سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پروتکل ها ، یهود بین الملل و جوانان

 ( قسمت چهارم )

5 ) همه توجه داشته باشیم ، از جمله عواملی که باعث خستگی و فرسودگی ما و شما می شود ، جنگ روانی دشمن است ، آنان با القاء توان مندی نظامی ، اقتصادی و سیاسی شان در صدد ایجاد هراس در دلهای مردم ما برآمده اند . نقل حکایات و رنج های فراوانی که بر پیامبران و ائمه ی معصومین علیهم السلام ، اولیاء ، شهدا ، ایثارگران و مردم مظلوم ایران در این چند سال اخیر فرود آمده ، رهگشا و چاره ساز است .

هنری فورد در توضیح Exhaustion که به معنی تهی سازی و تخلیه و فرسایش قوا است ، بندی از پروتکل شماره 10 را شاهد می آورد ، که میگوید : قوای همه را با ترویج اختلاف ، دشمنی ، کینه ی خانوادگی ، قحطی ، بیماری و کمبود چنان فرسوده میسازیم ، که غیر یهود هیچ گریز گاهی جز توسل به ثروت و قدرت ما پیش روی خود نیابد . در این راستا شناخت شایعه ، شایعه سازان و بنگاه های شایعه پراکنی Whispering Gallery وظیفه ی همه ی ماست . آنان با ترویج شایعات بنابر آنچه پروتکل شماره ی 5 میگوید ، فکر و اندیشه ی مردم غیر یهودی را به کمک سخن پردازی و تئوری های وسوسه انگیز جهت می دهند . و از آنجائی که متخصصان و مدیران یهودی را در مشاهده ی امور و تجزیه و تحلیل آن ، بی رقیب میدانند ، سیستمی را که پروتکل شماره 16 آنرا سیستم دروس عینی مینامد ، به هدف مبدل کردن مردم غیر یهودی به آدمهایی بی فکر ، بی خرد و مطیع که منتظرند دیگران برایشان فکر کنند و عقائدشان را شکل بدهند ، طراحی کرده اند . اگر آموزش بصری را بعنوان ابزاری بسیار قدرتمند در خدمت دروس عینی یهود بدانید ، آنگاه هنر تصاویر متحرک بعنوان گسترده ترین و با نفوذ ترین هنر مورد استفاده ی عامه ، نیازمند تعمق ، تأمل و رسیدگی مضاعف است . آقای فورد روشنفکر نمایی ، مداهنه و باصطلاح با فرهنگ بودن در ارتباط با Visual Education را بسیار زیان بخش میداند .

آنان با وارد کردن مطالبی ، علاوه بر اخلال در نظم و انسجام سیستم آموزشی ، اوضاع جامعه را آشفته نمایش میدهند . و برای اینکه خیلی زود شاهد پیروزی باشند ، دست روی حساس ترین عصب ذهن آدمیان می گذارند ، پروتکل شماره یک این اعصاب حساس ذهن آدمی را عبارت از زراندوزی ، مال پرستی و تنوع طلبی در ارضاء نیازهای مادی میداند و اعتراف میکند که هر یک از این خواسته ها میتواند به تنهایی آدمی را تسلیم یهود سازد . از جمله موارد مهمی که شایعات میتواند در تضعیف آن نقش بسزائی داشته باشد ، فاصله ی بین دستگاه حاکمیت و رهبری با مردمی است که مایه ی قدرت و مقبولیت نظام مستقر میباشند . صراحت پروتکل شماره 3 مبنی بر اینکه ، وضعی پیش می آوریم که دست یابی به قدرت برای هر کسی هدف شود ، می طلبد که همه مراقب باشیم و آنانی که احیانا تحت تاثیر القاءآت یهود میل به کسب قدرت دارند ، نیز باید در این لحظات حساس پا روی هوس گذاشته و با استمداد از خالق هستی قدرت طلبی شان را یا سرکوب کنند و یا به وقت دیگر اندازند . آیا صراحت بندی از پروتکل شماره 3 مبنی بر اینکه این ما هستیم که میان رهبر و توده ی مردم شکاف عمیقی ایجاد کرده و قدرت را از هر دو سلب نموده ایم ، برای همه ی آنانی که این روزها آگاهانه یا ناآگاهانه دندان تیز کرده اند ،  جای تأمل و سوال نیست ؟ ساده زیستی و احیاء عبادت فراموش شده ی زهد در زندگی رئیس جمهور منتخب مردم فهیم ایران درنهمین انتخابات ریاست جمهوری ، علاوه بر اینکه  آرامش در جبهه ی حق را تقویت نموده است ، سبب پریشانی ابلیسیان در جبهه ی ثروتمندان بی درد ، شده است . قطعا استمرار و گسترش آئین پارسایی و بی اعتنایی به زندگی دنیوی در دیگر مدیران باعث شادمانی ، امید و بالندگی دلبستگان به نهضت پا برهنگان خواهد شد . 

ادامه دارد ... 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 84/11/21ساعت  2:12 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]