سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

مسیح دروغین یا مسیح حقیقی

مسیحی که مطلوب یهود است یا مسیحی که مصلوب یهود است.

این روزها به مناسبت 25 دسامبر ، 4 دی ماه که تولد عیسی مسیح است پیام های تبریک زیادی منتشر می شود . آنچه مرا به این تذکر واداشته است ، این است که ارسال کنندگان پیامهای تبریک کدام مسیح را اراده کرده اند . مسیحی که پیامبر یهودیان است ؟ ساخته ی ذهن و اندیشه ی یهودی است ؟ یا مسیحی که پیامبر آزادگان است هموئی که دشمن زیاده طلبی ها و برتری جویی های یهود است .    

تولد کدام مسیح را تبریک می گوییم ؟، مسیحی که یهودی ها ساخته اند . همان مسیح کارت های کریسمس که با ظاهری رومی و آراسته و موهای خرمایی ، بره ای را نوازش می کند و آرامشی رمانتیک از نگاهش جاری است در حالی که پیروانش آیات خشم و غضب و ستمگری را فریاد می کشند.

گردانندگان زندان های مخفی در سراسر جهان مسلمانند یا مسیحی ؟ مگر زندان گوانتانامو که خدا میداند چه مصائب دلخراشی در آن جاری است ، بدست مسیحیان اداره نمی شود ؟ شکنجه گران ابو غریب مسیحی نیستند ؟ فاجعه ی غم انگیر بوسنی و هرزگوین ، قتل عام مسلمانان و پاره کردن شکم زنان باردار ، مگر به دست سربازان مسیحی و با تبسم پاپ صورت نگرفت ؟ اشغال سرزمین های مسلمانان در فلسطین و قتل عام دیر یاسین ، صبرا و شتیلا ، قانا مگر با کمک ، تایید و همکاری مستقیم مسیحیان انجام نشده است ؟

آنان که تولد عیسی را تبریک می گویند باید مشخص کنند که این عیسی مسیح کیست ؟ آیا همان پیامبری است که شراب می نوشد ، شرابی که در فرهنگ دینی ام الخبائث است و به پیروانش می گوید که شراب بنوشید ؟ تا در آینده زنا کنید ، هم جنس باز شوید ؟ مگر کشیشان کودک آزار و هم جنس باز ، پیرو عیسی مسیح نیستند ؟ مگر کارکنان میلیونها سایت مستهجن غیر اخلاقی که تصمیم گرفته اند تمام مرزهای اخلاقی را در هم شکنند ،مسیحی نیستند ؟ مگر آنها نمی خواهند نظام خانه و خانواده را تخریب کنند ؟ تا هیچ حرمتی از پدر ، مادر ، خواهر ، برادر و سایر فامیل باقی نماند .

آیا براستی تولد چنین پیامبری با چنین پیروانی تبریک دارد ؟

دوست خوب من : بیائیم در سالروز تولد عیسی مسیح ، مسیح مصلوب یهودیان ،مسیح پارسا و عادل ، انسان دوست ، از طبقه فقرا ، روستایی با پوستی گندم گون هموئی که چنان زیست که می گفت و همان گونه عمل کرد که ادعای آن را داشت را بشناسیم و بشناسانیم . مسیحی که به طریق اعجاز از مریم بنت عمران به دنیا آمد . در سی سالگی مبعوث به رسالت شد . انجیل را از جانب پروردگار در جامعه ی بنی اسرائیل برای تتمیم تورات و هدایت یهود آورد .

بجوییم که او در دوره ی کوتاه سه ساله ی رسالتش چه کرد؟ و چه گفت؟ که مورد خشم یهود قرار گرفت . و بیابیم که چرا خود و اصحابش یعنی حواریون پناهنده به غاری شدند . و سر انجام پولهای یهود چگونه یهودای اسخریوطی را وسوسه کرد تا مکان اختفای عیسی مسیح را به سی درم نقره بفروشد ؟

یهود تنها مسیح را به صلیب نکشید بلکه سخت بر پیروان او حمله آورد و تمامی نسخ انجیل را از بین برد ؟   آیا مسیحیان امروزی می دانند دوره ی بی کتابی در مسیحیت آنقدر طولانی شد که جمعی بکلی منکر اصل انجیل شدند ؟ آقای کنت تولستوی روسی معتقد است انجیل های موجود هیچ سند متصلی به عیسی مسیح ندارد بلکه چهار صد سال بعد از عیسی نوشته شده است . اگر بپذیرید که صفت اول یهود تحریف کلمه است شک نکنید که انجیل های امروزی نیز جعل یهود است .

 ( اگر روزی پیروان امروزی مسیح دروغین بر این امر آگاه شوند قطعا انتقام سختی از یهود خواهند گرفت .)

مسیح حقیقی را در بیان مولایمان علی (ع) بیابیم که فرمود : « نه مال و ثروتی داشت که خود را به او مشغول سازد و نه طمعی که به خواری اش اندازد . مرکب او دو پایش بود و خدمتکارش دو دستش .»

مسیح حقیقی را پیامبر اولوالعزم می دانیم که عزم یاری امام زمان (عج) را دارد .

تولد اینچنین پیامبری بر دوستداران حق و حقیقت مبارک باد .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 84/10/3ساعت  9:54 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]