سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم






گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت چهل و هشتم )
 


و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا


اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .


وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری.

 

اگر یک سایتی را باز کردید ، دیدید مطالب انسانی ارائه میکند ، به شرافت ما خدمت میکند ، ناموس دوستی را در ما قوی میسازد . پایه های خانه و خانواده را در ما محکم میکند . Center God و مرکز پرستش خدا را در Frontal Lobe مغز ما فعال میسازد ، خدا را شکر کنید . از آن بهره ببرید و آن سایت را به دیگران هم معرفی کنید .

 

اما اگر سایتی را یافتید که ارائه دهنده ی مطالبی است که هورمون شرم و حیا را از بین میبرد ، غیرت کشی میکند ، مبلغ فحشای مدرن است . جذابیت های جسمی و شیفتگی های جنسی را در دستور کارش دارد ، و عصب های شهوانی را تحریک میسازد . همه ی هنر و توانش را در این قرار داده که از جوان مسلمان موجودی حقیر در خدمت آلت تناسلی بسازد . خوب ، شک نکنید ، ببندینش . نام و آدرسش را بفراموشی بسپارید . حرفی از آن پیش کسی مطرح نکنید .

 

شما حرام و حلال را میشناسید . پیش از این از حیاء و شرم صحبت کردم ، اکنون به حرفهایی که در این رابطه شنیدید این عبارت را هم اضافه کنید : لاحیاء فی الدین . و یکی از بهترین جاهایی که این عبارت کاربرد دارد ، شنیدن و خواندن عباراتی است که میخواهم برایتان بیان کنم .

 

خدا نکند آدمی گرفتار این قبیل سایتهای حرام شود . اگر از جنس مذکر باشد ، بعد از مدتی که بیننده ی تصاویر ثابت و متحرک آن شد ، خواننده و شنونده ی داستانهای سکسی کاملا تخیلی و مجازی آن شد ، آنگاه تمامی زنان را به چشم یک روسپی میبیند . استثناء ندارد ، تمام زنان ، حتی نگاه او به مادر و خواهر و دیگر محارمش مثل عمه و خاله نگاهی برخاسته از شهوت است . آنان را هم روسپی ای بیش نمیداند .

 

نمیخواهم آمار بدهم ، کافی است بعضی از محاکمی که به جرائم جنسی خانوادگی رسیدگی میکنند را از نزدیک ببینید . اگر به دادگاهها دسترسی ندارید ،  به خیابانها که دسترسی دارید . حتما دیدید . برای دختر جوان بوق میزند ، چند متر جلوتر برای زن میانسال بوق میزند ، یک مقدار جلوتر برای زن مانتویی بوق میزند ، جلوتر برای زن چادری بوق میزند . او دیگر یک آدم طبیعی نیست . تمام تصمیماتش را باCerebllum مغزش و با مغز حیوانی میگیرد . از نگاه او همه ی زنها ، حتی مادر و خواهرش تنها یک آلت تناسلی اند .

 

جمله ای که از خانم مارگارت مید در شناسایی آلفرد کینزی برایتان گفته ام را یک بار دیگر بشنوید . میگوید : در اعتقاد کینزی از نظر اخلاقی هیچ تفاوتی نیست که یک مرد با یک زن رابطه داشته باشد یا با یک گوسفند . و به این جمله بیافزایید ، موجوداتی که بواسطه ی رسانه های مدرن به نطفه ای و شهوتی غنی شده  تبدیل شده اند . برایشان گوسفند و مادر و خواهر نیز تفاوتی ندارد

 

اما اگر گرفتار ، از جنس مونث و از طائفه ی نسوان باشد . در نگاه او هم ، همه ی مرد ها ، چه آنهایی که محرم او هستند و چه آنهایی که با او نامحرمند ، او همه را یکجا ، یک دلال محبت ، یک پاانداز و یک قواد میداند .

 

بعضی گله میکنند که چرا تعدادی از خانم ها با لباسهایی نامناسب که بوی شهوت و هرزگی از آن منتشر میشود ، در مجامع و محافل ظاهر میشوند ؟ فرض این معترضین این است که این خانم ها مریض نیستند . در حالی که اشتباه میکنند . اینان نیز مانند مردهایی که مبتلا شدند ، بیماران جنسی اند . مگر فقط جذام و سل بیماری است ؟ لباسهای تنگ و چسبانی که تمامی مفاتن و برجستگی های بدن او را نمایان میسازد ، نشانه ی آشکار بیماری است ، منتها او با رنگ و روغن زخمهای صورت و سیرتش را پوشش داده است .

 

این لباسهای شهوانی حکم آن کرم هایی را دارد که سر قلاب ماهیگیری میگذارند ، تا ماهی شکار کنند . ماهی میخواهد کرم را بردارد ، خود در قلاب ماهیگیر گرفتار میشود . زنانی که شهوتشان توسط رسانه ها غنی شده با آن مفاتن و برجستگی ها ، دامی برای شکارچیان سکس و توری برای جوانان ناپخته پهن کرده اند .

 

اگر از چنین سایتی با خبر شدید ، اسم آن را یاد گرفتید ، تقاضا میکنم خیلی زود فراموش کنید . و اگر بهر دلیلی گرفتار وسوسه های خناس شدید . باب توبه را بسته نبینید . از حیله گریهای شیطان یکی همین است که جسارت توبه و بازگشت را از آدمی میگیرد .

 

ادامه دارد ...            



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 86/4/6ساعت  1:17 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]