سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

در دفاع از مظلوم (18)

و اینبار دکتر محمود احمدی نژاد (قسمت ششم)

قسمتی از بیانیه ی جنبش عدالتخواه دانشجویی در آستانه دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

http://alef.ir/1388/content/view/46815

در این میان مواضع مهندس میر حسین موسوی که روزگاری مشتاقانه منتظر شکستن سکوت سنگینش بودیم تا در مقابل روند آرمان گریزانه 16 ساله بایستد، بیش از دیگران ما را شگفت زده کرده است و امروز احساس خطری می نماید که در طول آن 16 سال و در مقابل تجویز نوشیدن جام زهر و پذیرش نظام سلطه جهانی و حرکت به سمت لیبرال سرمایه داری و عقب نشینی از منافع ملی در پرونده هسته ای و... احساس ننموده است! نخست وزیر محبوب امام (ره) که روزگاری از «آمادگی نبرد نظامی» با اسرائیل سخن می گفت و از بستن شیرهای نفت در دفاع از مستضعفین و مظلومین فلسطین، این روزها ایجاد تردید در هولوکاست را «ماجراجویی» می خواند و حمایت از آرمانهای فلسطین را به حل معضل تورم و... منوط می‌کند و سیاست های اقتصادی دوران امام را –که از خاطرات شیرین در حافظه تاریخی مردم است- ویژه آن شرایط دانسته و با تکرار شعار اوباما در قالب تغییر سازنده، و در عین حال همچنان از آرمانهای امام(ره) سخن می گوید. در حالی که به اعتراف دوست و دشمن، ایران، امروز بر قله عزت جهانی ایستاده و رییس جمهور مردمی اش به سبب احیای آرمان های غبار گرفته حضرت روح الله از محبوب ترین چهره ها در قلوب مسلمین و مستضعفین و ملت های آزاده جهان است، مهندس موسوی ایران را در حد سومالی می بیند و از رفتن آبروی ایران در جهان سخن می گوید! اینکه در این بیست سال بر نخست وزیر محبوب مستضعفین چه رفته است که امروز اینچنین سرمایه داران زالو صفت، لیبرال های خوش خط و خال و دشمنان آرمان های امام و انقلاب دور او را گرفته اند مجالی دیگر می طلبد. فقط برادر گرامی آقای مهندس موسوی بداند که فرزندان نسل سومی حضرت روح الله امروز از این که ایشان خط خود را از لیبرالها و سرمایه‌سالاران و سازشکاران تفکیک نمی کند، سخت دلگیر و ناراحتند. جناب مهندس موسوی! بدانید از اینکه می بینیم یاور پیشین مستضعفین، تلاش برای توزیع عادلانه ثروت را به «گداپروری» تشبیه می‌کند و روحیه مردمی و هم نشینی با مستضعفین را «عوام فریبی» می خواند و مواضع انقلابی و البته منطقی و مستدل در دفاع از مظلومین جهان را «ماجراجویی» می نامد سخت آزرده خاطریم و برای نجات شما، از فتنه تجدیدنظرطلبان دعا می کینم اما اکنون وظیفه خود می دانیم که اعلام نماییم ضمن احترام به هر چهار نامزد محترم و با بررسی رویکردها و مواضع آنها، فارغ از نگاه های حزبی و سیاست زده‌ی چپ و راست و جنگ های زرگری شرکای سیاسی تحت عنوان اصول گرا و اصلاح طلب، و زد و بندها برای حذف گفتمان انقلاب اسلامی، همچنان در میان چهار نامزد مذکور جناب آقای دکتر احمدی نژاد را با فاصله از سایرین، نزدیکتر به گفتمان انقلاب و اصلح تشخیص می دهیم.

دوستی و پیآمدها .

این آیات به جهت در بر داشتن شدید ترین لحن تهدید بیش از عصر نزول ، مفید حال و روز امروز و فردای ماست . هیچ دوستی ای بدون پیآمد نیست حتی دوستی های ابتدایی کودکان و نوجوانان . تاثیر پذیری و تقلید کردن حرکات و سکنات از اولین نشانه های دوستی ، مودت و محبت به یکدیگر است .

لا تتخذوا الیهود و النصاری اولیاء - تحکم نهی بیان کننده ی آن است که میل شما ، علاقه مندی شما ، دلخواه شما و نیاز شما به دوستی و محبت ، بسوی یهود و نصاری نباشد ، ان المحب لمن احب مطیع.

اگر اطاعت و پیروی از یهود و نصاری در آن چیزی که آنان را به هم متصل کرده است ، واقع شد ، یهود و نصاری به هدف خود رسیده اند - و من یتولهم منکم فانه منهم . یهودی و مسیحی شدن که در آیه آمده است ، سخت نیست ، کافی است در مقابل هوا پرستی و زیاده خواهی آنان سر تسلیم فرود آورید ، خلقیات و تمنیات آنان را بپذیرید ، مجری سبک و سیاق آنان در تعامل با دیگران شوید . حاخام ها و کشیش ها را بعنوان قانون گذار ، مدیر و مدبر جامعه ی جهانی برسمیت بشناسید .

دوستان خوبم تاکید میکنم : یهودی و مسیحی شدن واقعا سخت نیست ، کافی است حمال نشانه ها و سمبلهای آنان در انظار و در میان مردم باشید . در روایتی امام علیه السلام وقتی که بر پای علی السابری کفشی یهودی میبینند ، خطاب میکنند به او و میگویند : یا علی از چه زمانی یهودی شده ای ؟ عن علی السابری قال : رآنی ابوالحسن علیه السلام و علی نعل غیر مخصرة . فقال : یا علی متی تهودت ؟

مبادا گرفتار سفسطه و زبان بازی شوید . در تعریف افلاطون چنانچه گفته اند : سوفسطائیان ، دکاندارانی هستند با کالاهای معنوی . زبان بازان امروزی با ترهاتی از این قبیل که مد ، زیبایی های دوره ای و گذرا ست ، و فاقد تاثیرات اخلاقی و رفتاری است ، جدای از اینکه میلیونها نفر را از حس زیبا شناسی محروم ساختند ، پولهایشان را به یغما بردند ، تحقیرشان کردند ، مبشر و مبلغ احکام هواپرستانه و مصرف گرایانه شدند ، علاوه بر اینکه به اشباع حس تفوق طلبی و برتری طلبی ریشه دارشان پرداختند ، در سطح وسیعی بردگی مدرن را نیز نهادینه ساختند.

ادامه دارد ...



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 88/3/8ساعت  6:53 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]