سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پروتکل ها ، یهود بین الملل و جوانان ( قسمت پنجم )

6 ) دوستان جوانم ، پسران خوب و دختران عزیز اجازه دهید یک بار دیگر قسمتهایی از پروتکل های حاکمان یهود را با هم مطالعه کنیم . و این قسمت از مقاله را به جناب آقای سرگئی نیلوس که افتخار اولین ترجمه و نشر آن را به خود اختصاص داد و به خاطر آگاه سازی ملت ها ، همزمان با وقوع انقلاب بلشویکی در روسیه دستگیر ، زندانی ، شکنجه و در نهایت در تبعید به سال 1929 قربانی توطئه ی انحصار طلبان گردید ، تقدیم کنیم . 

پروتکل ها عامل اصلی موفقیت یهود را در امور سیاسی پنهان کاری میداند .(پ/9) و برای حوزه ی فعالیت هایش هیچگونه محدودیتی را نمی پذیرد .(پ/9) و در صدد آن است که با تمام روشهای ممکن اهمیت حکومت و قدرت یهود را به همگان گوشزد کند و اعلام میدارد کسانی که در مقابل حکومت جهانی یهود زانو زنند و تسلیم شوند از حمایت یهود برخوردارند . (پ/6) آنان در این راه حقوقی به نام حقوق بین الملل وضع کرده اند تا جایگزین حقوق ملی کشور ها شده ، و ناظر بر روابط بین الملل باشد .(پ/2) یهود برای اداره ی جامعه ی جهانی نیازمند مدیرانی است . اولین و مهمترین شرط انتخاب مدیران بنابر آنچه پروتکل شماره ی دو میگوید ، اطاعت بی چون و چرا است و با صراحت بیان میدارد که هیچ ضرورتی ندارد که آنها در زمینه ی مدیریت تحصیلات و اطلاعاتی داشته باشند . آنانی که بوش ، استرا ، چنی ، رایس ، صدام ، جان بولتون و البرادعی را رهبران اصلی و گردانندگان جامعه ی جهانی میدانند ، سخت دچار توهم شده اند . پروتکل شماره دو این چنین مردمی و اینگونه مدیرانی را همچون مهره های شطرنج در دست مشاوران و متخصصان یهود میداند . متخصصانی که از کودکی برای اداره ی امور جهان تربیت شده اند . با مطالعه ی پروتکل شماره هفت در می یابید که ایجاد بی نظمی در روابط جهانی و منطقه ای و درگیری جوامع با یکدیگر از شگرد های یهود است . آنان با تیز هوشی دریافته اند که ملت های غیر یهودی برای پیشنهاد هایی که از خارج به آنها عرضه میشود ، اهمیت خاصی قائلند ، میگوید ، لذا پیشنهاد هایی که ما توسط عوامل مان به آنها ارائه میدهیم ، را پذیرفته و در نتیجه متقاعد میشوند که منجی بشریت ما هستیم .

عزیزان من ، پروتکل ها علاوه بر ترویج فساد ، خیانت ، و رشوه خواری ،(پ/1) حسد ، نفرت و زیاده خواهی را در میان توده های مردم ایجاد میکند . و شما خوب میدانید که هر یک از این صفات ناپسند ، میتواند بنیان خانه و خانواده ای را ویران سازد ، و خشم و غضب مردم را نسبت به هم به همراه آورد . یهود با این ترفند تصمیم دارد همه ی موانع موجود بر سر راهش را با دست مردم غیر یهود ریشه کن سازد .(پ/3) خدا میداند مدت هاست که هر جا با دوستان جوانم به صحبت مینشینم ، اصلی ترین کلامم این است که مادر هایتان را دوست داشته باشید ، پدر هایتان را در آغوش کشید ، با دوستانتان و همسایگانتان مهربان باشید ، به معلمان و استادانتان محبت بورزید . وقتی پروتکل شماره ده را میخوانم که میگوید ، اهمیت خانواده و نقش تربیتی آن را در میان غیر یهودیان از بین میبریم و اجازه ی اظهار وجود به کسی نمیدهیم . زیرا توده های مردم باید صرفا به وسیله ی ما اداره شوند ... آنها باید به شنیدن حرف های ما عادت کنند . و زمانی که در مفهوم آن تفکر و تعمق میکنم ، و از اینکه میبینم ، ابله سازی ، دلقک پروری و خنثی سازی دروس عینی یهود و آموزش سمعی و بصری آنان در تعدادی از مردم ولو اندک اثر گذار شده و جمعی با عنوان پدر و مادر که باید مدیر تربیتی فرزندانشان باشند ، به جهات عدیده ای دست از این نقش اساسی کشیده اند و عزیزانشان را در معرض انواع آسیب های جسمانی و روانی قرار داده اند ، غم جانکاهی را در وجودم احساس میکنم . باور قطعی بنده این است ، که بخش عمده ی حسد و نفرت بین مردم ما وارداتی و تحمیلی است . زیاده خواهی و در نتیجه زیر پا گذاردن مبانی حق ، تحمیلی و غیر واقعی است . به تصریح پروتکل شماره پنج ، به جان هم انداختن مردم و ملتها ، بد گمانی نسبت به همدیگر و نفرت از یکدیگر  بخاطر تعصبات مذهبی و نژادی در یک پروسه ی 2000 ساله ، توسط یهودیان نهادینه شده است . و آنچه قابل تأمل است ، این است که ، این دو بهم زنی و نفرت ، تنها درون سرزمینی نیست بلکه این حس نفرت و بد گمانی ، بواسته ی افکار و اعمال و آرزوهای تلمودی بین ملتها و با ملتهای دیگر سرزمین ها نیز نهادینه شده است . و آنطوری که پروتکل شماره پنج میپندارد ، آشتی بین مردم و ملتها به این سادگی ها متصور نیست .

ادامه دارد ...       



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 84/11/22ساعت  9:4 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]