سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

در دفاع از مظلوم (20)

و اینبار دکتر محمود احمدی نژاد (قسمت هشتم)

دولت در بررسی‌هایی که داشت مشاهده کرد که بعد از انقلاب 50 درصد دلار 7 تومانی نه به مردم بلکه به برخی افراد خاص داده شد. و در حالی که دلار در دوره جنگ در بازار 150 تومان بود یک عده خاص از دلارهای 7 تومانی استفاده کردند و برج‌های زیادی را برای خود برپا کردند. دولت تصمیم گرفت 40 درصد کارخانه‌ ها را تحت عنوان سهام عدالت بین مردم توزیع کنند تا مقداری از این دلارهای هفت تومانی که برخی خورده‌اند به دست مردم برسد و ما سهام عدالت را به خدمت مقام معظم رهبری بردیم و ایشان هم آن را ملاحظه و تائید کردند و مجلس هم آن را تصویب کرد اما از زمانی که شروع به توزیع سهام عدالت کردیم گلوها پاره شد و فریادها به هوا برخاست که این کار اشتباه است و آنها می‌گویند که مردم نمی‌توانند کارخانه‌ها را اداره کنند لذا کارخانه‌ها را با قیمت پایین‌تر باید به افرادی بدهیم که ما به شما می‌گوییم و به صورت قسطی در اختیار آنها قرار دهیم که دوستان ما هستند. رییس‌جمهوری در سخنان خود با اشاره به برخی هجمه‌ها و تخریب‌های سازمان‌یافته علیه دولت اظهار داشت: در صورت صلاحدید در مناظره‌ها اسامی برخی از مفسدان اقتصادی را برای مردم افشا خواهم کرد که مردم با شعارهایی مانند "احمدی افشا افشا کن"، "حی‌علی خیرالعمل احمدی‌نژاد مرد عمل" از سخنان رییس‌جمهور به شدت حمایت کردند.

 

برده گیری عامل اتحاد .

ابوبکر جابر الجزائری در جلد اول تفسیرش به نام ایسرالتفاسیر حدیثی از رسول الله صلی الله و علیه و آله میآورد . روی احمد بسند جید عن ابی هریرة ان النبی ( ص ) قال : لا ترتکبوا ما ارتکبت الیهود فتستحلوا محارم الله بادنی حیل .

آنچه که یهود مرتکب شد ، شما مرتکب نشوید . اگر مرتکب گناه یهودی شوید ، حرام خدا را با کمترین توجیه حلال میسازید .

آنچه در این حدیث ، جای تامل و تفکر دارد عبارت - بادنی حیل - است . با کمترین حیله حلال سازی صورت میگیرد .

یهود سابقه ی طولانی در برده گیری و برده سازی دارد . آنچه امروز آنها را با همه ی اختلافات یکی ساخته است - بعضهم اولیاء بعض – میباشد .

مطالعه و دقت در آیه ی 31 سوره ی توبه شما را با آئینی آشنا میسازد که رمز اتحاد یهود و نصاری است و آن ، این است که همه ی دنیا باید در مقابل ربوبیت سران پیدا و ناپیدای یهود و نصاری خاضع و خاشع باشند . لذا جمیع رسانه ها از نقوشی که بر کاسه و بشقاب است تا نوشته ای که بر پیراهنی نقش بسته است . از عروسکی که ظاهرا لبخندی بر لبان کودکی مینشاند تا کارتونی که ظاهرا قصد سرگرمی نوجوانی را دارد . و تا هر کجا که ذهن دوست خوب من کشش دارد و میتواند تصوری از رسانه بدهد ، همه متحدا در تلاشند تا همنشینی با یهود را تسحیل و زمینه های - یسارعون فیهم - را با - ادنی حیل - ممکن سازند .    

اتخذوا احبارهم و رهبانهم اربابا من دون الله ( آیه ی 31 سوره ی توبه ) .

مردم یهودی و نصرانی بجای خدای متعال احبار و رهبان را ارباب خود پنداشتند و بجای اینکه مطیع دستورات ذات الهی باشند ، دستورات و قوانین آخوند هایشان را میپذیرفتند . و بدینسان عملا علماء و ملاهایشان را پرستش میکردند . وضع مستقلانه قوانین و احکام ، موجب حذف خدا و موجب ارتقاء شان و رتبه ی احبار و رهبان تا حد پروردگاری گردید .

نکته ی موجود اینکه آیه فقط برای سرزنش مردم یهودی و نصرانی نیست ، امروز هم اگر کسی بدون هیچ قید و شرطی فرمانبر حاخام ها و کشیشان و مجامع و محافل تحمیلی که بطور آشکار و نهان تدبیر امور میکنند و به مدیریت جامعه ی جهانی میپردازند ، باشد و بجای خدا آنان را ارباب خود قرار دهد ، باید سرزنش شود .

ادامه دارد ...



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 88/3/10ساعت  7:13 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]