سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم


گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت سی ام )

و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم
 


اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .


وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .
حس بویایی ی خانه و خانواده را تقویت کنید . این نیاز به تمرین دارد . حس بویایی و حس شامه حکم حیاء را دارد . این دو در عین اینکه بسیار با اهمیت هستند ، زود خسته هم میشوند . شما حس شامه را از حیوان بگیر ، او دیگر قادر به تولید مثل نخواهد بود ، این در بسیاری از حیوانات صادق است . حیاء را از انسان بگیرید ، تولید مثل او را متوقف ساختید ، اذا اراد الله هلاک عبد نزع منه الحیاء . نه اینکه زاد و ولد نداشته باشد ، آدم نمیزاید .

حس بویایی زود خسته میشود ، کافی است چند ثانیه یا چند دقیقه در اطاق بد بویی قرار بگیرید ، به بوی بد عادت میکنید . حیاء هم همینطوره ، برای بی حیاء شدن لازم نیست صد فیلم مستهجن نشانتان بدهند ، با یک فیلم حیاء را از شما میگیرند . گاهی وقتها با یک چشمک ، با یک جمله ، با یک تصویر ، شرم زدایی صورت میگیرد . هیچکس در مقابل شرم زدایان ایمن نیست ، از وسوسه های شیطان یکی همین است که به شمای جوان میگوید ، توان و قدرت تو زیاد است ، با یک فیلم اگر بخواهی ، دین و ایمانت را از دست بدهی ، پس بهتر که آن دین نباشد . متاسفانه این قبیل جملات که نهایت عقب ماندگی ذهنی را میرساند ، از بعضی آدم های تحصیل کرده هم بگوش میرسد .

خدا نکند کسی به بوی بد عادت کند ، همینکه حس بویایی خسته شد ، بعد از آن هیچ بوی خوشی بر آن موثر نیست . حیاء زود از بین میرود ، آنهایی که شیطان پرست شدند ، و بعد از شیطان پرستی به هر جنایتی دست زدند ، فکر میکنید چطوری شیطان پرست شدند ؟ چه چیزی باعث تنزل آنان شد ؟ که آدمی شرم میکند به اعمال آنها اشاره کند . گمان نکنید که برای شیطان پرستی نیاز به گذراندن کلاسهای ایدئولوژی است . خیر ، من تصویر هایی از اینها را دیدم ، در یک باغ بزرگی تجمع میکنند ، بچه هایشان را هم میآورند ، تابلوی بزرگی با عبارت Welcome to Hell به آنها خوشآمد میگوید ، پیش از آن تابلوی دیگری با عبارت Hell به همراه فلشی ، راه جهنم را به تازه واردین نشان میدهد . ماکت های بزرگی از آتش درست کرده اند ، در آن حفره هایی تعبیه شده ، بچه ها سر هایشان را از داخل حفره بیرون میکنند ، یکی هم از آنان عکس میگیرد . اطاق بزرگی که تصویر شاخ را بر خود دارد و زبانه های آتش که همه ی ساختمان را در بر گرفته ، با بستنی از تازه وارد ها و قدیمی ها پذیرایی میکند . لباسهایی با شعار های مورد قبول سران شیطان پرستی به تن میکنند . و بدین گونه جهنم را برای دوستانشان گوارا میسازند .

غرض این است که گول نخوریم ، زمان ، زمان فتنه است ، دختر مسلمان ، پسر مسلمان حق ندارد طوری رفتار کند که دشمن بر او طمع بورزد . همه ی آنهایی که گرفتار شدند و امروزه حکم حیوان بارکشی را برای دشمن دارند و در دائره ی خدمات ، به مردم و سرزمینشان خیانت میکنند و یا دیگرانی که اجازه دادند تا دشمن با داده های آنان عربده کشی راه اندازد ، یا کلام مولایمان علی بن ابیطالب علیه السلام را نشنیدند و یا شنیدند ، اما بخل ورزیدند و ادب نگه نداشتند ، در نتیجه مبتلا شدند . توصیه میکنم اولین حدیث کلمات قصار را در حافظه یتان نگه دارید و برای دیگران بخوانید . امام سلام الله علیه میفرماید : کن فی الفتنة کابن اللبون در فتنه ها مانند شتر مذکر دو ساله باش ، شتر مذکر دو ساله دو خصلت دارد که امام علیه السلام به آن اشاره میکند ، میفرماید : لا ظهر فیرکب سواری نمیدهد ، و لا ضرع فیحلب و پستانی ندارد تا او را بدوشند . همه باید مراعات کنیم کلکم راع ، این یک مسئولیت همگانی است ، پدر و مادر در خانه مسئول اند ، اولیاء فکری و فرهنگی در جامعه گسترده مسئولیت دارند ، هیچکس بدون مسئولیت نیست ، همه ی اعضای یک خانه و یک خانواده ایم ، وظیفه داریم ، یاریگر هم باشیم کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته . شما اینها را میشنوید و یا میخوانید ، من بواسطه ی اینکه مدتی در زندان بعثی یهودی عراق بودم ، اینها را با همه ی وجودم حس کرده ام . به همین خاطر دوست دارم ، دختر مسلمان و پسر مسلمان آگاه باشد ، لذا مطالعه میکنم ، مدرسه میروم ، سخنرانی و گفتگو میکنم ، مقاله مینویسم و باز هم وقتی تلاش دشمن را میبینم ، از خودم راضی نیستم .

مرداد ماه سال 84 بعد از اینکه مدتی در باره ی شیطان پرستها تحقیق و جستجو کردم ، از سایتهای معتبری مثل سایت آقای شهبازی گرفته تا سایتهای کشور هایی که شیطان پرستها در آنجا بیشتر فعالیت دارند ، دیدن کردم . حاصل آن مقاله ای شد که اولین بار در همان موقع در سایت موعود که سایتی بسیار ارزشمند و بی نظیر در بین سایتهای دینی است ، قرار گرفت و سایت ارزشمند باشگاه اندیشه هم آنرا منتشر کرد ، بعضی سایتها و خبرگزاری ها هم بدون اینکه اسم بنده را بیآورند منتشر کردند ، با اینکه این روش قشنگ نیست و لی من از همه شان راضی هستم . اکنون یک مرتبه دیگر از دوستان ارجمندم تقاضا میکنم خواننده ی این مقاله که به نام شیطان پرستی ، یهود و جوانان معروف شد ، باشند .       

سران یهودی دنیا عزم جدی بر نابودی هر عقیده ای دارند ، آنان تمامی اصول و تئوریها را بهم می ریزند ، نظامها و حاکمیت ها را لرزان می سازند ، خانواده ها را ویران و نقش مدیریتی پدرها و مادرها را لگدمال می کنند .

آنان تصمیم گرفته اند که به هیچ کس اجازه اظهار وجود ندهند ، رسما اعلام می کنند همه باید تحت اداره یهود باشند ، همه باید به شنیدن صدای آنان عادت کنند . همه چیز را آنگونه که خود می پسندند ، می خواهند .

جوانان را در دنیایی از خیالات و اوهام شاعرانه گرفتار می سازند و به وقت استیصال و سر خوردگی لحظه ای که جوان به هر چیزی چنگ می زند تا خود را از مهلکه نجات دهد ، مذهب جعلی ای که سران یهودی از پیش طراحی کرده اند در اختیار او می گزارند .

بر این اساس می گوییم :

 

1. شیطان پرستی مذهبی است ساختگی که توسط سران یهودی ای که مدیریت افکار و اندیشه ها را در انحصار خود می پندارند بوجود آمده است . یهود با صرف مبالغ هنگفت و با خدمت گرفتن هنرپیشگان ، خوانندگان ، نوازندگان ، انتشار سی دی های آموزشی ، مجلات ، روزنامه ها و کاباره ها ... در صدد پر کردن خلاء روحی و معنوی جوانان غرب و به تبع جوانان شرق برآمده است . تا جایی که بگفته رئیس بیمارستان نوجوانان نیویورک ، شیطان پرستی یکی از شایع ترین تهدیداتی است که در مقابل بچه های امروز قرار گرفته است .

پر واضح است وقتی کلیسا نتواند در مقابل خواسته های معنوی جوانان الگوی مناسبی ارائه دهد ، آنانی که خود را گرگ می خوانند هدایت گله های گوسفند را بعهده خواهند گرفت . و کیست که متوجه استخوانهای شکسته کلیسا نشده باشد .

رئیس بخش تحقیقات سری پلیس ایالات متحده می گوید : می توانید مرگ را در بیشتر کلیسا ها لمس کنید ، چیزی برای ادامه حیات وجود ندارد .

 

2.شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست . به همین جهت شیطان پرستی را جهان تاریک نیز میگویند.

 

3.شیطان پرستی آنگونه که خود می گوید حقیقتی را جستجو می کند که در این جهان یافت نمی شود . خود کشی که از موارد رایج این آیین است ، توجیهی اینگونه دارد : اگر بپرسی چرا خودت را می کشی ؟ می گوید می خواهم به حقیقت برسم و حقیقت در این دنیا به دست نمی آید .

پیامبر عزیز اسلام (ص) عبارتی دارد که می فرمایند : در آخر الزمان ، دنباله روها از نابخردان پیروی می کنند .

مذهب سازان عصر جدید بسیار زیرک هستند . آنان به این حقیقت رسیده اند که همیشه گروهی در دنیا وجود دارند که از هیچ گونه استقلال فکری برخوردار نیستند و متاسفانه این گروه کمتر به خردمندان تمایل دارند ، بلکه میل بیشترشان به کسانی است که هوی و هوس را سر لوحه کار خود قرار داده اند . پروتکل های دانشوران یهود به صراحت به تربیت و آموزش افراد اشاره دارد ، می گوید : تا زمانی که افراد جوامع مختلف مطابق الگو و انگاره های تربیتی ما دوباره تربیت نشوند ، نمی توانیم برنامه هایمان را در این گونه جوامع مطابق با روشی کلی و یکسان پیاده کنیم . اما اگر برنامه ها را محتاطانه و توام با آموزش آغاز کنیم می توانیم در کمتر از یک دهه منش و خلق و خوی سر سخت ترین افراد را تغییر داده و آنها را مانند افرادی که از پیش مطیع ساخته ایم به زیر سلطه خویش در آوریم .

 

4. به شیطان پرست تفهیم می کنند که دنیای شیطان پرستی زندگی در میان لجن است و هیچ وقت نمی شود در لجن زندگی کرد و به لجن آلوده نشد و هیچ چاره ای برای پاک شدن نیست جر مردن و رهایی از این دنیا .

 

5. به شیطان پرست می فهمانند زندگی در این دنیا بر پایه دروغ است و همه باورهای مردم بر پایه همین دروغ شکل گرفته است ، همه عادت کرده اند دروغ بگویند ، لذا اگر حرف راست هم بزنید کسی آن را باور نمی کند .

 

6. شیطان پرستی آیینی است که همه چیز را منفی ارائه می دهد . آدم شیطان پرست عمر شب را بلند می داند . او حتی خورشید را مانع از تابش نور می پندارد . آنان همه چیز را منفی می خواهند ، اگر به باغ سیب بروند همه سیب ها را کال می بینند و اگر به تئاتر بروند همه بازیگر ها را لال می پندارند. به شیطان پرست می گویند چشمهایت را باز کن ، فقط ببین . مغزت را ببند ، فکر نکن . نقش تو ، نقش تماشا چی تئاتر در این دنیاست .

آدم وقتی در دام ابلیس هایی که طراح و مدیران اجرایی احکام شیطان پرستی اند قرار می گیرد ، به مثابه مواد خامی خواهد بود که هر شکلی را اراده کنند ، از او می سازند.

پروتکلهای دانشوران صهیونیسم جهت دادن به فکر و اندیشه مردم غیر یهودی را به کمک سخن پردازی و تئوریهای وسوسه انگیز ، کار متخصصان و مدیران یهودی می داند.

آنان آنچنان به تبدیل آدمها می پردازند که بسیاری از افراد از اینکه موجود دیگری شده اند که خودشان نیستند ، خبر دار نمی شوند.

حتی آنانی که فکر می کنند مدیر و طراح و برنامه ریز حداقل بخشی از شیطان پرستها هستند ، تنها عاملی ناچیز و بی مقدارند که کورکورانه در خدمت ابلیس بزرگ قرار گرفته اند.

 

7. راهی که برای شیطان پرست ترسیم می کنند معجونی است که هر آدم گرفتاری را به وحشی گری و نفرت سوق می دهد. اولا راه نیست ، کوره راه است. مسیری است که به هیچ جا راه ندارد. بن بست است. رسما اعلام می کنند ما به مقصد نمی رسیم. برای شیطان پرست تفهیم می کنند جاده ای که در آن قرار دارد پر از خط کشی های در هم و بر هم است. و او در یافتن راه خروج تا سر حد جنون و دیوانگی پیش می رود و سر انجام مطمئن می شود راه بازگشتی وجود ندارد.

 

8. احیاء اخلاق مصیبت بار قوم لوط امروز از طریق گروههای شیطان پرست و وابسطه به آن ترویج می شود. پیشرفت هم جنس خواهی باور کردنی نیست. حمایت مقامات ارشد کلیسای انگلیس ، پارلمان اتحادیه اروپایی ، انجمن اطلاعات جنسی و انجمن آموزش و پرورش ایالات متحده ... ننگ آور است.

امروز دیگر صلیب های وارونه ، ستاره پنج پر ، خفاش ، صورتهای نقاشی شده ، ماسک های حیوانات درنده ی شاخ دار ، برهنه پوشی ... تنها نشانه ها و سمبل های شیطان پرستی نیست. عمده ترین نشانه شیطان پرستی را در تجاوز و قتل به ویژه در تجاوز به کودکان و نوجوانان به همراه قتل آنان باید دید. مدتی پیش روزنامه های آمریکا نوشتند جمعی شیطان پرست دستگیر شدند که نوجوانان و حتی کودکان را وحشیانه مورد تجاوز قرار داده و با ساتور تکه تکه می کرده اند. استفاده افراطی از مشروبات الکلی ، مواد مخدر ، قرص های روان گردان و انرژی زا ، استفاده و استعمال آلات مصنوعی ، خوردن و آشامیدن ادرار و مدفوع ... معجونی از بیماری های روحی ، روانی و جسمی بخصوص بیماری های عفونی و ایدز را برای شیطان پرست ها به ارمغان آورده است. ایدز شایع ترین بیماری نزد شیطان پرستان است. و 75 در صد عامل آلودگی شش هزار نفری که روزانه مبتلا به این درد بی درمان می شوند انتقال از طریق تماس جنسی است.

 

9. توصیه ای که شیطان پرست ها ناگزیر به انجام آنند. شنیدن آهنگ های تند همراه با خشونت است. که وحشت و نفرت را با خود دارد. آنان موظفند همیشه خشم و نفرت خود را نسبت به مسیح و سایر مقدسات اعلام کنند. خود را بی خانمانی بیابانگرد بپندارند که از عشق و محبت متنفرند. آنان خوانندگان بسیار خشنی ، که در صدایشان می توان غرش حیوانات وحشی را شنید ، سمبل قدرت شیطان پرستی می دانند. که کمبود و نیاز خود را با خشونت زیاد رفع می کنند. اهانت به ادیان به عنوان آزادی بیان در تصنیف های خوانندگان شیطان پرست ترویج و تبلیغ می شود. اکنون موسیقی بی ریشه جاز که از موسیقی Yidish یهودیان گرفته شده در همه زوایای ذهن جوان آمریکایی و ... رخنه کرده ، به طوری که مایکل جکسون یهودی را از تمام مقدسین کلیسا بر تر می دانند. روزی گروه بیتل ها از سر مزاح اعلام کرده بود که از خدا نیز معروف تر است و امروز گروه های موسیقی شیطان پرست عملا پرچم جنگ با خدا را بر افراشته اند.

 

10. دوست جوان من بداند:

بنیانگزار فرقه شیطان پرستی یک یهودی از خاندان لوی به نام آنتوان لوی است و در کلیسای شیطان آنتوان لوی ، مناسک جنسی جایگاه خاصی دارد. همان رقص ها و کار های جنسی که به وسیله فرانکسیست ها ، به طور مخفی انجام می شد ، امروز از طریق گروه های شیطان پرست مثل متالیکا در سطح عموم رواج داده می شود.

 

صنعت سکس و بازرگانی تن که در ردیف سود آورترین تجارت های جهان است به همراه صنایع مشروب سازی ، قاچاق مواد مخدر ، قمار و صنعت سینما در انحصار یهود است.

شبکه وسیعی از کلوبهای شبانه و فاحشه خانه ها توسط ویلیام ساموئل رزنبرگ ، مشهور به بیلی رز ، که از یهودیان مهاجر به آمریکا است ، تاسیس شد.

 

غول صنایع مشروب سازی ، یهودی مهاجر ، ساموئل برنفمن است. که امروزه دفتر مرکزی کمپانی مشروبات الکلی برونفمن ها ، به نام سیگرام در نیویورک است و در 120 کشور جهان شعبه دارد و فروش سالانه آن بیش از یک میلیارد دلار است.

 

سلطان دنیای پنهان شخصی است یهودی ، به نام روچیلد ، که بزرگترین امپراطوری قمار را در ایالات متحده ایجاد کرد او در قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر ، سرمایه گزاری عظیمی نمود.

 

اولین فیلم تاریخ سینما که در آن حریم اخلاق شکسته شد ، ماه آبی است نام دارد که توسط یک یهودی به نام اتوپرمینگر بسال 1953 کارگردانی شد و برای اولین بار واژه هایی مانند ، آبستن و باکره را بکاربرد.

سه سال بعد همین کارگردان یهودی فیلم مردی با دست های طلایی را عرضه کرد و یک تابوی اخلاقی دیگر را شکست. او برای اولین بار به نمایش اعتیاد به هرویین پرداخت.

پرمینگر در فیلم بعدی اش که در سال 1959 ساخته شد برای نخستین مرتبه ، صحنه تجاوز جنسی را به نمایش درآورد.

انسانیت زدایی ، هدف اصلی همه فیلم های این کارگردان یهودی بوده است.

و اینک شیطان پرستی با اسطوره سازی و با ارائه مطالب گمراه کننده و پورنوگرافیک سعی در تحقیر جوانان و برده داری نوین دارد.

ادامه دارد ......



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 86/3/8ساعت  5:35 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

     

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

     

    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت بیست ونهم )

    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

    علما گاهی یک بیت شعری میخوانند و از مستمعینشان گله و شکایت میکنند ، که هر چه ما میگوییم ، شما حرف خودتان را میزنید . همان بیت را من برای شما میخوانم که این همه بین حرفهای من سوال نپرسید . اولا بخاطر اینکه رشته ی کلام از دست گوینده خارج میشود و ثانیا ما ناچار میشویم قرارمان را که مبتدا از ما و خبر از شما را زیر پا بگذاریم . آن بیت شعر این است : گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله ی من ......... آنچه البته به جایی نرسد فریاد است . خیلی وقت پیشتر ها در زندگانی علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه مطالعه میکردم ، در حالات حضرت علامه یکی این بود که هیچگاه سوال نزد استاد نبرد ، شبهای زیادی را تا به صبح مطالعه کرد و خود به پاسخ پرسش هایش رسید .

    شما شنیدید که : اسال تعلم . بپرس تا بدانی . و فهمیدید که : من سال استفاد . هر که سوال کند سود برد . آن سویش را هم بدانید که : من اسرع فی الجواب لم یدرک الصواب . هر کسی که در پاسخگویی شتاب کند ، معلوم نیست راه درست را دریابد . آن سو ترش را هم ببینید که : تفکر ساعة خیر من سبعین سنة عبادة .

    خیلی خوب ، اختلاط زن و مرد و عدم همخوانی آن با حیاء برایتان مسئله ساز شده . بهر حال ما که اهل آسمان نیستیم . روی همین کره ی خاک زندگی میکنیم . سر کار میرویم ، بعضی از ما همکارانی نامحرم داریم ، گاهی محل کارمان سالن بزرگی است ، گاهی کارگاه کوچکی است ، گاهی کارمند پشت میز نشینیم و در یک اطاق مثلا بیست متری چند زن و مرد با هم کار میکنیم . دانشجوییم ، در کلاس درس دانشجوی دختر داریم دانشجوی پسر داریم . داخل اتوبوس ، هواپیما . به مجلس دوستانه میرویم . به عروسی دعوت میشویم . نشستهای فامیلی داریم . خرید میرویم . و خیلی مصداقهای دیگر که میتوان برشمرد .

    آنچه در یک پاسخ کوتاه میتوان بیان کرد و فکر میکنم تا وقتی که فرصت کنید و خودتان در این زمینه مطالعه کنید ، راضی و قانعتان میکند ، این مطلب است :

    یک ) اصل اولی عدم اختلاط است .

    دو ) بهر دلیل و به خاطر هر ضرورتی که ناچار شویم اصل اولی را رعایت نکنیم ، قاعده حیاء تا وقتی که روابط ، رسمی است ، صحبت ها رسمی است ، نگاه ها رسمی است ، رفت و آمد ها شغلی است ، بقوت خود باقی است ، پس این برایتان یک قانون شود ، هر جا نوع پوشش ، از حالت رسمیت خارج شد . حرف زدن دوستانه شد . یعنی از حالت شغل بیرون آمد ، یعنی داریم از دائره ی حیاء خارج میشویم . اگر به فروشگاهی رفتیم ، خواستیم مثلا پرده ای بخریم . همینکه دیدید ، صحبتتان از پرده رفت ، به مطلب دیگر ، بدانید دارید از دائره ی حیاء خارج میشوید . این برای مجالس دوستانه و فامیلی و هر جای دیگری صادق است .

    حیاء را آقای ویلیام جیمز در کتاب لذات فلسفه امری غریزی نمیداند . میگوید : حیاء یک امر اکتسابی است . میگوید : مادران به این درک رسیدند که دست و دل بازی مایه ی طعن و تحقیرشان شده است و این مطلب را به دخترانشان یاد داده اند . مطلب آقای جیمز چه اندازه درست است ؟ شما مطالعه کنید . من دانش جیمز و نوع برداشت او را درک میکنم . او با فرهنگی بزرگ شده که از ابتدا زن مورد تعرض شیطان قرار گرفته و آنکه عامل زمینی شدن مرد گشته است ، زن بوده . در فرهنگ توراتی سلطه شیطان از زن شروع میشود . همین اندازه که آقای جیمز دوست دار حیاست ، جای ستایش دارد .

    من میخواهم بگویم ، حیاء مانند حس خدا پرستی ، یک حس غریزی و فطری است . بهمین دلیل هر کسی اگر دقت کند و یا دقت هم نکند متوجه ی خروج از دائره ی شرم و حیاء میشود .

    جدای از این ، مطالعه ی همان تورات تحریف شده هم نمیگوید که زن حیاء اولیه را از  کسی آموخته است . بر اساس آنچه که تورات میگوید : مار زن را فریب داد و زن از میوه ی ممنوعه خورد ، و از آن میوه به شوهرش داد و او هم خورد . بعد از اینکه از میوه ی منهیه خوردند ، تورات میگوید : آنگاه چشمان هر دو باز شد و از برهنگی خود آگاه شدند ، پس با برگهای درخت انجیر پوششی برای خود درست کردند .

    وقتی که به قرآن هم مراجعه میکنید ، متوجه غریزی بودن و فطری بودن شرم و حیاء در آدم و همسرش میشوید . خداوند آدم و همسرش را در بهشت قرار میدهد ، از آن دو میخواهد که به یک درخت معرفه ای نزدیک نشوند ، عبارت قرآن خیلی جای تامل دارد ، لا تقربا هذه الشجرة نمیگوید از میوه ی درخت نخورید . شیطان آن دو را وسوسه میکند . تا جاییکه برایشان قسم میخورد که من ناصح شما هستم . آنگاه آیه ی 22 سوره اعراف میفرماید : فدلیهما بغرور شیطان آن دو را با حیله گری راهنمایی کرد ، فلما ذاقا الشجرة همینکه از آن درخت خوردند ، بدت لهما سواتهما آنچه که ظهورش باعث شرم و خجالت است برایشان آشکار شد ، چقدر این کتاب زیباست ، چقدر متین حرف میزند ،  چقدر حیاء دارد . دنباله آیه میفرماید : و طفقا یخصفان علیهما من ورق الجنة شروع کردند به چسباندن برگهای بهشتی بر عورتهایشان ، از برگهای باغ استفاده کردند ، تا ستر و پوششی بر عورتهایشان قرار دهند . در قرآن نیامده است که مثلا خداوند به این دو تعلیم داده است ، یا فرشته ای این مطلب را به آنها گوشزد کرده است . حتی خود آدم و همسرش هم به یکدیگر تذکری نداده بودند . همه چیز حکایت از فطری بودن شرم و حیا دارد . برای اینکه باز دوست جوان من نپرسد که از کجای آیه شرم و حیاء را میفهمید ، میگوییم : 

    اولین واکنش حضرت آدم و همسرش به تعبیر قرآن مجید ، و آدم و حوا به تعبیر تورات ، بعد از اینکه متوجه برهنگی خود شدند ، پوشش بود . و پوشش فرع بر شرم و حیاء است . بدون شرم و حیاء پوشش معنا ندارد . حیوانات برهنه اند ، نه اینکه حیوانند . برهنه اند چون چیزی به نام شرم و حیاء ندارند . ما اکتساب شرم و حیاء را در ادامه ی یک امر فطری میپذیریم . یعنی قبول داریم که این حالت اولیه نیازمند آموزش هم هست . 

    اینکه رسول الله صلی الله علیه و آله میفرماید : الحیاء شعبة من الایمان . و در عبارت دیگری میفرماید : لا ایمان لمن لا حیاء له . خدا میداند ، همین دو عبارت کوتاه به اندازه ی چندین کتاب و چندین قانون اساسی حرف دارد . منتها ما یاد نگرفته ایم که رسول خدا این عبارات را برای صرف صواب بردن و سخنرانی کردن ، گفتن و شنیدن نفرموده اند . اینها باید در خانه ، در خانواده و در جامعه حضور جدی داشته باشد .

    دشمن یهودی فهمیده است که اگر بخواهد جوان ما را برباید ، تنها راهش حذف شرم و حیاء در اندیشه ی اوست .  شرم زدایی از رفتار و کردار اوست . بی شرمی و بی نزاکتی را بر زبان او جاری میسازد . چرا شما دوست من به این نکته توجه نمیکنید . او شرم زدایی کرده و نظم و انضباط فردی و خانوادگی ما را بهم ریخته . شما چرا برای نهادینه کردن پاکی و گسترش زیبایی و ماندگاری آن بر این اصل حقیقی که با جوهر انسانی ما عجین است ، متمرکز نشدید ؟

    برای انتشار بوی خوش هزاران بار باید عطر افشانی کرد . ما آدم های با حیاء زیاد داریم . آنها را به یکدیگر بشناسانیم . آنها از صنعت فیلم سازی برای کشتن حیاء نهایت استفاده را کرده اند . ما هم فیلم میسازیم . ما هم باصطلاح صنعت فیلم سازی داریم . خدا میداند وقتی پزهای بعضی از این فیلم سازها را میبینم که بدون کمترین پشتوانه ی مطالعاتی و بدون کمترین درک رسانه ای اراجیف و مهملاتی را بخورد دخترها و پسرهای این جامعه ی بی حفاظ میدهند ، سخت به درگاه خدا شاکی میشوم ، و علاج این مصیبت را از او میخواهم . در میان هزاران بوی خوش یک بوی نامطبوع همه را آزرده میسازد . یک بی حیاء حکم حدث اصغری را دارد ، که مبطل وضو است ، در روایت وضو نور است . و آنچه که به جنگ نور میآید ، تاریکی است .

    ادامه دارد .....                



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 86/3/6ساعت  4:54 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم


    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت بیست و هشتم )



    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .


    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .


    حیاء مانع اختلاط محرم و نامحرم است ، نگویید از اقتضاءآت زندگی امروزی اختلاط زن و مرد است ، و مگر میشود زن و مرد را از یکدیگر جدا ساخت ؟ باید واقعیت محیط کاری را درک کرد . همه ی جامعه که اتوبوس نیست ؟ همه جا که کلاس دانشگاه نیست ؟

    ما قرار نیست دل کسی را بدست آوریم ، عنوان جلسه ی ما دشمن شناسی است ، در جلسه ی دشمن شناسی برای خوشایند حزبی ، دسته ای و یا فردی حرفی نمیگوییم . ما باید یاد بگیریم که رفتار فلان شخص ، گفتار دیگری برای ما حجت آور نیست .

    اگر میبینید یکی برای رسیدن به امیال حیوانی اش ، از دخترها و پسرها استفاده ی ابزاری میکند ، این بخاطر این است که میداند ،  جوان مسلمان آیه ی حیاء را نمیشناسد ، لذا یا اعتراضی نمیکند و یا تسلیم توجیه آقای ابو جریده میشود .

    و بزرگتر ها هم که میدانند ، در باور جدیشان نیامده که روزی دهنده خداست ، آنکه آدمی را محبوب میسازد خداست . و دین خدا را نمیتوان با اشاعه ی گناه ترویج کرد .  زمانی خدمت سربازی در مقابل وجه کمی فروخته میشد ، خدا میداند قلب من در آزار بود ، یادم هست همان ایام ، هفته نامه ای یا روزنامه ای با تیتر درشتی نوشته بود : بچه گدا ها از جلو نظام ، بچه پولدارا بی خیال نظام . شاید بعضی ها میپندارند دین خدمت سربازی است . برای بعضی ها گناه ، مباح است و برای بعضی ها گناه ، گناه است . 

       

    بهر حال آنچه ملاک است ، قرآن است . آنچه برای ما حجت است ، روایات رسول الله است ، احادیث ائمه ی اطهار است . و این قرآن است که اولین صفت زنان با حیاء را عدم خلط و آمیزش با نامحرمان ذکر میکند . و لما ورد ماء مدین وجد علیه امة من الناس ، داستانی در سوره ی قصص آمده ، تقاضا میکنم ، با دقت و تیز بینی و با نکته سنجی آنرا بخوانید . ما زن را همچون یهودیان و مسیحیان سبب بدبختی ها و بیچارگی های آدم علیه السلام نمیدانیم . زن قرآنی اساس فتنه و شر نیست . زمانیکه موسی علیه السلام در حوالی شهر مدین ، برسر چاهی میرسد ، در آنجا مردمی را میبیند . که این مردم یسقون ، به حیواناتشان ، گاو و گوسفندانشان آب میدهند . و وجد من دونهم امراتین ، قصه های قرآن را با قصه های قصه نویس های دیروزی و امروزی مقایسه کنید . شخصیت پردازی قرآن را مطالعه کنید . مخصوصا ببینید در قصه هایش چگونه شخصیت زن را به تصویر کشیده است . موسی متوجه میشود که دور از آن مردان دو زن با گوسفندانشان منتظر مانده اند .  قرآن برخلاف قصه های بشری و یا قصه های تحریف شده در کتاب مقدس بنا ندارد ، در همه ی قصه هایش از زن استفاده کند ، هر جا ضرورتی نباشد ، اقتضایی نباشد ، پای زنی را به میان نمیآورد . و زمانی که ضرورتی و اقتضایی باشد ، باز هم در حد ضرورت از زن صحبت میکند . موسی علیه السلام دور از مردها دو زن را میبیند . تذودان ، که از گوسفندانشان مراقبت میکنند . قال ما خطبکما ؟ موسی میپرسد : چه میکنید ؟ کار شما چیست ؟ قرآن توضیح نمیدهد که شکل این دختران چگونه است ؟ چاقند یا لاغر ؟ چادری اند یا مانتو پوشیده اند . جذابیت زن قرآنی به سکس او نیست ، قرآن برای تبیین شخصیت زن متعرض برجستگی های تن او نمیشود . زن را وسیله ای برای برانگیختن احساسات و فتنه انگیزی های نفسانی قرار نمیدهد . کتاب آخرین سفیر الهی منزه تر از آن است که بخواهد به حیله گری بپردازد ، و با زن فتنه سازی کند .  نقل اینها برازنده ی خدایی که یکی از صفات او غیرت است ، نمیباشد . در پاسخ به سوال موسی علیه السلام که اینجا چه میکنید و چرا به گوسفندانتان آب نمیدهید ؟ قالتا ، دختران میگویند : لانسقی ، ما به گوسفندانمان آب نمیدهیم حتی یصدر الرعاء ، علت اینکه ما به گوسفندانمان آب نمیدهیم ، حضور چوپان های مرد است ، صبر میکنیم تا همه ی چوپان ها از سر چاه دور شوند ، آنگاه به گوسفندانمان آب میدهیم . بعد دختر ها انگار میخواهند به سوالی که میپرسد : شما که این همه مراعات میکنید تا با مردان قاطی نشوید ، آن هم به هنگام کار ، و ضرورت چرا پدرتان برای سیراب کردن گوسفندان نیامده است ؟ اینکه کار اداری نیست که حتما خودتان باید انجام دهید ؟ مامور دولت نیستید که حتما خودتان در دفتر کارتان حضور داشته باشید ؟ میگویند : ابونا شیخ کبیر ، ما پدری سالخورده داریم ، توان اینکه گوسفندان را آب دهد ، ندارد . موسی علیه السلام کمک میکند و گوسفندان این دختر ها را آب میدهد ، دختر ها به خانه میروند ، موسی گرسنه است ، با خدایش راز و نیاز میکند در همین اثنا ، فجائته احدیهما ، صفوراء یکی از دختران حضرت شعیب بسوی موسی علیه السلام میآید تا دعوت پدرش را ابلاغ کند ، قرآن راه رفتن این دختر را بیان میکند ، میفرماید : تمشی علی استحیاء ، یعنی راه رفتن او در نهایت شرم و حیا است ، شما میتوانید با ذهن تصویریتان همه ی وقار و متانت را به تماشا بنشینید  . اسلام را عریان به دیگران نمایش ندهید ، در راه رفتن ، در سخن گفتن ، در نگاه کردن ، در تایید یا تکذیب کردن مراقبت کنید ، ان الله جمیل ، خدا زیباست و یحب الجمال ، و زیباییها را دوست دارد . اسلام را زیبا به دیگران معرفی کنید ، چه لباسی زیبا تر از حیاء؟ در روایت هست که : الاسلام عریان فلباسه الحیاء .

    ادامه دارد ...         



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 86/3/5ساعت  7:50 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت بیست و هفتم )


    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .


    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .


    شما میپرسید ، خوب ، این کسانی که سر در توبره ی سحت خواران دارند ، چه میکنند ؟ از چه ترفندی برای پیشبرد مقاصدشان بهره میبرند ؟ نمیخواهم از شما رفقای جوان گله کنم ، اما من برای پیروزی بر دشمن به شما دل بسته ام . اینکه شنیدید یاران آخرین حجت خدا جوانان هستند ، باید برای شما هم مایه ی مباهات باشد هم مایه ی نگرانی . آنها برای رسیدن به هدفشان باید از سدی قوی چون شماها عبور کنند . و امروزه بهترین روش برای پیروزی بر دشمن زخمی کردن است ، به تعبیر تیزهوش ترین رهبر مذهبی بعد از ائمه علیهم السلام ، آنها نمیخواهند جوان مسلمان را یهودی یا مسیحی بسازند ، همین اندازه که او را با گناه آشنا کنند ، برایشان کفایت میکند .

    هم در مریم مقدس علیها السلام و هم در حضرت یوسف علیه السلام نیرو و پادزهری بود که در مقابل وسوسه و زهر ناشی از جنبش و تحریک عصبهای شهوانی فعال بود ، مانع گناه میشد . آن پادزهر و آن نیروی بازدارنده در زبان و ادبیات دینی حیاء نامیده میشود . در زبان فارسی حیاء را شرم میگویند و در زبان عربی انقباض النفس عن القبائح میخوانند . حیاء برای اینکه صاحبش مسلح به سلاح خودداری و کف نفس باشد و از امکانات و تجهیزات بازدارندگی بهره ببرد ، معیارهای عقلانی را بکارگری میگیرد . حیاء صنعت پیشگیری است . 

    گله ی من از بزرگتر هاست . شما ببینید چقدر در رابطه با بیماری ایدز اطلاع رسانی کردند ؟ البته کار خوبی کردند ، هنوز هم نیاز است کار کنند . سوال من این است ، چرا ایدز را فهمیدیم ، پیشگیری کردیم ، و جوانانمان را از مصیبتی رنج آور نجات دادیم ؟ چون ایدز یک بیماری سخت افزاری است ، با تن ما مرتبط است . میگویند از ایدز بترسید چون سیستم دفاعی بدن شما را از بین میبرد .

    حیاء سیستم دفاعی خانه و خانواده است ، بقای جامعه به اندازه ی وسعت حیای آن جامعه است . چقدر جامعه حیاء دارد به همان اندازه بقا خواهد داشت . از بین رفتن حیاء یعنی بوجود آمدن ایدز ، اما نه ایدز مادی ، ایدز معنوی . وقتی در حدیث معصوم میخوانید : اذا اراد الله عز و جل هلاک عبد زمانی که خداوند هلاک شخصی را بخواهد ، نزع منه الحیاء در درجه اول حیاء را از آن شخص میگیرد . هلاک تنها به معنای مردن نیست ، مردن شکل ابتدایی هلاک است . اگر دشمن تیر اندازی کند و جان رزمنده ی مسلمانی را بگیرد ، دو نفر میآیند ، شهید را منتقل میکنند و با احترام به خاک میسپارند ، مدتی هم عزاداری میکنند ، اما اگر رزمنده ی مسلمان زخمی شد ، معلول جسمی شد ، تا وقتی که زنده است پانزده شانزده نفر را به خود مشغول نگه میدارد . و این برای دشمن سود بیشتری دارد . وقتی جوان مسلمان مبتلا به ایدز معنوی شد ، یعنی حیاء از او گرفته شد ، تا وقتی که زنده است ، گروهی را به خود مشغول میسازد ، هر لحظه و با هر پدیده ای جوان مبتلا به بیماری عدم حیاء مشکل آفرینی میکند .

    ریشه ی بسیاری از آلودگیها چه فردی و چه خانوادگی بخاطر ناتوانی سیستم دفاعی روحی و روانی است . و دشمن با حذف حیاء در فرد و شرم زدایی در خانه و جامعه به تولید و تکثیر بی عاطفگی میپردازد . حیاء آنگونه که بزرگان میگویند : تولید محبت میکند و این محبت در خانه کمک کننده و ایجاد کننده ی فضای معنوی است ، مستحکم کننده ی روابط خانوادگی است . و در بیرون از خانه هاله ای از وقار و متانت را به نمایش میگذارد ، مصونیت از تعرضات بویژه تعرضات جنسی را با خود دارد ، مبلغ روابط انسانی است .

    حیاء را از جوان ما میگیرند بعد به سر ما فریاد میزنند که این چه فرهنگ و چه خانه و خانواده ایست که شما دارید ؟ دنیایی از فیلم و تصویر در سر جوان ما فرو میکنند ، جوانی که حیاء ازش برداشته شده و هیچ حفاظی هم ندارد ، سرخوردگی هایی هم که از گذشته ها باقی مانده ، ایدز مضاعفی را بوجود آورده ، حالا هرچه بگویی بابا من دوست تو هستم و حرفهای خوب دارم ، حداقل به حرفهای من گوش کن ، نمیپذیرد .

    بهر حال دشمن شناسی ، و مبارزه با داده های دشمن کار میبرد ، نباید خسته شد ، این یک جنگ است و مبارزان این جنگ همانهایی اند که از جنگ زمینی برگشته اند هنوز خاک جبهه بر سر و صورتشان هست که میشنوند : مرحبا بقوم قضوا الجهاد الاصغر و بقوا علیهم الجهاد الاکبر . سوال میکنند : جهاد اکبر کدام است ؟ که رسول با هوش و زیرک خدای متعال میفرماید : جهاد النفس . رزمنده ای که از جنگ آمده ، مدتی از شهر و روستایش دور بوده ، دیگرانی که در جنگ نبودند ، درس خواندند و حالا رئیس شدند ، او درس نخوانده و حالا باید برای لقمه نانی دربان اداره ای باشد و برای فردی احترام گذارد که رزمندگان جبهه ی اصغر را حقیر و کوچک میبیند . او پول دارد و هر از چندگاهی زن و دختر و پسرش را به دبی میبرد  و این پول ندارد که بچه هایش را تا امامزاده داوود ببرد . جهاد نفس که میگوییم یعنی این . با همه ی ناملایماتی که بخاطر ندانم کاری بعضی ها وجود دارد ، رزمنده ی دیروز باید مجاهد امروز باشد . جنگ امروز بمراتب سخت تر و دلهره آورتر از جنگ دیروز است . در این جنگ شعار تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر  یک شعار کلیدی است ، در مبارزه ی با دشمن در جنگ اکبر ، این آیه باید برای ما یک فرهنگ شود .

    اینان مستحبات و مکروهات ما را بلدند ، حرام و حلال را میشناسند . از همین ها استفاده میکنند و ما را به چالش میکشانند . من یکی دو تا را اشاره میکنم ، شما با مطالعه ای که میکنید این بحث را کامل کنید . آنها میدانند که مثلا جامعه ی ما در مقابل صفت دیوثی گیر دارد . خوب دیوث سازی میکنند . بالاخره در یک جامعه ی گسترده همه جور آدم پیدا میشود . زنانی پیدا میشوند که به هر جهت دوست ندارند زن باشند ، نمیتوانند برای همه ی آنان آلت رجولیت بکارند ، اما میتوانند لباس مردانه تنشان کنند ، خوب این کار را میکنند . الان شما زنهایی را میبینید که مشکل پوشش دارند . ببینید ذهن خانه ، خانواده و جامعه را به چه چیزهایی مشغول نگه میدارند . میدانند شراب ، از موارد حرام است . و میدانند که الانسان حریص علی ما منع منه ، خوب ، به طرق مختلف تبلیغ شراب خواری میکنند . تا جایی که اگر در بعضی مجالس اگر شراب نباشد ، شرکت نمیکنند . و خیلی چیزهای دیگر ، هر مسکری را میتوان نام برد . یک حدیث بشنوید : رسول خدا صلی الله علیه و آله میفرماید : ثلاثة لا یدخلون الجنة ابدا الدیوث و الرجلة من النساء و مدمن الخمر . ما فقط مشکل زنانه نداریم ، مردهای زن نما کم نیستند ، چشمهایتان را کمی بیشتر از حد معمول باز کنید ، میبینید . من نمیخواهم بگویم مثلا اینها در کدام حزب و دسته ، یا باشگاه و تیم هنری یا صحیح تر مطربی وجود دارند . خودتان بگردید ، ببینید چند فوتبالیست یا هنرپیشه و غیر اینها میتوانید شناسایی کنید ؟ متاسفانه اینها الگو شده اند . یک حدیث دیگر بشنوید . رسول خدا میفرماید : لعن الله الرجل یلبس لبسة المراة و المراة یلبس لبسة الرجل . الان که با شما صحبت میکنم همین حدیث در آمریکا و اروپا فراوان کاربرد دارد ، ماهواره ها همینها را به خانه ها میآورند ، مردم میبینند ، مطاوعة دارند ، انفعال دارند ، میپذیرند . ما باید بگوییم یا بنویسیم . چند نفر گوش شنوا دارند ، چند نفر مطالعه میکنند . مشکلات ما زیاد است ، ما را در وضعیتی قرار میدهند که مدام باید نهی کنیم ، نهی زیاد دشمنی میآورد ، یا حداقل دوستی ها را کم میکند .

    ادامه دارد ....          



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 86/3/4ساعت  9:56 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم


    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت بیست و ششم )

    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم
     

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

    از اینکه اباحه اندیشی را ساده لوحی و اباحه اندیشان را ساده لوح مینامم ، امیدم این است که بعضی ها متنبه شوند ، و دست از ساده لوحی بردارند . اما شما که تصمیم دارید دشمن شناس باشید ، وظیفه ی جدی و اول شما ، شناخت ریشه های اباحه اندیشی است ، شما باید سرچشمه ای ، که این انعام بل هم اضل از آن سیراب میشوند را بشناسید . اصطبل هایی که اینان ، در آن تعلیم میبینند را بدانید . و آخوری که پر شده از جویده ها و پس داده های معده ی همان هایی که در تعبیر قرآن حکیم اکالون للسحت هستند و این جانورهای حقیر سر در آن آخور دارند را شناسایی کنید .

    دشمن شناسی با زحمت و رنج بدست میآید ، برای مردم تنبل و آسایش طلب جایی در کلاسهای دشمن شناسی وجود ندارد . قبلا گفتم که از من لغت نپرسید ، به کتابهای لغت مراجعه کنید . اما چون میدانم وقتهایتان فشرده است ، درسهایتان زیاد است و ممکن است فرصت نکنید به کتابخانه بروید ، من معنای اکالون للسحت که سه مرتبه در سوره مائده و در رابطه با یهود آمده را برایتان میگویم ، بعدا خودتان به کتابهای تفسیر مراجعه کنید .

    بعد از اینکه خداوند از رسولش میخواهد که کفر یهود او را محزون نسازد ، در انتهای آیه ی 41 سوره ی مائده میفرماید : اولئک الذین لم یرد الله ان یطهر قلوبهم اینها افرادی هستند که خداوند نخواسته دلهایشان را پاک بگرداند ، لهم فی الدنیا خزی اینها در دنیا خوارند ، و لهم فی الاخرة عذاب عظیم و در سرای دیگر در عذاب بزرگ خواهند بود . ابتدای آیه ی 42 میفرماید : سماعون للکذب و اکالون للسحت ، اینها جاسوسان دروغگو و خورندگان سحت هستند . چند آیه ی بعد خداوند ما را با قومی که بدترین پاداش را در پیشگاه احدیت دارد ، آگاه میسازد ، من لعنه الله آنها کسانی اند که لعن خدا شامل حالشان شده است ، و غضب علیه و خداوند بر آنها غضب کرده ، اینها را مسخشان ساخته ، تبدیل به میمون و خوکشان کرده ، و عبد الطاغوت اینها شیطان پرست شدند ، این گروه نزد خدا بدترین جایگاه را دارند اولئک شر مکانا ، و گمراه ترین مردم از آیین درستی اند ، در تعبیر قرآن اینان و اضل عن سوآء السبیل اند . و در آیه ی 62 و 63 سوره ی مائده میفرماید : و تری کثیرا منهم یسارعون فی الاثم و العدوان و میبینی تعداد زیادی از آنان را که برای گناه و ستمگری سر از پا نمیشناسند ، و اکلهم السحت برای خوردن سحت شتاب دارند ، لبئس ما کانوا یعملون و بعد از اینکه خداوند متذکر پیشه ی بد اینان میشود میفرماید : لولاینهیهم الربانیون و الاحبار عن قولهم الاثم اگر آخوند هایشان آنها را از بد دهنی و اکلهم السحت باز ندارند ، که باز نمیدارند ، لبئس ما کانوا یصنعون

    خوردن آنچه که حرام است ، آنچه که خوردنش دین را از آدمی میگیرد ، مروت را از بین میبرد ، قلب آدمی را سخت میکند ، رقت قلب را از بین میبرد ، آدمی را در مقابل گناه گستاخ و بی محابا میسازد ، آن حرام میخواهد از پول رشوه بدست آمده باشد ، از راه زنا حاصل شده باشد ، بواسطه ی نوشتن کتاب و مقالاتی که از روح و روان جامعه ی جوان مصونیت را زائل میسازد ، فراهم شده باشد . و یا میخواهد از طریق مشروب سازی و مشروب فروشی بدست آمده باشد ، برای کافران جاسوسی کرده باشد ، در رادیو های بیگانه ، ضد حق سخن گفته باشد ، پول ربوی بدست آورده باشد ، مال یتیم باشد ، نون واصلگی خورده باشد یا از طریق مستوصلگی شکم خودش و زن بچه هایش را پر کرده باشد و چیز های دیگر ، همه زیر مجموعه ی سحت بحساب خواهند آمد . بنابراین سحت یک معنای عام است ، شما میتوانید مصداقهای فراوانی برای آن نام ببرید .

    یهود سحت خوار است و همه ی آنانی که به نوعی سحت خواری میکنند ، به همان اندازه ای که از سحت مصرف میکنند ، آلوده به میکرب یهودیگری شده اند . این هم مقدمه ای شد تا با سحت آشنا شویم .

    اما برگردیم ببینیم ، اباحه اندیشان و مبشران تقویت هاضمه ی فرهنگی که نتیجه تفکر و تلاششان چیزی جز شرم زدایی ، و انبساط النفس عن القبائح در بر نداشته و ندارد ، سر در کدامین آخور دارند ؟ همه ی دوستان خوبم که در اینجا  صحبتهای بنده را میشنوند  و همه دوستان بزرگوارم که اکنون خواننده ی این عبارات هستند ، با خدایشان عهد کنند که در اولین فرصت پروتکلهای یهود را بخوانند ، کتابی به همین نام ، پروتکلهای دانشوران یهود یا صهیون آقای حمید رضا شیخی ترجمه کرده است و انتشارات آستان مقدس رضوی آن را منتشر ساخته ، نویسنده ی این کتاب آقای عجاج نویهض است . این کتاب را در کتابخانه ها میتوانید بدست آورید . این کتاب را بخوانید .

    همانطور که آقای نویهض در این کتاب میگوید ، با خواندن این کتاب نوع دیگری میشوید ، دید گسترده تری پیدا میکنید ، تحلیلتان از رویداد ها و پیشآمد های روزگار عمیق تر از حالایتان میشود . من به چند بند کوتاه از پروتکلهای یهود اشاره میکنم ، شما ببینید ما با چه دشمن خطرناکی مواجه ایم .

    پروتکل یک ، تا زمانی که غیر یهودیان مانع رسیدن ما به هدفهایمان باشند ، باید فساد ، خیانت و رشوه خواری را رواج دهیم . اکالون للسحت مگر غیر این است ؟

    پروتکل پنج ، جهت دادن به فکر و اندیشه ی مردم غیر یهودی به کمک سخن پردازی و تئوری های وسوسه انگیز ، کار متخصصان و مدیران ماست . ایاکم و الاذاعة که پیش از این توضیحش را گفتیم ، یکبار دیگر متذکر میشویم ، مبادا رودست بخوریم ، فکر کنیم این هایی که نون آزادی میخورند ، پز تمدن میدهند ، تقدس زدایی میکنند ، بوی شهوت میپراکنند ، خودشان زحمت کشیده اند و تئوری تحویل جامعه ی جوان داده اند ، تمامی تئوریهایی که با وسوسه پیوند خورده است و هورای جنسی جوان ها را برمیانگیزد ، حاصل کار تئوری سازان یهودی است .

    پروتکل یک ، اشاعه ی کلماتی چون آزادی ، برابری و برادری در چها گوشه ی دنیا به ما نسبت داده میشود . ما باید از عواملمان که ناآگاهانه پرچممان را با شور و شوق فراوان برافراشته اند ، سپاسگزار باشیم . میدانیم که این کلمات در طول تاریخ همچون آفتی رفاه ، صلح ، آرامش ، همکاری و اساس حکومت غیر یهودیان را نابود کرده است . آنهایی که در پروتکلها عوامل خوانده شده اند ، پاداش رفتار و گفتارشان را از دانشوران یهودی بطلبند .

    کوچک شمردن دشمن نشانه های خوبی از عقل و اندیشه نمیدهد ، ما با دشمنی مواجه ایم که خود را در پروتکل هفده ویشنو میخواند ، میگوید : ما چون ویشنو صد دست داریم . و در پروتکل نه ، برای فعالیتهایش محدودیتی قائل نیست . هدف آنان در پروتکل شماره ده ، دستیابی به یک قدرت جهانی دانسته شده است . و در پروتکل شماره بیست و چهار با پذیرش کانسروتیسم در یهودیت و قرار دادن آن در برنامه های آموزشی دست رابی های یهودی را برای شرارت و تحریف باز میگذارد و سرانجام در پروتکل شماره چهارده با صراحت تمام میگوید : همه ی ادیان باید از بین بروند ، بجز دین ما ... ریشه ی هرگونه عقیده ای باید از بیخ و بن کنده شود ، حتی اگر این کار به انکار خدا بیانجامد .

    ادامه دارد ....                      



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 86/3/4ساعت  5:1 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]