سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

برنارد لوئیس و لیلة المعراج

در بیست و هفتم ماه رجب سال چهلم عام الفیل مردی که در آسمانها بنام احمد و در زمین بنام محمد ، محمود و ابوالقاسم شناخته میشود ، از جانب خدای سبحان مبعوث به رسالت میگردد . کسی که در لسان خدای بزرگ رسولا نبیا - امیا - شاهدا - مبشرا و نذیرا - رؤفا رحیما - داعیا الی الله باذنه و سراجا منیرا - خوانده شده است .

رسولی که در حدیثی که از بلال نقل شده است ، میفرماید : فضلت علی الانبیاء بست 1 - اعطیت جوامع الکلم 2 - و نصرت بالرعب 3 - و احلت لی الغنائم 4 - و جعلت لی الارض طهورا و مسجدا 5 - و ارسلت الی الناس کافة 6 - و ختم الانبیاء لانبیاء  .

چند سال بعد ، پیش از هجرت به مدینه در لیلة المعراج که به نقلی مصادف است با بیست و هفتم رجب ، سالروز بعثت پیامبر رحمة للعالمین ، آن نبی مکرم و آن رسول معظم پروردگار سوار بر براق عازم بیت المقدس میشود ، او در مسیرش در مدینه ، در مسجد کوفه ، در طور سینا و بیت لحم نماز میگذارد ، وارد مسجد الاقصی میشود در آنجا نیز نماز میگذارد و معراج جسمانی و روحانی اش را به سوی آسمانها آغاز میکند .

میفرماید : در آسمان ششم مردی گندمگون و بلند قامت را دیدم که میگفت : بنی اسرائیل پندارند که من گرامی ترین فرزندان آدم در پیشگاه خدا هستم ولی این مرد از من نزد خدا گرامی تر است و چون از جبرئیل پرسیدم : کیست ؟ گفت : برادرت موسی بن عمران است .

یادآوری و تقارن مبعث خاتم الانبیاء و لیلة المعراج رسول الله (ص) همیشه برای معاندان و دشمنان قسم خورده ی آن سرور باعث سرشکستگی ، عذاب و هول و اضطراب بوده است . 

مسیحیت یهودی و یهودیت مسیحی - نقطه مقابل این همه سمبلهای زیبایی و نمادهای معنوی -  جدای از اینکه روز های شیطانی بسیاری دارند ، هر صد سال روزی اختصاصی شیطان هم دارند . و آن روز ششم ژوئن ششمین سال هر قرن است . در اولین قرن از هزاره ی سوم یعنی روز 6/6/2006  (مصادف با روز  16 خرداد 1385 هجری خورشیدی) در تقویم میلادی عدد شیطان که عبارت است از 666 ظاهر شد . درست در همین روز اشراف مدرن که اینک خانه و کاشانه شان در اروپا و آمریکاست ، بسته ی تطمیع را تحویل همان اصولگرایانی میدهند که در بیان برنارد لوئیس یهودی اسلامشان با قرآن و حدیث و عقائد کلاسیک سنخیتی ندارد و قرائتشان از اسلام با دموکراسی لیبرال ناسازگار است ، تا شاید از این طریق اسلامشان را با قرآن و حدیث و عقائد کلاسیک نزدیک سازند . وقتی شنیدند که پاسخ تطمیعشان را روز 22 آگوست 2006 میلادی که مصادف است با 31 مرداد 1385 هجری خورشیدی و از قضا مصادف است با 27 رجب 1427 هجری قمری ، روز بعثت خاتم المرسلین و لیلة المعراج رسول الله (ص) دریافت خواهند کرد ، سخت برآشفتند .

و با دستپاچکی  دست به مهره سوزی زدند و اینبار برنارد لوئیسی را که سالها تلاش کرده بودند تا به عنوان مورخ ، خاورمیانه شناس ، اسلام دان ، شخصیت علمی برجسته به خورد جهان سومیها بدهند ، را قربانی بقای قوم کردند . لوئیس چهارده روز مانده به 22 ماه آگوست با انتشار مقاله ای در وال استریت ژورنال مدعی شد که بیست و دوم ماه آگوست به جهت اینکه مصادف است با بیست و هفت رجب - عید مبعث و لیلة المعراج - و با توجه به اینکه جهان بینی الهامی حاکم بر مقامات دولتی ایران که نوجوانان ایرانی را از مدرسه برای مبارزه ی نهایی علیه دشمن شیطانی و شهادت پرورش میدهد ،  زمان مناسبی است برای حمله ی اتمی ایران برای پایان دادن به موجودیت اسرائیل و اگر ضرورت داشت تمام جهان .  ادعایی که بنظر میرسد ظاهرا مضحک باشد اما در حقیقت مضحک نیست . آنها واقعا نماد ها را میشناسند آنچه که اسلافشان را به جهنم فرستاد ، لجاجت و عناد در برابر کسی است که در بیست و هفت رجب مبعوث به نبوت شد . نکته ی دیگری که ادعای برنارد لوئیس با خود دارد ، حکایت از ضعف جانکاهی میکند که یهود هرگز نتوانست آن را پنهان سازد و آن ترس از مرگ است . اینان به جهت حرصی - که ما مسلمانان به خاطر خصلت های ذاتیمان قادر به درک آن نیستیم -  راضی به مرگ نیستند . و لتجدنهم احرص الناس علی حیوة - حریص بودن یهود بر زندگی بر شما هویداست - و من الذین اشرکوا - دنیا دوستی اینان حتی از همپالگی های مشرکشان هم بیشتر است - یود احدهم لو یعمر الف سنة - تا جاییکه هر یک از اینان دوست دارد تا هزار سال هم عمر داشته باشد - و ما هو بمزحزحه من العذاب ان یعمر - اگر به آرزویش برسد هزار سال هم او را از عذاب پروردگار نمیرهاند - و الله بصیر بما یعملون - و خدا به آنچه آنان میکنند آگاه است - سوره بقره آیه 96 .

ادامه دارد ...      



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 85/12/27ساعت  6:15 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]