سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

عرق ، یهود و جوانان (قسمت اول )

آیا دوست خوب من میداند که ساخت ، قاچاق و توزیع مشروبات الکلی از جمله سود آورترین صنایع در خدمت یهود است . و آیا دوست من خبر دارد که یهودیان در میان مشروب خواران از همه ثابت قدم ترند . و آیا دوست من متوجه ی این نکته شده است که غول صنایع مشروب سازی شخصی است به نام ساموئل برونفمن ، که یک یهودی مهاجر به آمریکاست و امروزه دفتر مرکزی کمپانی مشروبات الکلی برونفمن ها ، به نام سیگرام در نیویورک است و در 120 کشور جهان شعبه دارد و فروش سالانه ی آن بیش از یک میلیارد دلار است . و آیا دوست خوب من میداند که از شایع ترین مواد مورد سوءاستفاده در دنیا الکل است . و وابستگان به الکل بیشترین سود را به جیب امپراطوری عرق و شراب سرازیر داشته اند . جدای از اینکه خود را با انواع بیماری های بعضا صعب العلاج مانند سرطان های سر و گردن ، سرطان در دستگاه گوارش ، سکته قلبی و مغزی ، ناتوانی جنسی ، توهمات شنوایی ، فراموشی پایدار ، زخم معده و درگیری مری و کبد درگیر ساخته اند . این مقاله صرفا در صدد بیان مطالب علمی و کارگاهی نیست . نمیخواهد انواع شراب را نام ببرد و ویژگی های مثلا شراب سرخ ، سفید ، گلی ، شراب تقویت شده و شراب شیرین و گازدار را برای خوانندگانش بشمارد . نمیخواهد فقط بگوید که الکل موجود در مشروبات الکلی اتانول نام دارد و مقدار آن در آبجو 5% ، در شراب 10- 15% و در ویسکی و عرق حدود 40% است . حتی قصد ندارد از انواع عوارض جسمانی و روانی حاصل از نوشیدن مستمر الکل بحث کند . اگر چه دانستن آن برای آنانی که لب به شراب و عرق نزده اند لازم است . حتی برای آنانی که مدت کوتاهی است در این دام قرار گرفته اند نیز ضروری است . اما آنانی که عنوان الکلیسم را با خود یدک می کشند قطعا آثار رفتار نامناسب خود را می دانند و اطرافیان با اندکی هشیاری پی به علت پر حرفی ، کم حرفی ، معاشرتی شدن ، گوشه گیری و پرخاشگری ، اختلال در تعادل و ناتوانی در انجام حرکات ظریف را در فرد الکلی به راحتی تشخیص خواهند داد . چرا آدمی خود را گرفتار این مصیبت عظمی بسازد که اگر روزی تصمیم به ترک آن بگیرد نیز با انبوهی از مشکلات از جمله تشنج و تشنج منجر به مرگ مواجه گردد .

 امروزه ابلهانی پیدا شده اند که از ساده دلی و بی اطلاعی بعضی استفاده می کنند و الکل طبی را که با نوشابه مخلوط کرده اند و یا متانول که همان الکل صنعتی است را به خورد نوجوانان و جوانان می دهند . آنانی که در شیراز ، بهشهر و احیانا جاهای دیگر دچار کوری ، اغماء و یا مرگ شده اند ، بیچارگانی بوده اند که در دام این نابخردان سودجو افتاده اند .

آنچه که بر پدر ها ، مادرها ، معلمان دلسوز ، دختران و پسران جوان و همه ی آحاد مردم فرض است توجه به چند نکته است .

1) تجارت مشروب در سراسر دنیا در دست یهودیان است . هنری فورد در صفحه ی 205 یهود بین الملل می گوید : John Foster Fraser در کتاب The Conquering Jew که در سال 1916 توسط شرکت Funk Wagnalls Company منتشر شد می نویسد : یهودیان اربابان تجارت  ویسکی در ایالات متحده اند و 80% از اعضای انجمن ملی فروشندگان مشروبات الکلی یهودی هستند . هنری فورد در 4 صفحه ی بعد از نوعی مشروب تغلبی و نوعی معجون فاسد به نام Nigger Gin که باعث تمرد و بی قانونی عجیب در میان سیاه پوستان می شد نام می برد . سازنده ی این جین شخصی یهودی به نام Lee Levy است . آقای Will Irwin این نوع جین را بزرگترین شرارت در تاریخ داد و ستد توصیف می کند . او می گوید : این نوع جین ارزان بود و بر چسب روی شیشه اش القاءآت شهوت انگیزی را تصویر می کرد و با عکس های بسیار وقیح و شرم آوری از زنان سفید پوست تزیین شده بود . آقای ایروین می نویسد : من این نوع جین را هرگز در بار هایی که ورود سیاهان به آن ممنوع است مشاهده نکردم .

2) همه باید بدانند که مسکرات و مشروبات الکلی از جمله سمومات تدریجی الاثر است . ممکن است با یک بار یا دو بار نوشیدن خون فاسد نشود و کاهش فشار خون پدید نیاید ، حنجره متورم نشود و صدا خشن نگردد ، ممکن است در مرتبه ی اول تورم در پلک های چشم قابل رویت نباشد و حرکات جلف و فساد اخلاق آشکار نگردد ، اما در استمرار آن قطعا علاوه بر موارد فوق شخص الکلی دچار جنون خمری ، سلب اراده ، خودکشی ، دیگر کشی و بی عفتی و بی ناموسی خواهد شد .

3) نویسنده ی کتاب نفیس صد مقاله ی سلطانی می فرماید : تمام انبیاء از آدم تا خاتم از جانب خدا ماموریت داشته اند تا با هر چیزی که مخدر عقل و باعث زوال آن شود مبارزه کنند و از امام جعفر بن محمد الصادق (ع) و علی بن موسی الرضا (ع) حدیث می آورد که این دو عزیز فرموده اند : « ما بعث الله نبیا قط الا بتحریم الخمر » . همه ی پیامبران شراب را حرام دانسته اند و به حرمت آن حکم داده اند . آنانی که ناجوانمردانه به خاطر سود مادی برای جوانان ما از مزایای مصرف مشروبات الکلی شعر می سرایند ، موجودات حقیری اند که فردایشان را به امروز و آخرتشان را به دنیا فروخته اند . اما جوانان ما باید این گفته ی هنری فورد را در صفحه ی 186 یهود بین الملل آویزه ی گوش خود کنند که بسیاری از القاءآت پنهان و ناشناخته در زندگی ما ، منشاء یهودی دارند . 

ادامه دارد ...                 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 84/10/29ساعت  1:6 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]