از کارشناسهای اسرائیلی بهره می برد .
این جشنهای شاهانه در زمانی است که بفرموده امام ، مسلمین برای مجد ، عظمت و آزادی فلسطین در خاک و خون می غلطند ، ولی شاه برای رژیم مبتذل شاهنشاهی جشن و سرور بپا می کند .
وقتی در 21 آگوست 1969 مسجد الاقصی توسط یهودیان افراطی به آتش کشیده می شود
و منبر بسیار ارزشمند اهدائی صلاح الدین فرمانده مسلمان در آن می سوزد ، این آتش سوزی بقدری ننگین بود که شورای امنیت سازمان ملل آن را محکوم می کند ، ولی شاه در ایران با عوام فریبی قصد اخاذی از مردم و ترمیم وجه اسرائیل را دارد ، از امام در این باره بشنوید : مسجد الاقصی را آتش زدند ، ما فریاد می کنیم که بگذارید مسجد الاقصی به همین حال نیم سوخته باقی باشد ، این جرم را از بین نبرید . ولی رژیم شاه حساب باز می کند و صندوق می گذارد و به اسم بنای مسجد الاقصی ، از مردم پول می گیرند تا بتواند از این راه استفاده نمایند و جیب خود را پر کنند و ضمنا آثار جرم اسرائیل را از بین ببرند.
یهود همیشه در همه جای نسبت به در اختیار داشتن زمین حریص است و در همه جای دنیا بهترین جاهای مسکونی و زراعی را برای خود می خواهد ، در ایران هم آنگونه که امام می فرمایند : مزارع بسیار خوب ایران بسیارش در دست اسرائیل
است . امام از مزرعه نمونه ایران و اسرائیل در ایلام و از دشت عمران در اطراف قزوین نام می برد
امام در مصاحبه بادکتر جیم کولکر ، استاد دانشگاه آمریکا، اسرائیل را شریک جنایات ساواک و شاه معرفی می کند و در دیدار با سفرا و دیپلماتهای خارجی از شکنجه جوانان ایرانی بدست عمال شاه یاد می کند و می فرماید حتی شکنجه گر از اسرائیل می آوردند .
تعهد امام را بنگرید ، در بحبوحه انقلاب کمتر از دو ماه مانده به پیروزی 22 بهمن ، وقتی اعتصاب در آبادان از صادرات 9 یا 10 میلیون بشکه نفت جلوگیری کرد ، برای مصارف داخلی شش صد هزار بشکه نفت تولید می شد .
وقتی بازرسان متوجه شدند که این نفت به اسرائیل فرستاده می شود ، امام عباراتی دارد، می فرماید : اگر اینها فهمیدند که این نفت را برای اسرائیل می خواهند حرام است که اعتصاب نکنند ، باید اعتصاب کنند . در ادامه امام می فرماید : ملت ایران حاضر است سرما بخورد ، اما نفتش را اسرائیل نبرد .
از خصوصیات امام این است که هیچ گاه بدون سند حرفی نمی زند ، بر این اساس ایشان تا 28 روز پیش از پیروزی انقلاب ، از اینکه اسرائیل در کشتار مردم ایران دست دارد چیزی نمی گوید ، اما در این تاریخ سندی بدست می آورند و می فرمایند اینها ملت ما را با سربازهای اسرائیلی کشته اند .
پاسخ مثبت امام به سوال خبرنگار نشریه لوموند پایان بخش مطالب این مقاله است .
آیا سیاست موافق شاه در قبال اسرائیل ، یکی از دلائل مخالفت شما با رژیم است ؟ امام می فرمایند ، آری.
پی نوشت ها:

1-پروتکلها شماره 10
2-پروتکلها شماره 9
3-پروتکلها شماره 10
4-پروتکلها شماره 6
5-پروتکلها شماره 11



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 84/1/30ساعت  10:22 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]