سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

وسواس جنسی ، سقوطی طراحی شده

لذت طلب و بی بند و بار ، وقیح ، بی آبرو و پوچ کمترین توصیفی است که میشود از سرکرده ی دنیای باصطلاح متمدن و از نماد نسل ایکس و از الگو ی دختران و پسران کم سن و سالی که فاقد قدرت تمییز بین حقیقت و مجاز و بین واقعیت و توهم اند ، نمود

پدر ها و مادر ها ، ما در لحظه ای بسیار حساس و در تکانه ای momentum بسیار خطرناک قرار گرفته ایم . از یک سو با نماد هایی مواجه ایم که با اتکاء به دانش مستشرقین ، و  support اسلام شناسان غربی که راه سلطه بر جسم و جان مسلمانان را بخوبی میدانند ، به نقاط کور و راهدار گریز ذهن و اندیشه جوانان مسلمان اشراف کامل دارند و با بهره گیری از فنآوری مدرن در عرصه ای که عنوان هنر را یدک میکشد ، با به خدمت گرفتن مطرب های نوین به تبلیغ ، تبیین و ترویج  هرزگی ، بی ناموسی ، دیوثی ، خانه گریزی ، دین گریزی ، سقط جنین ، طلاق ، شرارت جنسی ، و ... میپردازد . از سوی دیگر با مردمی مواجه ایم که اجازه میدهند تا دشمن بر جانشان مسلط شود ، گوشتشان را بخورد ، استخوانشان را بشکند ، و پوستشان را جدا سازد ، بخدا سوگند ، عجز و ناتوانی این مردمان بسیار بزرگ و قلبشان بسیار کوچک و ضعیف است ( والله ان امراء یمکن عدوه من نفسه یعرق لحمه ، و یهشم عظمه ، و یفری جلده ، لعظیم عجزه ، ضعیف ما ضمت علیه جوانح صدره __ خطبه 34/7 نهج البلاغه ) . اینان با خاموشی و سکوتشان گمان میبرند ، مدافع فرزندانشان هستند ، نمیشنوند ، فکر میکنند صدایی وجود ندارد . نمیبینند ، میپندارند حادثه ای رخ نداده است . و بدینسان زمینه ، موقعیت و شرائط مناسبی برای رشد و گسترش روز افزون لجام گسیختگی خانوادگی را فراهم میآورند . 

و این نعره ی شیطانی الگو و سمبل شماره یک جوانان غربی و به تبع جوانان شرقی است که میگوید : تقریبا همه چیز در دنیا بر مدار جذابیت و قدرت جنسی میگردد . 

Just about everything in the world is centered around sexual attraction and sexual power 

در نگاه جاک مک گریگور این نگرشی وقیحانه  unashamed approach و سقوطی طراحی شده     a kind of designer decadence ناشی از وسواس جنسی است . 

اجازه دهید این بحث را بیش از این باز نکنیم گرچه بقول ناتان آبرامز با توجه به نقش مهم و چشمگیر یهودیان در صنعت سکس و بازرگانی تن ، هنگام آن فرا رسیده است که در باره ی آن به طور جدی بیندیشیم و بنویسیم .

ادامه دارد ... 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 85/12/18ساعت  12:50 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]