سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

استحصال نظم از آشوب

Order out of chaos ، اصلی شیطانی است که نائبان ابلیس با تمسک بر آن توانستند مردم جوامع غربی را در میان انبوهی از تناقضات و اطلاعات ضد و نقیض ، گیج و گمراه و بدور از هرگونه انگیزه ای برای دفاع از حق و حقیقت ساماندهی کنند . پروتکل شماره 5 میگوید : برای آنکه بتوانیم افکار عمومی را مشوب سازیم و مردم را در حالت گیجی و سرگردانی نگه داریم ، باید مطالب ضدو نقیض را در بین مردم پخش کنیم و این عمل را آنقدر ادامه دهیم که غیر یهودیان خود را در پیچ و خم اطلاعات متناقض گم کنند و متقاعد شوند که تنها راه رهایی از این سرگردانی نداشتن عقیده و اطلاعات سیاسی است . یهودیان و نصرانیان حاکم بر دنیای معاصر نیز با اجرای حریصانه ی پروتکل شماره 9 ، جوانان غیر یهودی را در دریایی از اوهام و افکار شاعرانه غرق میسازند و آنها را بر اساس تئوریها و اصول مفسده برانگیز ، تربیت میکنند . یادآوری نگرانی تیزهوش ترین رهبر مذهبی بعد از ائمه ی معصومین علیهم السلام شاید بعضی از عقل های نارس و منجمد را که میپندارند حال که سلطنت سیاه یهودی صهیونیستی پهلوی ساقط شده و با خواست اکثریت حکومت دینی مستقر گردیده است ، پس باید مردم و جوانان را در میان موجی از داده های شرم آور ماهواره ها ، سایت های اینترنتی ، روزنامه ها ، مجلات ، رادیو ها و تلویزیون ها ، فیلم ها ، کتاب ها و مقالات و ... بدون هیچگونه مدافع و محافظی رها ساخت ، را دارو و درمانی موثر باشد ، میفرماید : در هر گوشه از بلاد اسلامی جوانان ما را با تبلیغات سوء دارند از ما جدا میکنند ، نه اینکه یهودی و نصرانی کنند بلکه آنها را فاسد و بی دین و لاابالی میسازند و همین برای استعمارگران کافی است ( امام خمینی ، ولایت فقیه ص 176 ) . امروزه تعلیمات یهود ، آشوبی از انواع و اقسام برانگیختگی عصب حساس ذهن آدمی در دنیای غرب را دربرداشته است . زراندوزی ، شکمبارگی ، زنبارگی ، فروپاشی خانه و خانواده ، فساد لجام گسیخته ی دختران و پسران کم سن و سال ، شراب و مصرف مواد مخدر و قرص های روان گردان ، قمار ، خودکشی و دیگرکشی ، کودک ربایی و کودک آزاری ، سپردن پدر بزرگها و مادر بزرگها به خانه های سالمندان ، و فراموشی خاطره ها و ...... از مردم آن سوی آب موجوداتی بی روح ، سرد ، ناتوان ، درمانده ، تسلیم در مقابل سران شرور و ناپیدای دنیای باصطلاح متمدن ،  ساخته است .

همه ی آنانی که با اعمال و رفتار و گفتارشان شعار تقریب و نزدیکی و تفاهم ادیان را تبلیغ میکنند به نوعی عصب حساسشان مورد تعرض قرار گرفته است . یهودیان و به تبع آن مسیحیان هرگز مطیع حق و دین اسلام نخواهند شد . شهید دکتر سید رضا پاک نژاد در جلد 32 از مجموعه کتابهای اولین دانشگاه و آخرین پیامبر و در صفحه ی 21 کتاب یهود و قریش مینویسد : در صدر اسلام آنقدر یهودی مسلمان شد که به هزار نزدیک ، بلکه متجاوز شد . و آنقدر بعد از آن تا زمان ما مسلمان شدند که بعدها معلوم شد تظاهر به مسلمانی کرده بودند ، تا اسلام را خراب کنند . و در آن زمان که به دست نبی خاتم مسلمان شدند ، حضرتش میفرماید : اگر ده نفر یهودی براستی و حقیقت به من ایمان آورده بود ، همه ی یهود ایمان آورده بود . لو آمن بی عشرة من الیهود لآمن الیهود ( صحیح بخاری در مناقب انصار ص 52 ، مسند احمد جلد 2 ص 346 و 363 و 416 ) .

از سوی دیگر آنان زمانی رضایت و خشنودیشان را نشان خواهند داد که شما را مطیع و تابع آئین خود ببینند . علی خلیل اسماعیل به خود حق میدهد تا از بعضی ها که متاسفانه آموزش و دانش جهت دار در آنان نفاق مظلومانه ای را نهادینه ساخته است ، بخواهد که گاهی قرآن را به عنوان کتاب دشمن شناسی مورد بازبینی قرار دهند .

و لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم هرگز یهود و نصاری از تو راضی و خشنود نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آئین آنها کنی ( قرآن - بقره - 120 ) .

ادامه دارد ....       



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 85/10/10ساعت  7:27 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]