سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم


گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت سی و هفتم )

و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 



اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری.

یک روایت بشنوید و بعد از آن قسمت دیگری از مقاله ی خانم مور را با هم میخوانیم . ابوبکر جابر الجزائری در صفحه ی 67 جلد اول تفسیرش بنام ایسر التفاسیر حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله میآورد . روی احمد بسند جید عن ابی هریرة ان النبی (ص) قال : لاترتکبوا ما ارتکبت الیهود آنچه یهود انجام داده و مرتکب شده ، شما مسلمانان انجام ندهید .

نگرانی رسول خدا را با مطالعه ی مستقل و درک صحیح از احوالات یهود دریابید و به دیگران منتقل کنید . بگذارید یک آیه ای را که در اوائل بحثمان برایتان خواندم ، باز هم بخوانم و نکته ای را گوشزد کنم . میفرماید : فویل للذین یکتبون الکتاب بایدیهم وای بر کسانی که از پیش خود چیزی مینویسند ثم یقولون هذا من عند الله بعد نوشته شان را به خداوند استناد میدهند لیشتروا به ثمنا قلیلا تا به بهای کمی بفروشند فویل لهم مما کتبت ایدیهم پس وای بر آنها بخاطر آن نوشته هایشان و ویل لهم مما یکسبون و وای بر آنها از آنچه که بدست میآورند . 

اما آن نکته ای را که لازم است بیان کنم ، این است که صنعت چاپ و نشر در دنیا مستقیم و یا غیر مستقیم در انحصار یهودی هاست . کتابهایی اجازه ی چاپ و نشر پیدا میکنند که خواسته های یهودیت سازماندهی شده را برآورده سازد . لذا شایسته است جوان مسلمانی که در جلسه ی دشمن شناسی شرکت میکند و دوست ارزشمندی که مطالب ما را مکتوب دریافت میدارد در رابطه با یهود شناسی ترجمه ای که متاسفانه فراوان هم شده است ، دقت لازم را داشته باشد . نمیگویم ترجمه ها را نخوانید ، بخوانید ولی منفعل نباشید ، سختگیر باشید . براحتی نپذیرید .

من از کتاب میگویم ، بله ، حق با شماست ، این در مورد صنعت فیلم سازی هم صادق است . همینطور در باره محصولات غذایی و دارویی . در همه ی موارد باید مواظب باشیم . اینها اگر احساس کنند کتابی و شخصی بدرد شان میخورد ، لحظه ای در حق آن کوتاهی نمیکنند . ولی اگر دیدند کتابی و نویسنده ای پا رو دمشان گذاشت به انواع حیل او را از صفحه ی روزگار محو میسازند . نمونه ی ساده ی آن خانم لیویا راکاخ است . 

خانم Livia Rakach نویسنده ی یهودی است که کتابIsrael"s Sacred Terrorism  تروریسم مقدس اسرائیل را نوشت . این کتاب شرحی بر خاطرات موشه شارت است . پدر لیویا در زمان نخست وزیری موشه شارت وزیر کشور رژیم غاصب یهودی در سرزمینهای اشغالی بود .  خانم راکاخ در اواخر دهه 1970 به ایتالیا مهاجرت کرد، هوّیت واقعی خود را پنهان نمود و به عنوان یک زن ایتالیایی فلسطینی‌تبار زندگی کرد. او به‌رغم تهدیدهای شدید دولت وحشی اسرائیل در سال 1980 به انتشار کتابش به زبان انگلیسی مبادرت کرد . در سال 1985 جسد خانم راکاخ در اتاق یکی از هتل‌های رم کشف شد.

اینها در سطح دنیا برای اینکه انقلابها ، بویژه انقلابهای فکری و نگرشهایی که به بیداری ملتها منجر میشود را در کنترل خود داشته باشند ، علاوه بر آئین سازی و ایسم آفرینی به شخصیت سازی هم دست میزنند . بر کتاب تروریسم مقدس اسرائیل آقای نوآم چامسکی مقدمه مینویسد . این آقا در همه ی زمینه ها تقریبا با غیر یهودی ها همنوایی دارد ، من اهانتی به ایشان نمیکنم ، سر و کار من این آقا نیست ، من با شما حرف میزنم . آنچه که میخواهم بگویم این است که آدمی با گربه متفاوت است . بهترین غذا را پیش گربه بگذاریم ، گربه ابتدا بو میکشد . این درست نیست که ما بو نکشیده همه ی گفته ها و نوشته های اینچنینی را بشنویم و بخوانیم .

خوب رسول الله فرمود که لاترتکبوا ما ارتکبت الیهود ، حالا اگر آنچه یهود مرتکب شده ما بخواهیم انجام بدهیم ، چه میشود ؟ چه حادثه ای رخ میدهد ؟ فتستحلوا محارم الله آنچه رخ میدهد این است که حرام خدا را حلال میپنداریم ، وارونگی رخ میدهد ، آنچه فعلش حرام است ، حلال میشود . نکته مهم در این حدیث انتهای آن است ، میفرماید : بادنی حیل با کمترین هزینه ای حلال سازی صورت میگیرد ، بدون هیچ مشقتی ، بدون هیچ شرم و حیایی حرام جای حلال مینشیند .

رسول خدا نگران است . ائمه نگرانند . از خدا میخواهم نعمت نگرانی را که متاسفانه از خانه ی ما از جامعه ی ما برداشته شده ، به ما برگرداند . اگر رزمنده در خط مقدم جبهه نگران نباشد ، میخوابد ، اما اگر احساس نگرانی در او زنده بود ، دو چشم دارد بقول معروف دو چشم دیگر قرض میگیرد و چهار چشمی از خود و جبهه ی خودی مراقبت میکند . 

و اما ادامه ی ترجمه ی مقاله ی خانم مور . بشنوید : 

The Degeneracy of Mothers Is Suicidal

انحطاط مادر ها نابود کننده است .

پوشیدن لباسهای بسیار کوتاه همه ی نجابت را از زنان امروزی گرفته است . حتی مادر بزرگها ، آنهایی که میبایستی الگوهای همه ی فضیلتها باشند ، بنظر میآید که همه ی هم و غم شان کوتاه تر کردن دامنهایشان شده است . آنها بزحمت تقلا میکنند که برهنگی شان را بپوشانند . نویسنده ی برجسته ای A prominent writer گفته است که بزودی زنان کاملا برهنه خواهند بود . و این به معنای hell دوزخ است ، به معنای destruction ویرانی برای هر ملتی است که در این مسیر حرکت میکند .

زن امروزی همه ی احساس عفتش را از دست داده است . بیشرمی بسیاری از زنان جوان انزجار آور است . زنان پیر نیز مانند دختران لباس میپوشند و مانند آنها رفتار میکنند . از یک فاصله ی نه چندان دور ، تشخیص یک مادر از یک دختر و از یک مادر بزرگ بسیار مشکل شده است . خانم های مسن تر باید استاندارد ها و معیار هایی برای جوانتر ها تعیین کنند و خودشان یک الگو باشند . امروزه سن و سال و مادر بودن هیچ افتخاری با خود ندارد . زنانی که سیگار میکشند ، فحاشی میکنند و مشروب میخورند ، شایسته ی مادر بودن برای نسلهای آینده نیستند . They are fit only as companions for the devil آنها فقط شایسته ی همراهی با شیطان و دیو هستند . خدا برای فرزندان چنین زنانی متاسف است . چه هیولای نفرین شده ای ، چه مخلوق شیطانی ای ، مادری با موهای تراشیده ، آرایش کرده ، سیگار میکشد و عرق میخورد و فحاشی میکند . She is truly a masterpiece of hell او واقعا شاهکار جهنم است . در دهه های گذشته ، زنانی که ما اکنون همه جا ، در خیابانهایمان میبینیم ، بخاطر گستاخی و بیشرمی زیادشان بازداشت میشدند و به red - light district ناحیه ی چراغ قرمز و یا همان محله ی فساد برده میشدند  .

ادامه دارد ....    



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 86/3/24ساعت  4:54 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]