سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پروتکل ها ، یهود بین الملل و جوانان ( قسمت دوم )

4 ) دانش آموزان خوب من توجه داشته باشند ، که دانشمندان و محققان ایران زمین روزی روی همین صندلی های دانش آموزی نشسته بودند و از فضای معنوی کلاس ها بهره می بردند . و امروز بواسطه ی تلاش و پشتکار خود باعث سربلندی ایران عزیز در زمینه های مختلف علوم شده اند . آنانی که امروز وقیحانه خواستار توقف تحقیقات دانشمندان ما هستند ، از تو پسر خوبم و دختر عزیزم غافل نیستند . آنان به هیچ وجه دوست ندارند که تو خلاق و صاحب ابتکار باشی ، روحیه انحصار طلبی و برتری جویی یهود ، همه ی خلاقیت ها را برای خود میخواهد . کافی است بندی از پروتکل شماره 5 را بخوانی ، که میگوید : هرگونه ابتکار فردی و خلاقیتی را که به سود ما نباشد ، نابود میکنیم . زیرا هیچ خطری بالاتر از ابتکار و خلاقیت فردی نیست . به ویژه اگر خلاقیت ، با هوش توام باشد .کاری که از یک فرد مبتکر برمیآید ، از میلیون ها آدم عامی برنمیآید ، لذا ما باید تعلیم و تربیت غیر یهودیان را در جهتی سوق دهیم که قوه ابتکار از دانش آموزان گرفته شود و نطفه ی خلاقیت در ذهن آنها خفه گردد . 

عزیزم ، زوزه های دشمنان قسم خورده و با برنامه ی تو ، بی دلیل نیست . زمانی که تو به باور های الهی و اندیشه های معنوی توجه کردی ، و در مسیر پاکیزکان و اولیای حق قرار گرفتی ، دانشی را بروز دادی که رهگشا و آینده ساز شد . مبادا وسوسه های اهریمنان راه تعالی و رشد تو را سد کند .

مسئولیت اولیاء فکری و مسئولان فرهنگی در این برهه ی سرنوشت ساز بسی سنگین و طاقت فرساست . آنان باید بدانند ، که برنامه ی یهود ، ساختن مردمی از پیش مطیع است . لذا تربیت دوباره ی افراد را ، سر لوحه ی کار و برنامه ی خود قرار داده اند . و در این راه هیچ عجله و شتابی هم ندارند ، آنان بسیار محتاط و بدون هیچ هیاهوئی ، طرح و نقشه هایشان را به مرحله ی اجرا در می آورند . بندی از پروتکل شماره 9 بیانگر مطلب فوق است ، میگوید : تا زمانی که افراد جوامع مختلف مطابق الگو و انگاره های تربیتی ما دوباره تربیت نشوند ، نمیتوانیم برنامه هایمان را در اینگونه جوامع مطابق با روشی کلی و یکسان پیاده کنیم . اما اگر برنامه ها را محتاطانه و توام با آموزش آغاز کنیم ، میتوانیم در کمتر از یک دهه منش و خلق و خوی سر سخت ترین افراد را تغییر داده و آنها را مانند افرادی که از پیش مطیع ساخته ایم ، به زیر سلطه خویش در آوریم . بی جهت نیست که هنری فورد در صفحه ی 98 یهود بین الملل فریاد بر می آورد : که الآن وقت آن رسیده که مردم آگاه شوند ... او میگوید : پروتکل ها یک روش آموزشی را ارائه مینماید ، که به کمک آن میتوان توده ها را ، با استفاده از نیرو هایی که برایشان محسوس و قابل درک نیست ، مثل یک گله ی گوسفند به این سو و آن سو هدایت کرد .

ادامه دارد ...



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 84/11/19ساعت  12:18 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]