سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم


گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت بیست و ششم )

و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم
 

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

از اینکه اباحه اندیشی را ساده لوحی و اباحه اندیشان را ساده لوح مینامم ، امیدم این است که بعضی ها متنبه شوند ، و دست از ساده لوحی بردارند . اما شما که تصمیم دارید دشمن شناس باشید ، وظیفه ی جدی و اول شما ، شناخت ریشه های اباحه اندیشی است ، شما باید سرچشمه ای ، که این انعام بل هم اضل از آن سیراب میشوند را بشناسید . اصطبل هایی که اینان ، در آن تعلیم میبینند را بدانید . و آخوری که پر شده از جویده ها و پس داده های معده ی همان هایی که در تعبیر قرآن حکیم اکالون للسحت هستند و این جانورهای حقیر سر در آن آخور دارند را شناسایی کنید .

دشمن شناسی با زحمت و رنج بدست میآید ، برای مردم تنبل و آسایش طلب جایی در کلاسهای دشمن شناسی وجود ندارد . قبلا گفتم که از من لغت نپرسید ، به کتابهای لغت مراجعه کنید . اما چون میدانم وقتهایتان فشرده است ، درسهایتان زیاد است و ممکن است فرصت نکنید به کتابخانه بروید ، من معنای اکالون للسحت که سه مرتبه در سوره مائده و در رابطه با یهود آمده را برایتان میگویم ، بعدا خودتان به کتابهای تفسیر مراجعه کنید .

بعد از اینکه خداوند از رسولش میخواهد که کفر یهود او را محزون نسازد ، در انتهای آیه ی 41 سوره ی مائده میفرماید : اولئک الذین لم یرد الله ان یطهر قلوبهم اینها افرادی هستند که خداوند نخواسته دلهایشان را پاک بگرداند ، لهم فی الدنیا خزی اینها در دنیا خوارند ، و لهم فی الاخرة عذاب عظیم و در سرای دیگر در عذاب بزرگ خواهند بود . ابتدای آیه ی 42 میفرماید : سماعون للکذب و اکالون للسحت ، اینها جاسوسان دروغگو و خورندگان سحت هستند . چند آیه ی بعد خداوند ما را با قومی که بدترین پاداش را در پیشگاه احدیت دارد ، آگاه میسازد ، من لعنه الله آنها کسانی اند که لعن خدا شامل حالشان شده است ، و غضب علیه و خداوند بر آنها غضب کرده ، اینها را مسخشان ساخته ، تبدیل به میمون و خوکشان کرده ، و عبد الطاغوت اینها شیطان پرست شدند ، این گروه نزد خدا بدترین جایگاه را دارند اولئک شر مکانا ، و گمراه ترین مردم از آیین درستی اند ، در تعبیر قرآن اینان و اضل عن سوآء السبیل اند . و در آیه ی 62 و 63 سوره ی مائده میفرماید : و تری کثیرا منهم یسارعون فی الاثم و العدوان و میبینی تعداد زیادی از آنان را که برای گناه و ستمگری سر از پا نمیشناسند ، و اکلهم السحت برای خوردن سحت شتاب دارند ، لبئس ما کانوا یعملون و بعد از اینکه خداوند متذکر پیشه ی بد اینان میشود میفرماید : لولاینهیهم الربانیون و الاحبار عن قولهم الاثم اگر آخوند هایشان آنها را از بد دهنی و اکلهم السحت باز ندارند ، که باز نمیدارند ، لبئس ما کانوا یصنعون

خوردن آنچه که حرام است ، آنچه که خوردنش دین را از آدمی میگیرد ، مروت را از بین میبرد ، قلب آدمی را سخت میکند ، رقت قلب را از بین میبرد ، آدمی را در مقابل گناه گستاخ و بی محابا میسازد ، آن حرام میخواهد از پول رشوه بدست آمده باشد ، از راه زنا حاصل شده باشد ، بواسطه ی نوشتن کتاب و مقالاتی که از روح و روان جامعه ی جوان مصونیت را زائل میسازد ، فراهم شده باشد . و یا میخواهد از طریق مشروب سازی و مشروب فروشی بدست آمده باشد ، برای کافران جاسوسی کرده باشد ، در رادیو های بیگانه ، ضد حق سخن گفته باشد ، پول ربوی بدست آورده باشد ، مال یتیم باشد ، نون واصلگی خورده باشد یا از طریق مستوصلگی شکم خودش و زن بچه هایش را پر کرده باشد و چیز های دیگر ، همه زیر مجموعه ی سحت بحساب خواهند آمد . بنابراین سحت یک معنای عام است ، شما میتوانید مصداقهای فراوانی برای آن نام ببرید .

یهود سحت خوار است و همه ی آنانی که به نوعی سحت خواری میکنند ، به همان اندازه ای که از سحت مصرف میکنند ، آلوده به میکرب یهودیگری شده اند . این هم مقدمه ای شد تا با سحت آشنا شویم .

اما برگردیم ببینیم ، اباحه اندیشان و مبشران تقویت هاضمه ی فرهنگی که نتیجه تفکر و تلاششان چیزی جز شرم زدایی ، و انبساط النفس عن القبائح در بر نداشته و ندارد ، سر در کدامین آخور دارند ؟ همه ی دوستان خوبم که در اینجا  صحبتهای بنده را میشنوند  و همه دوستان بزرگوارم که اکنون خواننده ی این عبارات هستند ، با خدایشان عهد کنند که در اولین فرصت پروتکلهای یهود را بخوانند ، کتابی به همین نام ، پروتکلهای دانشوران یهود یا صهیون آقای حمید رضا شیخی ترجمه کرده است و انتشارات آستان مقدس رضوی آن را منتشر ساخته ، نویسنده ی این کتاب آقای عجاج نویهض است . این کتاب را در کتابخانه ها میتوانید بدست آورید . این کتاب را بخوانید .

همانطور که آقای نویهض در این کتاب میگوید ، با خواندن این کتاب نوع دیگری میشوید ، دید گسترده تری پیدا میکنید ، تحلیلتان از رویداد ها و پیشآمد های روزگار عمیق تر از حالایتان میشود . من به چند بند کوتاه از پروتکلهای یهود اشاره میکنم ، شما ببینید ما با چه دشمن خطرناکی مواجه ایم .

پروتکل یک ، تا زمانی که غیر یهودیان مانع رسیدن ما به هدفهایمان باشند ، باید فساد ، خیانت و رشوه خواری را رواج دهیم . اکالون للسحت مگر غیر این است ؟

پروتکل پنج ، جهت دادن به فکر و اندیشه ی مردم غیر یهودی به کمک سخن پردازی و تئوری های وسوسه انگیز ، کار متخصصان و مدیران ماست . ایاکم و الاذاعة که پیش از این توضیحش را گفتیم ، یکبار دیگر متذکر میشویم ، مبادا رودست بخوریم ، فکر کنیم این هایی که نون آزادی میخورند ، پز تمدن میدهند ، تقدس زدایی میکنند ، بوی شهوت میپراکنند ، خودشان زحمت کشیده اند و تئوری تحویل جامعه ی جوان داده اند ، تمامی تئوریهایی که با وسوسه پیوند خورده است و هورای جنسی جوان ها را برمیانگیزد ، حاصل کار تئوری سازان یهودی است .

پروتکل یک ، اشاعه ی کلماتی چون آزادی ، برابری و برادری در چها گوشه ی دنیا به ما نسبت داده میشود . ما باید از عواملمان که ناآگاهانه پرچممان را با شور و شوق فراوان برافراشته اند ، سپاسگزار باشیم . میدانیم که این کلمات در طول تاریخ همچون آفتی رفاه ، صلح ، آرامش ، همکاری و اساس حکومت غیر یهودیان را نابود کرده است . آنهایی که در پروتکلها عوامل خوانده شده اند ، پاداش رفتار و گفتارشان را از دانشوران یهودی بطلبند .

کوچک شمردن دشمن نشانه های خوبی از عقل و اندیشه نمیدهد ، ما با دشمنی مواجه ایم که خود را در پروتکل هفده ویشنو میخواند ، میگوید : ما چون ویشنو صد دست داریم . و در پروتکل نه ، برای فعالیتهایش محدودیتی قائل نیست . هدف آنان در پروتکل شماره ده ، دستیابی به یک قدرت جهانی دانسته شده است . و در پروتکل شماره بیست و چهار با پذیرش کانسروتیسم در یهودیت و قرار دادن آن در برنامه های آموزشی دست رابی های یهودی را برای شرارت و تحریف باز میگذارد و سرانجام در پروتکل شماره چهارده با صراحت تمام میگوید : همه ی ادیان باید از بین بروند ، بجز دین ما ... ریشه ی هرگونه عقیده ای باید از بیخ و بن کنده شود ، حتی اگر این کار به انکار خدا بیانجامد .

ادامه دارد ....                      



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 86/3/4ساعت  5:1 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]