• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : گريس هال سل ، پيشگويي و سياست (33)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 14 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خدا

    سلام

    پاسخ به ايران

    علي خليل اسماعيل پاسخگوي مطالبي است كه در وبلاگ انجمن تفكر مباني نوشته ميشود . اگر سوالي و يا نقدي نسبت به نوشته هاي سايتها و وبلاگهاي ديگر داريد ، بهتر است از نويسنده ي همان سايت يا وبلاگ بپرسيد و نقدتان را معرفي كنيد . اگر اعتقاد به افشاگري داريد و فكر ميكنيد مطلبي بر خلاف مباني ديني نوشته ميشود افشاگري كنيد . اگر در مطالبي كه بنده مينويسم سر سوزني بي ادبي نسبت به خدا و پيامبر و ائمه ي معصومين يافتيد تذكر دهيد . شما به وبلاگ انجمن تفكر مباني ميآييد ولي به جاي اينكه مطالبش را نقد كنيد و اگر ايرادي داشت مشتي خاك بر دهان نويسنده اش بپاشيد ، مشتي خاك بر دهان نويسنده ي ديگري ميپاشيد .

    ايران بداند : نويسنده ي اين وبلاگ به سايتهاي مختلفي مراجعه ميكند از مطالب خوب سايتها و وبلاگها استفاده ميكند ، مطالب بد آن را اگر بلد باشد نقد ميكند و يا تذكر ميدهد و اگر نابلد باشد ساكت ميماند و در نهايت نميپذيرد .

    ايران بداند : دوستي انجمن تفكر مباني در بد ترين حالت تا پاي جهنم است ، نه داخل جهنم . ما با هيچ كس عقد اخوت نبسته ايم .

    در پايان چون بنا ندارم باب دلخوري را باز نگه دارم . اگر باعث رنجش ايران شده ام معذرت ميخواهم و تقاضا دارم اگر صلاح ميداند و علاقمند است در اين وبلاگ نظري بگذارد در باره ي مطالب وبلاگ انجمن تفكر مباني باشد .

    و السلام