• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : گريس هال سل ، پيشگويي و سياست (33)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 14 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيدا 

    ادامه :

    چنين اعلامي به يکباره همه نگرشها و ذهنيتهاي سوئي که رسانه‏هاي غرب در اين مدت کوشيدند عليه ايران بوجود بياوردند را نقش بر آب کرد. در ذهن سياست‏مداران غرب اين موضوع باقي خواهد ماند که مواضع ايران هرگز قابل پيش بيني نيست و حريف قدرتر از آن چيزي بوده که تصور مي‏کردند. هنگامي كه دکتر احمدي نژاد پس از اهداي مدال اعلام مي‏‏کند عفو اسلامي شامل حال ملوانان انگليس شده است به اين معناست که دولت مردان اين کشور و کل غرب توسط ايران و اسلام به شدت تحقير شده است چرا كه وقتي در موضع قدرت عفوي صورت مي‏‏گيرد معناي آن ضعف و حقارت طرف عفو شده است. و اين يعني غرب و همه ساز و برگش و همه دستگاههاي دروغ پردازش در مقابل سياستهاي هوشمندانه ايران به سخره گرفته ميشوند.
    همچنان که يکي از رسانه‏هاي غربي اعلام مي‏‏کند ايران با اين عمل خود خواست در جهان قدرت‏نمايي کند و اقتدار خود را به رخ بکشد.
    ايران آزادي متجاوزان انگليسي را منوط به عذرخواهي رسمي دولت انگليس از مردم ايران کرده بود که انگليس در انتها و در روز پيش از اعلام آزادي مجبور شد به اين خفت هم تن در دهد و گويي همه دروغ‏پردازيهاي خود را زير سوال برد .
    در حاليکه غرب قصد داشت از اين رخ داد حداکثر استفاده را براي ترويج ذهنيت منفي در مورد ايران و ايرانيان داشته باشد -همچنان که با ساخت فيلمهايي چون سيصد و تبليغات رسانه‏ها در ايام اخير اين کوشش را به حد اعلاي خود رسانده بود- ايران ناگهان منطقه بازي را عوض مي‏کند و همه چيز را به نفع خود خاتمه مي‏دهد. هر چند که پس از ورود نظاميان انگليسي به خاک کشورشان و پس از 26 ساعت قرنطينه و بازجويي و القاي سخنان دولتمردان اين کشور به آنان باز هم کوشيدند آب رفته را به جوي بازگردانند، اما ذهنيت و اعتمادي که مردم انگليس و غرب نسبت به دولتمردان و رسانه‏هاي خود داشتند از بين رفت همچنان که
    اكثر نظر سنجيهاي صورت گرفته بين مردم و رسانه‏ها بيان مي‏کند که بازنده اصلي اين ماجرا بلر و بوش هستند.
    اما بيان اينکه «رافت اسلامي» شامل حال انگليس شده است به نظر بيشتر يک سياست کلامي باشد. چرا که انگليس مسبب بسياري از
    عقب ماندگيها ،کودتاهاي خونين، توطئه‏ها و جنايات در خاک کشورمان چگونه مي‏‏تواند مورد رافت اسلامي واقع شود در حاليکه در همين آيين آمده است "اشدا علي الکفار"!؟ هرگز عفو اسلامي شامل حال چونين دولت مزوري نخواهد شد، بلکه اين سياست اسلامي است که هرگز در مقابل دشمن کوتاه نمي‏ايد مگر آنکه نفع آن بيشتر از ضررش باشد و ايران اين نفع و بهره را از اين آزادي به تمامي شامل خود کرد.
    از طرفي بايد از قشر جوان و دانشجو که غيرت ايراني و اسلامي، آنان را براي مجازات متجاوزان برانگيخت و آن تجمع با شکوه در مقابل سفارت انگليس قدردان بود و همه اين رخدادها را در جهت نفع و پيروزي ايران دانست چرا که ثابت کرد اين فقط دولتمردان ايران نيستند که در مقابل متجاوزان قاطع هستند بلکه مردم بخصوص قشر تحصيل کرده در اين مورد کوتاه نمي‏ايند.
    نكته ديگر اينكه يکي ديگر از نتايج اين بازي شطرنج که با پيروزي ايران خاتمه يافت اين بود که همه شناورها و کشتيهاي انگليس تا ساحلهاي عربي از مرزهاي آبي ايران عقب نشيني کردند.
    واقعيت اين است که دستي فراتر از همه دستها مسير انقلاب ايران را جهت مي‏بخشد. دستي که به اعتبار خونهايي که براي به مقصد رسيدن اين راه ريخته شد همه حرب‏ها و توطئه ها را در هم مي‏شکند. با وجود همه کمبودهايي که در داخل با آن مواجهيم اين خداوند است که مي‏خواهد سرزمين قائم آل محمد را از شر دشمنان و توطئه‏گران روباه‏صفت رهايي بخشد تا زمان ظهور منتظر که همه کمبودها و نواقص نيز با کفايت و علم الهي صاحب الزمان از ميان خواهد رفت .اين خون شهداست که هرگز به هدر نميرود چرا که خداوندي عادل حاکم بر همه امور ماست. اللهم عجل لوليك الفرج.