سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت هجدهم )

و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

دکتر مایکل برادین ، استاد دانشگاه در آریزونای آمریکاست ، او که در سال 1991 مسلمان شد ، در مصاحبه ای به برژینسکی مشاور امنیت ملی کارتر رئیس جمهوری آمریکا اشاره میکند و میگوید : برژینسکی شهرتش را مدیون پیش بینی هایش در باره ی دگرگونیهای تمدنهاست . وی چندین سال ، قبل از فروپاشی تمدن کمونیستها ، کتابی نوشت و در آن تاکید داشت که تمدن کمونیستی بزودی نابود خواهد شد . دکتر مایکل برادین که اکنون محمد اسعد نامیده میشود ، میگوید ، برژینسکی همین سرنوشت را برای آمریکا پیش بینی میکند . آنچه مهم و قابل اعتناست ، صراحت و تاکید برژینسکی است بر اینکه : جامعه ی غوطه ور در شهوتها نمیتواند آداب اخلاقی جهان را پایه ریزی کند و هر تمدنی که نتواند در اخلاق پیشگام و جلودار باشد ، دچار فروپاشی خواهد شد . و این یک واقعیت غیر قابل انکار است . ما اگر در تمام زمینه ها با سرعت زیاد تلاش کنیم و به پیشرفت هم برسیم که البته حق ما هم هست ، اگر در اخلاق در جا بزنیم ، تازه میشویم چیزی شبیه آمریکا ، مستحق فروپاشی . قبلا هم گفتم یک بار دیگر تکرار میکنم : الفتنة اذا ادبرت عرفت از ویژگیهای فتنه خاصیت مخفی بودن آن است ، فهم فتنه ی آشکار که سخت نیست . خدا میداند ما دشمنانی داریم که با رشد و شکوفایی دانشگاههای ما مخالفند ، از اینکه در تولید علم در دنیا سهیم باشیم ، رضایتی ندارند ، ورزشکاران ما مدال آور باشند ، خوششان نمیآید ، اگر در تجارت و بازرگانی دنیا حضوری موثر داشته باشیم ، خوشایندشان نیست ، در همه ی عرصه ها سنگ اندازی میکنند ، ولی همه ی این موارد برایشان قابل تحمل است ، آنچه که آنها در مقابلش ضعف جدی دارند و ضریب تحملشان بسیار پایین است ، این است که ما انسانی سالم ، بانشاط ، مومن ، قوی ، فهیم ، با اصل و نسب ، ناموس خواه ، پدر ، مادر دوست باشیم . همه ی آنهایی که متولی پیشرفت مردم ما هستند و مصمم به ساخت تمدنی با صبغه ی الهی و انسانی اند ، توجه داشته باشند ، مبادا رو دست بخورند . داشتن علمای زاهد و ناصح را حق مردم ما بدانند . داشتن دانشجویان و دانش آموزان ساعی و با انگیزه را حق پدر ها  و مادر های ما بدانند . داشتن مادر بزرگها و پدر بزرگهای با وقار را حق همه ی ما بحساب آورند . داشتن پسر های سالم ، دخترهای عفیف و زنان با شرم و حیا را حق همه ی مردم خوب ما قلمداد کنند . 

ولی همانطور که در گذشته هم گفتیم روی سخن ما با پدر ها و مادر ها در خانواده ی هسته ای و کوچک است . آنچه مایه ی نگرانی است  ، غنی سازی رسانه ای نطفه است . آنچه مایه ی نگرانی است ، کنترل نسل ما و فرزندان ما از راه دور است . ما بر بیگناهی نوزاد صحه میگذاریم ، گناه پدر و مادر را بر طفل نمینویسند ، فرضمان را بر این قرار میدهیم که فرزند حواسی صفر کیلومتر دارد . در صورتش حالتی نیست ، خوشحال نیست ، غمگین نیست ، خنثی است ، در اصطلاح انگلیسی میگویند کودک هیچ expression ندارد ، و در اصطلاح دینی میگویند کل مولود یولد علی الفطرة . اما این کودک که از نطفه ی مرد مسلمان است و در آغوش پر از مهر مادری مسلمان به رشد طبیعی اش ادامه میدهد ، چگونه سر از یهود و نصاری در میآورد ؟ اولین آموزگار مهمترین نقش را دارد . و اولین آموزگار ها مادر ها و پدر ها هستند . وقتی سارقی وارد باغی پر از میوه میشود ، ظرفش را پر از میوه میکند ، میوه را از درخت جدا میسازد ، به ریشه ی درخت آسیب نمیرساند ، سارق کودک در اصل سارق کودک نیست ، او پیش از اینکه کودک را برباید ، ریشه ی پدر و مادر را از زمین خانه و خانواده به سرقت برده است .  کودک حالتهای گوناگون را از پدر و مادرش دریافت میکند . کجا دوست داشته باشد و کجا دوست نداشته باشد . به چه چیزی راغب باشد و از چه چیزی پرهیز کند .  برای چه کسی بخندد و برای چه کسی بگرید . از کدام غذا و نوشابه لذت ببرد و از کدام دوری کند . و بسیاری چیز های دیگر . پدر و مادری که خود جذب رسانه ها هستند . شستشوی مغزی را با انفعال در مقابل داده های از صافی گذشته ی ماهواره ها و تلویزیونها ، پذیرفته اند ، و از وسایل ارتباط جمعی بهره ی مرکب همانند ربای اضافی یهودیها برده اند و اکنون در مرحله ای اند که دیگر توجه ندارند که  این خودشان نیستند که مربی فرزند شانند ، بلکه مسئولان یهودی رسانه ها و نصرانیهای در خدمت یهود ، هستند که به فرزند حالت میدهند ، ذائقه میدهند ، فکر و اندیشه میدهند ، استخوانهایش را محکم میکنند ، و شاکله اش را میسازند . بعد میگویند چرا بچه ی ما ناسازگار است ؟ چرا به خواهر و مادرش ستم میکند ؟ چرا زنش را آزار میدهد ؟ چرا به شوهرش محبت ندارد ؟ چرا حکم ستون پنجم را دارد ؟ و هزاران چرای دیگر . بله کل مولود یولد علی الفطرة ولی استمرار بقای بر فطرت کار پدر و مادری است که خود تربیت انسانی و معرفت الهی داشته باشند و الا سقوط در منجلاب یهود و نصاری اگر لطف خدا شامل حال ما و فرزندان ما نشود ، قطعی است . یکبار دیگر سخن رسول الله ، که من نام آن را حدیث کنترل از راه دور گذاشته ام ، را با هم بخوانیم . کل مولود یولد علی الفطرة حتی یکون ابواه یهودانه و ینصرانه ، و اضافه کنم  تا وقتی که اجازه دهیم ، مجریان رسانه ای پروتکلهای یهود ما را در سیستمی که در پروتکل شماره شانزده به سیستم دروس عینی معروف است ، تعلیم دهند و در مقابل هدف این سیستم تسلیم باشیم و هدف سیستم را بپذیریم مشکلات رفتاری و ناهنجاریهای اخلاقی در جامعه ی ما همچنان ادامه خواهد داشت .  میپرسید ، هدف سیستمی که نام آن را دروس عینی گذاشته اند چیست ؟ آنگونه که خود میگویند هدف سیستم دروس عینی که از طریق ماهواره ها ، فیلم ها ، روزنامه و مجلات به خانه های ما وارد میشود ، مبدل کردن غیر یهودیان به آدمهایی بی فکر ، بی خرد و مطیع است که منتظرند ، دیگران برایشان فکر کنند و عقایدشان را شکل دهند .

ادامه دارد .....                



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 86/2/26ساعت  6:0 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]