سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

  

گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( سی و چهارم )

و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم.

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا .

اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

مقاله ی خانم مور جای بحث زیادی دارد و من قصد ورود به همه ی جوانب آنرا ندارم . میخواهم برای شما دوستان جوانم و برای همه ی آنانی که این مطالب به آنها میرسد ، هشداری باشد که خدای نخواسته گرفتار مار های خوش خط و خالی که مسیحیت را بی محتوی و مردمش را همچون بره هایی رام در خدمت یهودیت قرار داده اند ، نشویم .

جامعه ی جوان ما خیلی باید تلاش کند . ما بعد از گذشت چهارده قرن هنوز در اندیشه مان ، در تفکراتمان دچار افراط و تفریط میشویم . یک عبارتی آیة الله جوادی آملی در کتاب زن در آئینه جلال و جمال به نقل از علامه ی بزرگوار آقای طباطبایی میآورند . این کتاب را هم به لیست کتابهایی که باید مطالعه کنید ، بیافزایید . میفرماید : هنوز رسوبات جاهلیت در جامعه وجود دارد . آقای جوادی در توضیح میفرمایند : ما برای آلوده شدن مرد احساس ننگ نمیکنیم . ولی اگر زنی آلوده شد ، اعضای خانه احساس ننگ میکنند . میفرمایند : ما اسلامی حرف میزنیم ، اما جاهلی میاندیشیم . بی غیرتی را در باره ی مردها ، از فرهنگ غرب میگیریم و غیرت داشتن در مورد زنها را از فرهنگ جاهلیت اخذ میکنیم . نکته ی مهمی که حضرت آقای جوادی به آن اشاره میکنند و من توصیه میکنم که جستجو کنید واز این قبیل مسائل ببینید در کدام قسمتها داریم آنها را بنویسید و در اختیار دیگر دوستان قرار دهید ، این است که میفرمایند : این دو را با هم جمع میکنیم و به حساب اسلام ناب میگذاریم و بعد توهم میکنیم که اسلام بین زن و مرد فرق قائل شده است .

یک مطلبی در یک سایت آنچنانی توجه ام را جلب کرد ، دیدم به خدا جسارت میکند اما مسلمان هم هست ، مقاله را که خواندم ، دیدم که تورات خوانده ، از قرار خانمی است که از زاییدن متنفر است ،  امروزه یکی از اعتراضات طرفداران زن این است که چرا اصلا زن باید بزاد ، ضد شوهر هم هست و سلطه ی شوهر برایش ایجاد سوال کرده ، البته این کلمه ی سلطه یک کلمه ی توراتی است مربوط است به همان قسمت سقوط انسان در سفر تکوین ، همان کتابچه ی پیدایش . در آنجا خداوند هم مار را ، که زن را فریب داد مجازات میکند و هم زن را که فریب خورد و از میوه ی ممنوعه به شوهرش داد و باعث سقوط خود و شوهرش به زمین شد . خداوند هر دو را بلکه هر سه را مجازات میکند . از جمله مجازاتهایی که برای زن قرار داد یکی درد زایمان است . میگوید : درد زایمان تو را زیاد میکنم و تو با درد فرزندان خواهی زایید . مشتاق شوهرت خواهی شد و او بر تو تسلط خواهد داشت . این آدم توراتی تفکر کرده ، یهودی اندیشیده ، اما فحشش را به سبک و سیاق مسلمانی داده ، به الله جسارت کرده . این شکل کار متاسفانه فراوان است .   

مطلب جناب آقای جوادی را کامل کنم ، میفرماید : اسلام در مورد آلودگی جنسی فرقی بین زن و مرد ندارد . الزانیة و الزانی فاجلدوا کل واحد منهما مائة جلدة و لا تاخذکم بهما رافة فی دین الله . آیه 2 سوره ی نور . 

غرض همان هشدار است ، اگر هوشیار نباشیم و اگر به یقظه و تقیظ نرسیم خطر کماکان وجود دارد . برگردیم ببینیم خانم مور چه میگوید .

خداوند ابتدا آدم را خلق کرد سپس زن را بعنوان یار و مددکار مرد خلق کرد . خداوند هیچگاه نظمش را تغییر نمیدهد . کلیسای اولیه ملاک ماست . رهبران مذهبی زن غیر متعارف و بر خلاف قاعده اند . یک اسقف باید شوهر یک زن باشد . همچنین است شماس یا خادم کلیسا و بزرگتر ها . یک اسقف حکم یک ناظر و سرپرست را دارد . من اجازه نمیدهم که یک زن تدریس کند و من اجازه نمیدهم که یک زن بیشتر از یک مرد اقتدار و توانایی بدست آورد . زنان جایگاه خودشان را در نقشه ی خدا دارند . به آنها اجازه دهیم تا از عفت و شرم جنسی و حدود حقیقی شان محافظت کنند . از اینکه تعدادی محجوبه در آمریکا حضور دارند ، خدا را شکر میکنم . ما از خاموشی وعاظ  در برخورد با موقعیت کنونی و زمانه ی حاضر در حیرتیم . امروزه جایگاه یوحنا کجاست ؟ Has Jezebel got the Elijahs all on the run آیا ایزابل ایلیا را بطور کامل از دور خارج خواهد ساخت ؟ 

یاغی ها در برابر خدا

زن مدرن با دامن کوتاه و موهای تراشیده به خالق خود اهانت میکند . امروزه تیپ ثابت کلیسای شکست خورده the fallen church  زنان با موهای کوتاه و دامن های کوتاه است . روحیه برانگیخته شده در زنان امروزی modern women یاغیگری سازمان یافته در برابر خداست . در کتاب تثنیه ما میخوانیم که زن لباس مربوط به مردان را نمیپوشد . همه ی خانم هایی که خلاف این رفتار میکنند ، به خدا اهانت کرده اند . آیا آنچه زنان امروز انجام میدهند ، محافظت کردن از حکم خداست ؟

قانون خدا امروزه چه اهمیتی برای زنان دارد ؟ They wear men s clothes آنها لباسهای مردانه میپوشند . cut their hair موی سرشان را میتراشند . and drink مشروبات الکلی میخورند . and smoke like men و مانند مردان سیگار میکشند . ظاهر زننده و ناشایست ، خود نمایی افراطی immodest appearance و رفتار و سلوک آنها در خلوت و جلوت توهین به خالقشان ، توهین به جنسیتشان و توهین به بشریت است .

زن مدرن و امروزی ، انگار مصمم شده ، تا ببیند ، چه اندازه میتواند با قوانین خدا درگیر شود و از آسیب هم در امان باشد . فرمان خدا برای زنان این است که آنها  adorn themselves in modest apparel  زینت کنند خودشان را با جامه های پر از حیاء . با این حال پوشش زنان امروزی شرم آورتر از پوششی است که زنان هرزه در دهه های گذشته در خانه های فساد به تن داشته اند . به نظر میآید که زنان مدرن تمام حس پاکدامنی شان را به فراموشی سپرده اند . آنها با این خودنمایی بی شرمانه و با این برهنگی گستاخانه شان ، they are carrying the race down to hell تسریع کننده ی حرکت نسل امروز بسوی جهنم اند .

ادامه دارد ......   



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 86/3/16ساعت  9:14 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]