• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : گريس هال سل ، پيشگويي و سياست (33)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 14 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با عرض سلام خدمت شما بزرگوار

    وبلاگ خوبي داريد با مطالب خوب و پر محتوا

    موفق باشيد

    سلام
    خسته نباشيد و ايشالله موفق باشيد.
    منم بروز كردم. منت بذاريد و قدم رو چشماي ما بذاريد و تشريف بياريد. منتظرتون هستم بزرگوار
    التماس دعا
    ياالله

    زندگي زيباست اما شهادت از آن زيباتر است
    سلامت تن زيباست اما پرنده عشق تن را قفسي مي بيند كه در باغ نهاده باشند...
    و مگر نه آنكه گردنها را باريك آفريده اند تا در مقتل كربلاي عشق آسانتر بريده شوند؟؟...
    و مگر نه آنكه از پسر آدمي عهدي ازلي ستانده اند كه حسين (عليه السلام) را از پسر خويش بيشتر دوست داشته باشد؟...
    و مگر نه آن كه خانه تن راه فرسودگي مي پيمايد تا خانه روح آباد شود
    و مگر اين عاشق بي قرار را بر اين سفينه سرگردان آسماني كه كره زمين باشد براي ماندن در اصطبل خواب و خور آفريده اند؟؟؟....
    و مگر از درون اين خاك نردباني به آسمان نباشد جز كرمهايي فربه و تن پرور بر مي آيد؟

    پس اگر مقصد را نه اينجا در زير سقفهاي دلتنگ و در پس اين پنجره هاي كوچك كه به كوچه ايي بن بست باز مي شوند نمي توان جست....

    پس بهتر آنكه پرنده روح دل در قفس نبندد.....

    پس اگر مقصد پرواز است قفس ويران بهتر...

    پرستويي كه مقصد را در كوچ مي بيند از ويراني لانه اش نمي هراسد.

    شهيد سيد مرتضي آويني
    خوشحال مي شوم بمنم يه سري بزني[گل][بدرود]

    + احمدرضا 

    سلام

    سال جديد را به شما تبريك مي گويم

    اميدوارم در سايه آقا امام مهدي(ع) پيروز و سربلند باشيد

    مطلب بسيار عالي بود

    + شيدا 

    ادامه :

    چنين اعلامي به يکباره همه نگرشها و ذهنيتهاي سوئي که رسانه‏هاي غرب در اين مدت کوشيدند عليه ايران بوجود بياوردند را نقش بر آب کرد. در ذهن سياست‏مداران غرب اين موضوع باقي خواهد ماند که مواضع ايران هرگز قابل پيش بيني نيست و حريف قدرتر از آن چيزي بوده که تصور مي‏کردند. هنگامي كه دکتر احمدي نژاد پس از اهداي مدال اعلام مي‏‏کند عفو اسلامي شامل حال ملوانان انگليس شده است به اين معناست که دولت مردان اين کشور و کل غرب توسط ايران و اسلام به شدت تحقير شده است چرا كه وقتي در موضع قدرت عفوي صورت مي‏‏گيرد معناي آن ضعف و حقارت طرف عفو شده است. و اين يعني غرب و همه ساز و برگش و همه دستگاههاي دروغ پردازش در مقابل سياستهاي هوشمندانه ايران به سخره گرفته ميشوند.
    همچنان که يکي از رسانه‏هاي غربي اعلام مي‏‏کند ايران با اين عمل خود خواست در جهان قدرت‏نمايي کند و اقتدار خود را به رخ بکشد.
    ايران آزادي متجاوزان انگليسي را منوط به عذرخواهي رسمي دولت انگليس از مردم ايران کرده بود که انگليس در انتها و در روز پيش از اعلام آزادي مجبور شد به اين خفت هم تن در دهد و گويي همه دروغ‏پردازيهاي خود را زير سوال برد .
    در حاليکه غرب قصد داشت از اين رخ داد حداکثر استفاده را براي ترويج ذهنيت منفي در مورد ايران و ايرانيان داشته باشد -همچنان که با ساخت فيلمهايي چون سيصد و تبليغات رسانه‏ها در ايام اخير اين کوشش را به حد اعلاي خود رسانده بود- ايران ناگهان منطقه بازي را عوض مي‏کند و همه چيز را به نفع خود خاتمه مي‏دهد. هر چند که پس از ورود نظاميان انگليسي به خاک کشورشان و پس از 26 ساعت قرنطينه و بازجويي و القاي سخنان دولتمردان اين کشور به آنان باز هم کوشيدند آب رفته را به جوي بازگردانند، اما ذهنيت و اعتمادي که مردم انگليس و غرب نسبت به دولتمردان و رسانه‏هاي خود داشتند از بين رفت همچنان که
    اكثر نظر سنجيهاي صورت گرفته بين مردم و رسانه‏ها بيان مي‏کند که بازنده اصلي اين ماجرا بلر و بوش هستند.
    اما بيان اينکه «رافت اسلامي» شامل حال انگليس شده است به نظر بيشتر يک سياست کلامي باشد. چرا که انگليس مسبب بسياري از
    عقب ماندگيها ،کودتاهاي خونين، توطئه‏ها و جنايات در خاک کشورمان چگونه مي‏‏تواند مورد رافت اسلامي واقع شود در حاليکه در همين آيين آمده است "اشدا علي الکفار"!؟ هرگز عفو اسلامي شامل حال چونين دولت مزوري نخواهد شد، بلکه اين سياست اسلامي است که هرگز در مقابل دشمن کوتاه نمي‏ايد مگر آنکه نفع آن بيشتر از ضررش باشد و ايران اين نفع و بهره را از اين آزادي به تمامي شامل خود کرد.
    از طرفي بايد از قشر جوان و دانشجو که غيرت ايراني و اسلامي، آنان را براي مجازات متجاوزان برانگيخت و آن تجمع با شکوه در مقابل سفارت انگليس قدردان بود و همه اين رخدادها را در جهت نفع و پيروزي ايران دانست چرا که ثابت کرد اين فقط دولتمردان ايران نيستند که در مقابل متجاوزان قاطع هستند بلکه مردم بخصوص قشر تحصيل کرده در اين مورد کوتاه نمي‏ايند.
    نكته ديگر اينكه يکي ديگر از نتايج اين بازي شطرنج که با پيروزي ايران خاتمه يافت اين بود که همه شناورها و کشتيهاي انگليس تا ساحلهاي عربي از مرزهاي آبي ايران عقب نشيني کردند.
    واقعيت اين است که دستي فراتر از همه دستها مسير انقلاب ايران را جهت مي‏بخشد. دستي که به اعتبار خونهايي که براي به مقصد رسيدن اين راه ريخته شد همه حرب‏ها و توطئه ها را در هم مي‏شکند. با وجود همه کمبودهايي که در داخل با آن مواجهيم اين خداوند است که مي‏خواهد سرزمين قائم آل محمد را از شر دشمنان و توطئه‏گران روباه‏صفت رهايي بخشد تا زمان ظهور منتظر که همه کمبودها و نواقص نيز با کفايت و علم الهي صاحب الزمان از ميان خواهد رفت .اين خون شهداست که هرگز به هدر نميرود چرا که خداوندي عادل حاکم بر همه امور ماست. اللهم عجل لوليك الفرج.

    + شيدا 

    بنام خدا

    ممكن است موضوع تجاوز و سپس بازداشت ملوانان انگليسي و همه اتفاقات و رخ دادهايي که در اين اثنا بوقوع پيوست در ظاهر موضوعي مقطعي به نظر رسد که اثرات و نتايج زود گذر و موقتي با خود به همراه داشته باشد اما در واقعيت چونين نيست.
    تجاوز 15 نظامي انگليسي در مرز آبي اروند که پس از شش مورد نقض حريم آبي صورت گرفت و پس از آن به محاصره دو فروند شناور انگليس منجر شد نشان داد که نيروهاي مسلح كشورمان درتمامي ايام از آمادگي كامل براي دفاع از كشور برخوردارند.
    اما چرا در شرايط کنوني نيروهاي انگليس چندين بار به مرزهاي ايران
    تعرض مي‏کنند در شرايطي که ايران با قطعنامه پوشالي شوراي امنيت و اعمال تحريمهاي هسته اي مدام در حال تهديد است؟
    به نظر هدف غرب بخصوص انگليس و آمريکا از چنين تجاوزاتي، آزمايش ايران و سنجيدن قدرت نظامي و حساسيتهايي مرزي ايران بود و البته پس از آن تحريک افکار عمومي بخصوص غرب براي ايجاد بهانه و توجيه مواضع ضد ايراني سياستمداران غرب و آمريکا .

    اما در مورد هدف اول يعني آزمايش ايران نسبت به مرزهاي خود که البته دراين زمينه به خوبي حساسيت و قاطعيت ايران براي دفاع از تجاوز به حريم خود براي همگان روشن شد آنهم در مرزهاي آبي و ايام تعطيلات کشوري.
    اما هدف دوم که همانا بيش از پيش مخدوش کردن افکار عمومي دنيا، نسبت به ايران بود که پس از دستگيري ملوانان متجاوز، اين تبليغات به شدت رونق گرفت و ترويج شد و سعي شد با مظلوم جلوه دادن نظاميان انگليس و تکذيب نقض حريم آبي ايران، دولتمردان ايران را در پي انتقام گرفتن از غرب به خاطر تصويب قطعنامه ضد ايراني شوراي امنيت جلوه دهند که در اين زمينه موفق عمل کردند، اما تا زماني مشخص.

    از ايران غولي ساختند که خطري براي همه ملتهاست و بار ديگر بحث سلاحهاي هسته‏اي ايران را پيش کشيدند و بازداشت ملوانان نظامي انگليسي را توجيه و دليلي ديگر براي مخدوش کردن چهره ايران قرار دادند،اما تا چه زمان اين تبليغات ميتوانست بر مخاطب خود تاثير داشته باشد و اطمينان آنان را به خود جلب کند؟
    کنفرانس خبري دکتر احمدي نژاد اين زمان مشخص بود. ابتدا رييس جمهور با اهداي مدال به عوامل دستگيري متجاوزان اين ذهنيت را در خبرنگاران و رسانه و مردم بوجود آورد که ايران بشدت نسبت به نقض حريم خود
    حساس است و خاطيان را با قاطعيت مجازات خواهد کرد. شايد در بين خبرنگاران رسانه‏هاي غرب حاضر در جلسه

    + شيدا 

    بنام خدا

    سلام سال نو مبارك

    به نام خدا

    سلام بر ايران

    شما نه تنها اجازه داريد بلكه اين حق شماست كه از مطالب منسوب به اينجانب انتقاد كنيد . ما همه به نصيحت نيازمنديم و بنده به دلائلي بيشتر از سائرين به نصيحت و پند و اندرز نيازمندم . يا حق

    سلام

    اگر بنده به تارنماي شما و ديگر دوستان مذهبي سر مي زنم و به روز شدن وبلاگ خودم را خبر ميدهم تنها براي اينست كه بگويم به روزم! نه چيز ديگر.

    كم نيستند مذهبيوني كه در دام امثال پورپيرار گير افتاده اند. كم نيستند كساني كه او را هنوز يهود ستيز مي دانند. كم نيستند كساني كه او را نقد ناپذير مي دانند و همه نوشته هاي او را در بست قبول دارند.

    چندي پيش به تارنمايي رفتم كه به شدت از پورپيرار حمايت كرده بود و دو يادداشت براي او نوشته بود با عنوان : عظمت پوشالين! وقتي طرف مقابل ياراي پاسخگويي نداشت بخش نظرات را بست.

    جالب است بدانيد كه اسم فرد مورد نظر سيد احمد هاشمي بود. وقتي لينك نقد نظرات پورپيرار در مورد غدير خم را برايش گذاشتم سريع حذفش كرد. مشكوك شدم كمي در تارنمايش چرخ زدم. خيلي ساده بود سيد ما سني از آب در آمد!!!! http://www.loghman2000.blogfa.com/

    پورپيرار يك فرد نيست او نماينده يك جريان ضد شيعي - ايراني است. پورپيرار را افرادي علم كردند تا به اهداف كثيفشان برسند. در اين ميان عده اي نيز در مرداب نظرات تفرقه افكنانه پورپيرار افتادند.

    در اين ميان حامد به حق ا و را شناخت و از او دور شد. تارنماي عصر موعود را متقاعد كردم كه او دشمن شيعه است انها هم لينك پورپيرار را حذف كردند.

    تلاش دارم تارنماي صهيون پژوه را هم روشن كنم. ظاهرا هنوز آنها نمي دانند پورپيرار كيست!!! آنها در زير پيام من نوشته اند: در مورد پورپيرار بايد با دقت و احترام صحبت کرد و فکر کرد.

    به هر حال ، تلاش من روشنگري است. فقط قصد دارم همه بدانند پورپيرار گرگي است كه روكش ضد يهودي را همچون پوستين گوسفند بر سر كشده تا افكار ايرانيان را بدرد.

    فقط مي خواستم بدانيد كه نوشته ام به روز شده است. صد البته از تارنماي شما مي خواستم خودم كه نه نوشته هايم را تبليغ كنم.

    از شما پوزش مي خواهم كه از تارنماي شما حسن استفاده را بردم شايد هم به نظر شما سوء استفاده باشد! تلاش ميكنم تكرار نشود. مگر با اجازه. راستي اجازه دارم در مورد اين يادداشت شما نظر دهم:http://atm.parsiblog.com/Archive4118.htm

    پيروز و سر بلند باشيد

    ايران

    به نام خدا

    سلام

    پاسخ به ايران

    علي خليل اسماعيل پاسخگوي مطالبي است كه در وبلاگ انجمن تفكر مباني نوشته ميشود . اگر سوالي و يا نقدي نسبت به نوشته هاي سايتها و وبلاگهاي ديگر داريد ، بهتر است از نويسنده ي همان سايت يا وبلاگ بپرسيد و نقدتان را معرفي كنيد . اگر اعتقاد به افشاگري داريد و فكر ميكنيد مطلبي بر خلاف مباني ديني نوشته ميشود افشاگري كنيد . اگر در مطالبي كه بنده مينويسم سر سوزني بي ادبي نسبت به خدا و پيامبر و ائمه ي معصومين يافتيد تذكر دهيد . شما به وبلاگ انجمن تفكر مباني ميآييد ولي به جاي اينكه مطالبش را نقد كنيد و اگر ايرادي داشت مشتي خاك بر دهان نويسنده اش بپاشيد ، مشتي خاك بر دهان نويسنده ي ديگري ميپاشيد .

    ايران بداند : نويسنده ي اين وبلاگ به سايتهاي مختلفي مراجعه ميكند از مطالب خوب سايتها و وبلاگها استفاده ميكند ، مطالب بد آن را اگر بلد باشد نقد ميكند و يا تذكر ميدهد و اگر نابلد باشد ساكت ميماند و در نهايت نميپذيرد .

    ايران بداند : دوستي انجمن تفكر مباني در بد ترين حالت تا پاي جهنم است ، نه داخل جهنم . ما با هيچ كس عقد اخوت نبسته ايم .

    در پايان چون بنا ندارم باب دلخوري را باز نگه دارم . اگر باعث رنجش ايران شده ام معذرت ميخواهم و تقاضا دارم اگر صلاح ميداند و علاقمند است در اين وبلاگ نظري بگذارد در باره ي مطالب وبلاگ انجمن تفكر مباني باشد .

    و السلام

    با سلام

    دوستان انجمن تفكر مباني

    ببخشيد كه نوشتار بنده تفكرات شما را ژريشان مي كند. نمي دانم به چه دليل خواسته زير را داشته ايد؟

    اگر توضيح دهيد سپاسگزار مي شوم؟

    نكند از اينكه خاخام ناصر پورپيرار را رسوا ميكنم ناراحت هستيد و شايد مثل او باور داريد كه تورات كاب تحريف نشده ي آسماني است؟؟!

    روزگاري برخي افراد احمق تلاش داشتند با تاريخ ژيش از اسلام بر سر تاريخ ژس از اسلام بزنند حال احمقهايي عكس اين عمل مي كنند. هر دو بي راهه مي روند و راهشان به تركستان است نه مكه.

    به راستي آنچه پورپيرار به آن ميتازد به نظر شما نياز به افشا گري ندارد؟ مثلا غدير خم؟ حادثه كربلا؟ سلمان فارسي؟ متهم كردن مفسران قرآن به اجير يهود بودن؟ انكار موذيانه بارگاه ملكوتي امام رضا (ع)؟! انكار نقش ممتاز ايرانيان در پيشرفت تمدن اسلامي؟!!!!

    بفرماييد اگر اينها مهم نيستند مهم چيست تا ما هم به انجمن شما بپيونديم و خود را به خواب بزنيم تا متهم به بي جوابي شويم!

    آقايان من يك ايراني شيعه هستم. اگر شيعه هستيد بدانيد پورپيرار دشمن شيعه است.

    نكند شما هم پوريم پورپيراري را قبول داريد؟!!! پس امام هشتم را چه مي كنيد؟!!!

    بيدار شدن سخت است ولي اعتراف به بيدار شدن از آن سخت تر. حامد اينكار را كرد.

    يا علي

    با سلام
    قسمت دوم مقاله " وعده نياکاني ، دروغ بزرگ " در وبلاگ قرار گرفت
    منتظر نظرات شما هستم

    به نام خدا

    ايران لطف كند در اين وبلاگ پيام نگذارد .

    سلام

    ذوالقرنين به روز شد با:

    مشتي خاک بر دهان پورپيرار (۱۴): پورپيرار و پوريم ۲

    http://www.persianblog.com/posts/?weblog=zulqarnain.persianblog.com&postid=6594090

    در ضمن پورپيرار موذيانه تلاش دارد با بحث پوريم بارگاه ملكوتي امام هشتم شيعيان را زير سوال ببرد.

    بخوانيد:

    http://naria2.blogfa.com/post-114.aspx