سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

هال سل و خدا شناسی (3)

یهود ، که خود را چون ( Vishnu ) ویشنو ، دومین خدا از خدایان سه گانه ی هندیان ، صاحب صد دست میداند که بر هر دستی انگشتی دارد ، معتقد است که تمامی مهار های دستگاه حیات اجتماعی را در اختیار خواهد گرفت (پ/17) . آنان برای برآورده کردن این خواست شیطانی ، ابایی ندارند که با خدا به مبارزه برخیزند و ریشه ی هرگونه عقیده ای را از بیخ و بن برکنند (پ/14) . و هر زمانی که غیر یهود را مانعی در رسیدن به اهداف پلیدشان بیابند ، فساد ، خیانت ، رشوه خواری (پ/1) ، حسد ، نفرت و زیاده خواهی (پ/3) ، را در میانشان رواج دهند . پروتکل شماره یک بطور وضوح بیان میکند : که اگر در رابطه هایمان دست روی حساسترین عصب ذهن آدمیان بگذاریم ، خیلی زود به پیروزی خواهیم رسید و این اعصاب حساس ذهن آدمی عبارتند از زراندوزی ، مال پرستی و تنوع طلبی در ارضاء نیازهای مادی ، که هریک از این خواسته ها به تنهایی میتواند آدمی را تسلیم ما ، یهودیان کند . پروتکل شماره 23  آنارشیسم و نفی خدا را حاصل جوامعی میداند که یهود ، اخلاقیات را در آن جوامع نیست و نابود کرده است . بی اعتبار کردن عالمان دینی به بهانه ی آزادی عقیده ، و کاستن از تاثیر کلام معنوی و روحانی آنان حربه ی دیگری است که پروتکل شماره 17 به آن اشاره میکند . ترویج باصطلاح افکار شاعرانه و تبلیغ تئوریهای مضحک ، کهنه ، غیر بومی  و غرق کردن جوانان غیر یهودی در اوهام ، با کمک و مساعدت انواع تخدیر کننده ها و تحمیق سازها ، از جمله برنامه های یهود برای تربیت مجدد مردم بویژه جوانان است (پ/9) .

کاش فیلم ساز میبودم و یا سناریو نویسی میدانستم . شایسته است آنانیکه خداوند در وجودشان این خلاقیت را قرار داده است ، قرآن را در بعد نمایشی از غربت و مظلومیت در آورند . یکی از آیاتی که سزاوار است ، در هنر مسئول مورد عنایت قرار گیرد ، آیه 31 سوره ی حج است که بیان کننده ی موقعیت کسی است که به خدا و یگانگی او اعتقاد ندارد . میفرماید : و من یشرک بالله فکانما خر من السماء فتخطفه الطیر او تهوی به الریح فی مکان سحیق . وقتی آدم مشرک شد ، یعنی اعتقادش به یک پایگاه اعتقادی و دینی را از دست داد و خدا را به یگانگی نپذیرفت ، به این میماند که از آسمان به پایین افتد ، و گرفتار مرغان ، پرندگان و کرکسها شود ، و یا اینکه بادی تند او را به مکانی دور درافکند .

خروج از قیمومت خدا اضطراب ، استرس ، پرخاشگری ، روان پریشی ، بی هویتی ، بی ناموسی و دیوثی ... را با خود دارد . بیخدایان ، پخته خوران ، دلبستگان به عفونتها و چرکهای دنیای مادی و همه ی تسلیم شدگان تئوریهای منحط یهود ساخته بدانند که اگر نبود کلام مولا و مقتدایمان علی بن ابیطالب علیه السلام مبنی بر اینکه ( لیس کل عورة تظهر ) هر رازی آشکار شدنی نیست ، میتوانستیم راز های زیادی از روزمرگی طائفه ی شما را معرفی کنیم .

ادامه دارد ....   



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 85/9/15ساعت  4:58 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]