سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

هال سل و خدا شناسی (10)

آن گناه و خطای فاحشی که باعث شد تا بشر غربی متحیر ، سرگردان و معلق بین زمین و آسمان ماهیت گمشده اش را جستجو کند و هر از چندگاهی در دام تئوری سازان کلاش تشکیلات سری یهود قرار گیرد و همانند غریقی که یتشبث بکل حشیش و مانند بیمار بینوایی که برای تسکین دردش به مسکرات و مخدرات روی میآورد ، و خود را تسلیم دارو و درمانی میکند که در آغاز آن ظاهرا احساس خوشی و آرامش وجود دارد ، اما همینکه مدتی گذشت ، تازه متوجه میشود که هم دارو و هم درمان خود تبدیل به درد بی درمانی شده است ، لذا مرتبه ای دیگر برای رهایی از این سرخوردگی جدید درمان دیگری را تقاضا میکند ، غافل از اینکه مذهب سازان یهودی خود را از پیش آماده کرده اند ، کدام است ؟

اینک درک شما دوست خوبم را به کنکاش در ایسم های رنگارنگی که کارخانه های مذهب سازی یهود ، به خورد مردم حیران و سرگشته داده است و بعد از اینکه چند صباحی جمعی را به هواداری و جمعی را به مخالفت به جان هم انداخته است ، نیست و نابود شده است ، فرا میخوانم . صراحت لهجه ی دانشوران یهود در پروتکل شماره دو خطاب به یهودیان شرکت کننده در کنفرانس بال سویس جای بسی تامل و تعمق دارد . میگوید : دقت کنید که ما چگونه موفق شدیم داروینیسم ، مارکسیسم و نیچه ایسم را بال و پر بدهیم . یهودیان باید به سادگی به اهمیت نقش ویرانگر نظریه های بالا ، روی ذهن و اندیشه ی غیر یهود پی ببرند

اصرار و پافشاری رهبران شیطان صفت یهود بر کنار گذاشتن خدای حقیقی و خدا جویی فطرتهای متزلزل شده ی مردم مصیبت زده ی غرب ، آنان را واداشت تا خدای موهومی که مولود قوه ی خیال است را جهت فرو خواباندن روح عصیان و نا آرامی و ایجاد حس خشوع و اطاعت و فرمانبرداری نسبت به قانون و شریعت توراتی به مردم ارائه کنند . واضح است خدایی که از طریق تخیل عرضه شود ، خدایی غیر واقعی و در حد و اندازه ی غول و پری خواهد بود . در مقابل ، جمعی به تبلیغ خدای عقلی در تقابل با خدای تخیلی و ذهنی پرداختند . در گمان آنان خدا ساخته و پرداخته ی قوه ی خیال نیست ، بلکه خدا ، مکشوف عقل آدمی است . او در بیرون از ذهن ، وجود عینی و واقعی دارد . کلماتی مانند فکر ، جان جهان ، جوهر ، موناد مرکزی ، روح ، آگاهی کیهانی ، نیروی حیات ، تقلایی جهانی ، اصل تعین و بنیاد وجود همگی میتوانند نامهای خدایی باشند که مکشوف عقل آدمی است . بدیهی است انحصار معرفت و شناخت خدا از طریق عقل خیانت بزرگی بویژه در حق اهل تحقیق و مطالعه است . و زمانی که آگاهانی دلسوز در صدد ترمیم این درد جانکاه برآمدند . و خواستند عقل را با وحی آشتی دهند ، و نگرشی وحیانی از خدای قادر متعال ارائه کنند ، آنچنان وحی موجود در تورات و انجیل را آشفته ، مهوش و دلهره آور یافتند که یا اقدامی نکردند و یا کار به جایی نرساندند . آخر چگونه میتوان ظاهر آیات کتاب مقدس ، که حضور فیزیکی خدا را نمایش میدهد و فلاسفه ی کتاب مقدس ، که از دیدار مستقیم خدا سخن به میان آورده اند را توجیه کرد ؟ و گفته ی آنانی را که میگویند : وحی در کوه سینا ، ظهور فیزیکی خدا نبود و سخن گفتن خدا ، بر خلاف سخنگویی آدمیان ، با آلات جسمانی صورت نگرفته است را پذیرفت ؟

اکنون زمان آن فرا رسیده است تا آن گناه فاحش و آن خطای آشکار که اینگونه مردم جوامع غربی را از حق و حقیقت دور ساخته است و آنان را با انبوهی از رذائل و ناهنجاریها و خشونتهای غیر متعارف دست به گریبان ساخته است ، بیان شود .

ادامه دارد .....   



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 85/10/8ساعت  1:31 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]