سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

هال سل و تقصیر نظر

گویا گریس هال سل تصمیم گرفته است ( من کثرت همته کثر اهتمامه ) را عملا به نمایش گذارد . شما میتوانید در آن سوی دیوارهای کاخ سفید ، هال سل را با پوستی تیره شده نظاره کنید که سختی های زندگی یک زن سیاه پوست را بر خود هموار میسازد ، در قرق اختصاصی ناواخوا در نیومکزیکوی آریزونا به عنوان یک زن سرخ پوست ظاهر میشود و بعد از آن خودش را در وضعیت یک زن کارگر مکزیکی ، که بدون اجازه و بدون روادید وارد آمریکا شده است ، قرار میدهد . و سرانجام پا به خاورمیانه میگذارد و اولین ملاقاتش را با یک فلسطینی در سرزمین های اشغالی به سال 1979 تجربه میکند .

آیا هیچ دقت کرده اید که تمام تلاش جبهه ی سرسپردگان سلطنت جهانی یهود از مدتهای مدید بر این تعلق گرفته است که چشم ما تنها از طریق دوربین ها و کانالهای ارتباطی آنان نظاره گر چهره های مطلوب صهیونیستی باشد ؟ تا علاوه بر اعمال قاعده ی Desensitization که ما را نسبت به احوالات ستمدیدگان و مظلومان بی احساس میسازد . باب هدایت و راه نجات را نیز به روی ما مسدود کند .اکنون به عنوان یک وظیفه ی انسانی بر همه ی ما فرض است که هم به خودمان و هم به دیگرانی که دوستشان داریم متذکر شویم ( من قصر نظره علی ابناء الدنیا ، عمی عن سبیل الهدی __ هر که دیدارش را فقط بر فرزندان دنیا منحصر نماید ، از راه هدایت نابینا میگردد ) . و به تصریح قرآن متین ، دنیایی ترین موجودات در این عالم یهودیان هستند . و به قول سید قطب در کتاب معرکتنا ضد الیهود ، چگونه میتوان این واقعیت را کتمان نمود که عمده ی مراکز تبلیغی و وسائل ارتباط جمعی جهانی از خبرگزاری ها و مطبوعات گرفته تا نهادهای سمعی و بصری و مراکز فیلم سازی و موسسات انتشاراتی و بنگاههای خبر پراکنی زیر سلطه ی یهودی ها قرار دارند ؟ و آیا هیچ دقت کرده اید که اصلا ستاره سازی در دنیای باصطلاح متمدن ، صنعتی است که تلاش عمده ی آن بر پایه ی تقصیر نگاه است و غرب با پدیده ی ستاره سازی کانالیزه کردن افکار و اندیشه ها را در جوامع بشری نهادینه ساخته است ؟ آنان بخوبی میدانند در طول تاریخ دو چیز در مقابله با اعتقادات دینی نقش عظیمی داشته است ، یکی بت که عموما حالت تجسم و تصویر داشته و دیگری سحر و جادو که باز ، بیانی دیداری و تصویری دارد . در دیدنیها میتوان با سحر و جادو و شعبده ، اغتشاش فکری و تقلب آموزشی ایجاد کرد . و تقلب در بیان واقعیات ، هیچگاه به اندازه ی سحر و شعبده ، باعث جدایی انسانها از روحانیت و معنویت و پیوستن او به مادیت نمیشود . آنان همچنین میدانند که بیشتر سهم آموزش در بچه ها از راه چشم است و اصلا بچه ها و بسیاری از بزرگتر ها که خیلی با عقل و معنی سر و کاری ندارند ، بیشتر میبینند و با دیدن راه و روششان را تقلید میکنند . این واقعیتی غیر قابل کتمان است که : امروزه از صنعت عکسبرداری و فیلمبرداری تنها برای تبلیغ کالا ، جذب توریسم ، سرگرمی ، مسابقات ورزشی ، اخبار ، حیات وحش و سکس استفاده نمیکنند ، همه ی این موارد بهمراه ستاره های ریز و درشت ، در خدمت آداب ، سنن ، راه و روش ، و در یک کلام در خدمت تفکر یهودی تلمودی صهیونیستی است . توجه ی همه ی مادرها ، پدرها ، مدیران ، معلمان ، آموزگاران ، فرمانداران ، سران لشگری و کشوری ، و رهبران دینی و همه ی آنانی که خواننده ی این نوشته ی مختصر هستند را به فرمایشی از رسول معظم پروردگار که درود خدا بر او و بر خاندانش باد ، جلب میکنم که ( روی عن النبی ص : انه نظر الی بعض الاطفال . رسول الله به تعدادی کودک نگاه کردند . فقال : و فرمودند : ویل لاولاد آخر الزمان من آبائهم . وای بر فرزندان آخرالزمان از دست پدرهایشان . فقیل یا رسول الله من آبائهم المشرکین ، گفتند ای رسول خدا از دست پدرهای مشرکشان ، لا من آبائهم المومنین . پیامبر فرمودند : نه از دست پدرهای مومنشان ) . خطر بسیار جدی است . ماهواره ها که جنگنده های رادار گریز نام گرفته اند ، نهاد خانواده و بنیان های اخلاقی جامعه را نشانه گرفته اند . تلاش کنیم تا وای رسول الله دامن ما را نگیرد .

هال سل که با رفتارش سبب شد تا ما متوجه شویم ، داده های غرب گزینشی و در بسیاری از موارد آمیخته با دروغ و اسطوره سازی است ، اکنون در فلسطین اشغالی مهمان خانه ی لیندا و بابی براون که هر دو اهل بروکلین اند ، میباشد . آنان برای هال سل تعریف کرده اند که چگونه از تفنگ و مسلسل دستی یوزی ، برای گرفتن زمینها از کشاورزان فلسطینی استفاده کرده اند . هنگامی که سخن بابی براون را میشنود که میگوید : خدا این سرزمین را به امت برگزیده اش داده است ، ناگاه خود را در آرلینگتن و در موعظه ی برادر ترنر میبیند . ولی گریس بدرستی واقف و معترف است که فلسطین سرزمین موهوم انجیلی صهیون نیست بلکه سرزمینی است زنده و با مردمانی زنده که بزور از خانه و کاشانه شان آواره شده اند . در این لحظه ذهن کنجکاو و فعال خانم هال سل میپرسد : آیا براستی خدا امت برگزیده ای دارد ؟

ادامه دارد .....      



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 85/7/26ساعت  12:40 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]