• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : گريس هال سل ، پيشگويي و سياست (33)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 14 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    اگر بنده به تارنماي شما و ديگر دوستان مذهبي سر مي زنم و به روز شدن وبلاگ خودم را خبر ميدهم تنها براي اينست كه بگويم به روزم! نه چيز ديگر.

    كم نيستند مذهبيوني كه در دام امثال پورپيرار گير افتاده اند. كم نيستند كساني كه او را هنوز يهود ستيز مي دانند. كم نيستند كساني كه او را نقد ناپذير مي دانند و همه نوشته هاي او را در بست قبول دارند.

    چندي پيش به تارنمايي رفتم كه به شدت از پورپيرار حمايت كرده بود و دو يادداشت براي او نوشته بود با عنوان : عظمت پوشالين! وقتي طرف مقابل ياراي پاسخگويي نداشت بخش نظرات را بست.

    جالب است بدانيد كه اسم فرد مورد نظر سيد احمد هاشمي بود. وقتي لينك نقد نظرات پورپيرار در مورد غدير خم را برايش گذاشتم سريع حذفش كرد. مشكوك شدم كمي در تارنمايش چرخ زدم. خيلي ساده بود سيد ما سني از آب در آمد!!!! http://www.loghman2000.blogfa.com/

    پورپيرار يك فرد نيست او نماينده يك جريان ضد شيعي - ايراني است. پورپيرار را افرادي علم كردند تا به اهداف كثيفشان برسند. در اين ميان عده اي نيز در مرداب نظرات تفرقه افكنانه پورپيرار افتادند.

    در اين ميان حامد به حق ا و را شناخت و از او دور شد. تارنماي عصر موعود را متقاعد كردم كه او دشمن شيعه است انها هم لينك پورپيرار را حذف كردند.

    تلاش دارم تارنماي صهيون پژوه را هم روشن كنم. ظاهرا هنوز آنها نمي دانند پورپيرار كيست!!! آنها در زير پيام من نوشته اند: در مورد پورپيرار بايد با دقت و احترام صحبت کرد و فکر کرد.

    به هر حال ، تلاش من روشنگري است. فقط قصد دارم همه بدانند پورپيرار گرگي است كه روكش ضد يهودي را همچون پوستين گوسفند بر سر كشده تا افكار ايرانيان را بدرد.

    فقط مي خواستم بدانيد كه نوشته ام به روز شده است. صد البته از تارنماي شما مي خواستم خودم كه نه نوشته هايم را تبليغ كنم.

    از شما پوزش مي خواهم كه از تارنماي شما حسن استفاده را بردم شايد هم به نظر شما سوء استفاده باشد! تلاش ميكنم تكرار نشود. مگر با اجازه. راستي اجازه دارم در مورد اين يادداشت شما نظر دهم:http://atm.parsiblog.com/Archive4118.htm

    پيروز و سر بلند باشيد

    ايران