سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

در دفاع از مظلوم (19)

و اینبار دکتر محمود احمدی نژاد (قسمت هفتم)

از کسانی که دولت نهم منافع نامشروعشان را تهدید کرده است انتظاری جز هزینه کردن های بی حد و حساب برای تخریب دولت نمی رود. صادقانه می گویم که به کینه و حسادتی که اینان از من به دل دارند افتخار می کنم و خدا نیاورد آن روزی را که این گروه اندک و لی پرهیاهو، از من و همکارانم راضی باشند و بخواهند از تلاش های دولت قدردانی کنند. اگر امروز دربرابر این هجمه های زهرآگین سکوت کرده ام برای مصالح مردم عزیزمان بوده است و اگر روزی این سکوت را بشکنم، از خدا می خواهم که جز برای دفاع از منافع و مصالح مردم صبورمان نباشد. از اینکه خواسته های دیروز تخریبگران امروز را بر منافع ملت ترجیح نداده ام خرسندم و هرگز احساس پشیمانی نمی کنم.

بردگی مدرن .

شما دوستان من بدانید : هیچگاه مد در مثلا آرایش سر و صورت متوقف نمیشود . هیچگاه مد در پشت سد پوشاک و لباس نمیماند . مد به سیرت آدمی نفوذ گسترده ای خواهد داشت . همه ی وجود او را تحت تاثیر قرار خواهد داد . در باطن مد ، یهودی سازی و یهودیگری را جستجو کنید . آنچه از ظاهر مد نمایش داده میشود ، نشان از ریشه های آن در اعماق وجود آدمی دارد . کافی است که یک لبخند به دشمن یهودی بزنید ، تا آخر باید خفت یهودیگری را بر دوش بکشید .

در روایتی رسول مکرم و نبی معظم که درود الهی بر او و بر خاندان بزرگوارش باد ، میفرمایند : هیچ یهودی ای با مسلمانی خلوت نکرده است جز اینکه قصد قتل او را کرده است . آنچه بعنوان سوال مطرح است و جای تامل و تعمق دارد آن است که میلیونها غیر یهودی و مسلمان از لحظه ای که بدنیا میآیند و تا وقتی که از این دنیا میروند حتی یک یهودی و یا یک نصرانی را ملاقات نمیکنند ، چگونه است که این همه مقتول و مجروح حاصل از همنشینی با یهود و نصاری روی دست غیر یهود و مسلمان مانده است ؟ پاسخ را در القای رسانه ای مد و عدم سواد رسانه ای در غیر یهود و مسلمان بجویید .

ادامه دارد ...

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 88/3/9ساعت  7:48 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]