سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

بودن ، دیده شدن و مشاهده شدن است .

To Be Is To Be Perceived ، اصل شیطانی دیگری است که مومنان به تلمود با استفاده از آن روح ، روان ، اندیشه و همه ی عکس العمل های مردم غرب را در اسارت و چنگ خود در آورده اند . مردمی که قاعده ی مخوف To be is to be perceived روی آنان اعمال شده و میشود ، در حکم عروسک هایی خواهند بود که عروسک گردان های متبحر و سنگدل یهودی ، هر آنچه را اراده کنند ، بدون کمترین واکنشی به اجرا خواهند گذاشت . 

آیا هیچگاه به صورت و چهره ی نوزادی در همان روز های اولیه ی زندگی اش در این دنیا خیره شده اید ؟ چه چیزی در صورت نوزاد مشاهده میکنید ؟ آیا صورت او حکایتگر شادی است ؟ و آیا نمایانگر غم است ؟ قطعا تصدیق میکنید که چهره ی نوزاد خنثی است ، هیچ Expression و حالتی ندارد . اما با گذشت ایام ، کودک آرام آرام میفهمد که از چه چیزی خوشش بیاید و شادمانی اش را بروز دهد و از چه چیز هایی متنفر باشد و کراهتش را نشان دهد . امروزه وقتی شخصیت آدمی را تعریف میکنند ، میگویند : مجموعه ی عکس العمل های یک فرد ، گویای شخصیت آن فرد است . و کودکان شخصیتشان را با عکس العمل هایشان به رخ بزرگان میکشند . یهود با ترفند هایی خانه را که میبایست محل نزول آیات حق (منزل) و محل صلح و آرامش و جایگاهی برای تسکین درد های بشر (مسکن) باشد ، تنها به Dormitory و خوابگاهی که تعدادی Sleeping room را داراست تبدیل کرده است . و با سلب نقش مدیریتی از پدر که باید رب البیت باشد و مادر که باید ربة البیت باشد ، کودک و نوجوان و جوان را همچون لطیمی با داده های هالیوودی نوازش میکند .

اینکه رسول معظم و نبی مکرم خدای سبحان از آبای فرزندان آخرالزمان برائت و بیزاری میجوید ، سرش را در خالی شدن و به تعبیری مسخ شدن و وارونه شدن آباء از حقیقت و آئین پدری بجویید . روی عن النبی صلی الله و علیه و آله : انه نظر الی بعض الاطفال فقال : ویل لاولاد آخرالزمان من آبائهم . فقیل یا رسول الله ، من آبائهم المشرکین ؟ لا من آبائهم المومنین . لایعلمونهم شیئا من الفرائض ، فاذا تعلموا اولادهم منعوهم و رضوا عنهم بعرض یسیر من الدنیا ، فانا منهم بریء و هم منی برآء (مستدرک ، 2 ، ص625)

اگر تا دیروز عکس العمل های فرزندان آدمی را با حکایت های ملا نصرالدین جعلی در ایران ، جحا در سرزمین های عربی ، هوجا نصرالدین در امپراطوری عثمانی و ترکیه فعلی ، شالوملخم در سایر کشور ها شکل میدادند ، امروزه تمامی ویدئو گیم ها ، فیلم ها ، کارتون ها ، نمایش ها ، تصویر ها ، نوشته های کوتاه و بلند ، بازی ها و ، و ، و همچون ارتشی توانمند در خدمت اهداف پلید یهودیت سازمان یافته قرار دارد . رسانه ها ابزاری قدرتمند برای کنترل روح و روان آدمی اند و از همین رو اهمیت یک کارگردان یهودی و یا یهودی زده نزد تلمودیان از یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی بیشتر است ، و ستاره های ریز و درشت به مثابه ی سفراء و ماموران ویژه ، عکس العمل های مورد علاقه دانشوران یهود را طراحی و با انواع حیل در جان و تن آدمیان تزریق میکنند . آنان مردم غرب را با عکس العمل هایشان به اسارت گرفته اند .

ادامه دارد .....              



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 85/10/15ساعت  8:52 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]