سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( سی و سوم )


و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم.


اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا .


اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

حال به رنجنامه ی خانم مور که تامل کردن در آن برای ما از اهمیت قابل توجه ای برخوردار است ، با دقت گوش کنید . عنوان مقاله میگوید : بار دیگر حوا به سخن Serpent یعنی مار گوش میدهد . باید بدانید که مار بنابر آنچه که فصل سوم کتاب آفرینش میگوید ، از همه ی حیواناتی که خداوند آفرید ، زیرکتر بود . و در سقوط انسان نقش اصلی را بازی کرد . او زن را فریب داد .    

و امروزه هم بنا به گفته ی آقای سرگئی نیلوس پژوهشگر روسی که کتاب پروتکلهای دانشوران یهود را در سال 1905 در روسیه منتشر کرد ، در آنجا در رابطه با مار که سمبل یهودی هاست ، مینوسد : مطابق سوابق و اسرار یهود ، سلیمان و سایر حکمای یهودی ، در سال 929 قبل از میلاد به این فکر افتادند که با روشی صلح آمیز بر جهان غلبه کنند . این طرح در طول سالیان دراز مطالعه و بررسی شد و سرانجام جزئیات طرح آماده گردید . حکمای بعدی تصمیم گرفتند که طرح غلبه بر جهان را به مرحله اجرا در آورند . آنان ماری را به عنوان سمبل قوم اسرائیل برگزیدند . و موافقت کردند که رهبران قوم سر مار باشند . بدن مار هم عامه ی یهودی ها هستند . مطابق این طرح مار به قلب ملت ها نفوذ کرده و شروع به بلعیدن دولت های غیر یهود میکند و در طول سفرش مسیری دائره وار را طی میکند . تا سرش مجددا به صهیون برسد .

بر اساس این طرح ، نابودی ملت ها از دو طریق میسر است . اول : تحت بحران اقتصادی . دوم : سقوط ارزش های اخلاقی و معنوی .

به گفته ی تورات وقتی خداوند از زن پرسید : این چه کاری بود که کردی ؟ زن گفت : مار مرا فریب داد . بعد از این محاوره ، خداوند خصومت همیشگی را بین مار و زن و بین نسل مار و نسل زن اعلان میکند .

خانم مور میگوید : حوا که از بهشت رانده شد بخاطر خوردن میوه ی درخت ممنوعه بود ، اما آدم بخاطر حوا زمینی گردید . و اکنون مرتبه ای دیگر داستان بهشت در آخرالزمان از نو تکرار میشود . نقشه ی شیطان فاسد کردن زن و نابود کردن نسل است .

اینکه ما این همه از عفت زنانه میگوییم ، علت دارد . این کتابچه ی پیدایش که در اول کتابهای عهد عتیق قرار گرفته است ، به اعتقاد دانشمندان و سبک شناسان متعهد ، اولین کتابی نیست که به دست علمای یهودی نوشته شده است . عمر کتابچه ی پیدایش را از کتابهای دیگر کمتر گفته اند . کلمه ی مار بعید نیست چیزی شبیه ساموئل رزنبرگ ،  پدر فحشاء مدرن باشد . رزنبرگ ها در سراسر دنیا بر اساس نقشه و طرحی که در تورات آمده ، رفتار میکنند . خصومتی که خداوند در تورات بین مار و زن قرار داده بی حکمت نیست . اینها قرار است با زن پدر مرد را در آورند . و هر دو را برده و خوار و ذلیل خود قرار دهند .

خانم مور در ادامه میگوید : زنان در آمریکا بسرعت به سوی هرزگی و فاحشگی در حرکتند . بجای کتاب مقدس ، ستارگان سینما ، معیار های آمریکایی را وضع میکنند . ببینید مردم به دور چه چیزی حلقه میزنند ؟ همان چیز معیار هایشان را معین میکند . این مصیبت ویژه ی آمریکاییها نیست ، ببینید معیار های بخشی از دختران و پسران ما را که تعدادشان رو به تزاید هم هست ، چه کسانی تعیین میکنند ؟  

خانم مور میافزاید : صعود و سقوط یک ملت به خاطر Virtue زنانش است ، یعنی به خاطر پاکدامنی و عفت زنانش است . انحطاط زنان نشانه ی سقوط یک ملت است . هم چنان که در آغاز چنین بود . زمانی که گناه از طریق زن به این دنیا وارد شد . به همین جهت در این آخرین روز های عمر دنیا به نظر میآید که مصمم شده است تا کارش را تمام کند . او مانند علف هرزی در ویرانی جهان در این روز های واپسین نقش دارد . زن در حال خارج شدن از مدارش است و این خروج برایش بسیار خطرناک است . خدا هرگز زن را خلق نکرده ، تا نقش مرد را ایفا کند و حاکم برمرد شود . تمام گفتار خداوند بر خلاف این است . بخاطر شکست این قانون ، نفرین خدا شامل خانه ، کلیسا ، جامعه و ملت خواهد بود . حدود پنجاه سال پیش یک نویسنده ی معنوی پیشگویی کرده بود که یکی از گناهان آخرالزمان ، تلاش زنان برای سلطه بر مردان خواهد بود . و اکنون ما چنین تلاشی را مشاهده میکنیم ، زن برای کسب این جایگاه ، به جنگ خدا رفته است . مسیحیت زن صفت و زن سالار شده است . مطمئنا یک مرتبه ی دیگر زن شنونده ی صدای مار گردیده است .

خدا آدم را از بهشت راند ، چون او به صدای همسرش گوش داد . و امروز واقعه ی باغ بهشت در آخرالزمان مجدد در حال بازسازی است . نزد بسیاری از زنان امروزی و زنان مدرن ، خانه ، خانواده و شوهر هیچ معنا و مفهومی ندارد . آنها باید دستور دهند و یا همه چیز را نابود میسازند . مردها هم اغلب زن صفت شده اند . و این زنها را درموقعیت نادرستشان توانا میسازد . ما در عصر زن صفتی بسر میبریم . مسیحیت زن صفت شده است . It takes a man to hold the Gospel plow آیین مسیح به یک مرد نیاز دارد .

ادامه دارد .....



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 86/3/15ساعت  10:48 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]