سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم




گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت سی و نهم )

و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 


اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .



یادی از سید قطب شد که بخشی از دوران نوجوانیم را به خود مشغول داشت . مخصوصا آن شعری که در زیر تصویر او احتمالا به هنگام شهادت درج شده بود ، نشان مرد مومن با تو گویم---     ---  که چون مرگش رسد خندان بمیرد . واقعا برایم الهام بخش بود . میخواهم یکی دو جمله در باره ی red - light که در مقاله ی خانم مور به آن اشاره شد ، برایتان بگویم . اما ابتدا آیه ی 59 بقره را برایتان میخوانم . میفرماید : فانزلنا علی الذین ظلموا رجزا من السماء بما کانوا یفسقون . پس ما بخاطر بد کاری و نافرمانی و فسق بنی اسرائیل (یهودیان) عذاب سختی از آسمان بر آنان فرو فرستادیم . شهید سید بن قطب در تفسیرش فی ظلال القرآن بعد از اینکه فسق را معنی میکند ، میگوید : یکی از خصلتهای بنی اسرائیل مخالفت کردن و از دائره ی فرمان بدر رفتن بود .

یهودیان نشان دارترین فاسقان در همه ی ادوار گذشته و در عصر حاضرند . تا جاییکه سید قطب از آنان با عنوان تیره ای ناسپاس و نمک نشناس نام میبرد . درهر جاییکه وارد میشوند ، چه فیزیکی و چه فکری چیزی جز نکبت و خواری به ارمغان نمیآورند . شما کدام مکان فساد و تباهی را سراغ دارید که خالی از یهودیان باشد . درتمام گناهان ریز و درشتی که در عالم صورت میگیرد ، اگر باریک شوید رد پایی از یک یهودی و یا یهودی زده ای مشاهده خواهید کرد . با این حال همانطور که سید قطب در صفحه ی 126 از جلد اول تفسیر فی ظلال القرآن که مقام معظم رهبری آنرا ترجمه فرمودند ، میگوید : مقصود آنست که غرضهای شوم یهود و شیوه های دشمنی این قوم باز نموده شود و جامعه ی مسلمان از دشمنی های ایشان و هم از تکرار خطاها و لغزشهایشان خود را برکنار دارد . و شما با مطالعه ی دیدگاههای این شخصیت مسلمان مصری به یهودیان و یهودی زده های وطنی حق میدهید که موذیانه به کتمان حقایق مطروحه از جانب سید قطب پردازند  و با رواج ترهات آلفرد کینزی لباس حق به تن اباحه اندیشی و اباحه گری جنسی کنند . کاش یهودیان و یهودی زادگان و یهودی زده های حقیر برای یکبار هم که شده در مبارزه شان با حق جویان مجری آیه ی 42 سوره ی بقره میشدند . که میفرماید : و لا تلبسوا الحق بالباطل و تکتموا الحق و انتم تعلمون . حق را به باطل مپوشانید تا حقیقت را پنهان سازید و حال آنکه به حقانیت آن واقفید . سید قطب با اشاره به همین ایه ، یکی دیگر از عادات دیرین یهود را به هم آمیزی حق و باطل و پوشیده نگاهداشتن حقیقت با وجود آگاهی از آن نام میبرد .

امروزه بسیاری از ممالک تحت کنترل محسوس یا نامحسوس یهود به مصداق رجزا من السماء به یک red - light district تبدیل شده است . علاوه بر آن شما میتوانید محله ها و مکانهای اختصاصی ای را در بیشتر شهر ها و روستا های اروپا بیابید ، که زنان و دخترانی از سراسر دنیا در آن تجمع کرده اند و مانند حیواناتی بدون کمترین پوشش از پشت شیشه هایی که با پرده ها و نور های قرمز رنگ بمنزله ی مبارزه با بشریت و در خدمت Bildeberg بیلدبرگ هایی که یا یهودی اند و یا یهودی زده ، از رهگذران جوان دعوت به کام جویی میکنند . اینان مانند سایر شهروندان شاغل مالیات میدهند ، جواز کسب و کار دارند و عنوان خدمات جنسی را برای خود یدک میکشند . آنچه بیشتر مایه ی آزار و اذیت است ، سکوت مجامع حقوق بشری نیست ، بلکه پذیرش این حقارت مدرن در حق زنان و دختران ستمدیده است . 

ادامه دارد .....           



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 86/3/25ساعت  2:22 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]