• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : پوريم ، ايراني كشي يهوديان
  • نظرات : 3 خصوصي ، 78 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + كورش 
    shafagar 77000 را قبول كنيم يا 7?000 را؟
    + كورش 
    shafagar نوشته بودى كه يهوديان 77000 ايرانى را كشته اند البته در جايى ديگر نوشتيد 7?000 نفر خب بفرمائيد بنويسيد ببينم اعراب (مسلمانان) با تمدن در جنگ قادصيه چند هزار ايرانى را كشتند؟

    با سلام واحترام

    خانم بهاره

    شما كه با بي ادبي و توهين با يك موضوع وواقعه تاريخي اينگونه برخورد مي كنيد به خودتان زخمت بدهيد و يك جلد تورات تهيه نمائيد و بخش كتاب استر (سفر استر ) را بخوانيد .

    خوشبختانه سند كشتار ايرانيان در زمان خشايار شاه توسط استر و مردخاي در تورات فعلي وجود دارد .

    اما اينكه گفته ايد روزانه هزاران نفر مسلمان مقبره استر ومردخاي را زيارت مي كنند و حاجت مي گيرند . اين حقيقت ندارد زيرا منخودم يك همداني الاصل هستم .اين بقعه واقع است در ابتداي خيابان شريعتي (عباس اباد ) و هميشه درب ان بسته است و گاهگاهي كه يك جهانگرد كه عمدتا يهودي هم هستند ازاين بقعه ديدن مي كند وانهم بايد ابتدا زنگ درب بسته بقعه را بزنند و خادم بقعه درب را باز كند . و استر دختري يهودي بوده و مردخاي عموي استر بوده است و اينان هيچ مقام معنوي و نسبتي با انبياء بني اسرائيل هم نداشته اند . ودستشان به خون 77000 نفر هموطن ايراني الوده است . وهيچ مسلمان واقعي ايراني بارگاه حضرت رضا و ساير ائمه را رها نمي كند و براي حاجت خواهي به بقعه دو نفر مجوس جنايتكار متوسل شود .

    الاحقر

    بنام يکتاي خداي هستي حضرت الله

    هولوکاست ايراني ( کشتار 75000 نفر ايراني بدست يهوديان در زمان خشايار شاه

    و با مکر دو نفر 1- استر (زني يهودي ) 2- مردخاي (عموي استر ) که هردو در همدان و در مقبره ايي بنام (استر مردخاي مدفونند و براي يهوديان مکان مقدسي است )

    براي کساني که بدنبال باور هولوکاست در جنگ جهاني دوم هستند بهتر است بدانند که هولوکاست واقعي در ايران وبدست يهوديان اتفاق افتاده است .

    تذکر مهم - ما دشمني با اديان ديگر نداريم و فقط بررسي يک اتفاق تاريخي است انهم با متن کتاب خود يهوديان و نه بيشتر .

    سند اين گفته : کتاب مقدس (عهد عتيق ) کتاب استر

    ماجراي کشتار ايرانيان با عنوان دشمنان يهود به تعداد 77000 نفر امده است و اين ايا هولوکاست هست يا نه ؟

    البته هولوکاست ادعايي هم بر اساس تحقيقات پرفسور رابرت فوريسون مورخ فرانسوي و استاد دانشگاه و همچنين تحقيقات پرفسور روژه گارودي دروغي بيش نيست و حزب يهود در زمان حاکميت هيتلر و حزب نازي ازادانه فعاليت مي کرده اند و کوره هاي ادم سوزي يهود صحت ندارد وبلکه جنايتکاران نازي در اردوگاهها بخصوص اردوگاه اشويست براي جلوگيري از سيوع بيماريهاي مسري مانند تيفوس - طاعون و.... اجساد اسرايي که در اردوگاهها در اثر بيماريهاي مسري فوت مي کرده اند را مي سوزاندند تا بيماري شيوع پيدا نکند . انکار هولوکاست به معناي تطهير جنايات نازي ها نيست بلکه افشا دروغي بزرگ است . دروغي که بر اساس ان دروغ سالهاست صهيونيست ها بهره برداري مي کنند واکنون بر اساس قانوني که در اروپا وضع شده است هرگونه بازنگري و بررسي اين واقعه ممنوع شده است و پرفسور رابرت فوريسون که تحقيات مفصلي در زمينه بازنگري اين واقعه داشته است مورد ضرب وشتم - اخراج از دانشگاه - دادگاهي و زندان و جريمه نقدي - سوزاندن کتابش و ممنوعيت چاپ کتابش را قرار گرفته است . ايا بايد از بررسي يک واقعه تاريخي انهم ترايخ نزديک اينقدر وحشت داشت که مجازات سنگين براي ان وضع کرده اند ؟

    اگر متن کتاب مقدس - بخش کتاب استر را بخوانيد مي بينيد که استر دختري يهودي با استفاده از جمالش و استفاده از شاه هوس باز خشايار شاه چگون توانست حکم کشتار ايرانيان را براي عمويش مردخاي بگيرد و طبق نقل همين کتاب 77000 نفر ايراني را به اتهام دشمني با يهود کشتار کنند . ايا اين هولوکاست نيست ؟

    الاحقر - جلاليان

    http://www.shafagar.com
    http://www.water-medicine.com
    + بهاره 

    واقعا برايتان متاسم اگر اين طور است پس چرا مقبره استر و مردخاي در همدان

    در روز هزاران نفر مسلمان از اطراف ايران براي زيارت و حاجت خود به آنجا مي روند اگر اين طور است پس چرا به آنجا ميروند با عرض معذرت از خوانندگان محترم احمق بيشعور دست ازاين دروغيها بردار و فكر مردم را خراب نكن

    هر كسي عقل دارد و مي تواند تحقيق كامل كند پس (ضر) زيادي نزن

    از كسايي كه نظر دادن معلومه از اون افراطياي تهشي

    شما آبروي ايراني رو بردين چرا دروغ منتشر ميكنين هه ميدونن پوريم چيه ديگه شما با اين حرفاتون خرابش نكنيد

    + سلمي 
    سلام! تا اونجايي كه من مي دونم هم مسلمونا و هم يهوديا توي ايران هميشه به زيارت استر و بروبچ مي رن و كلي هم حاجت مي گيرن! حالا اگه اين مسئله واقعا حقيقت داره بايد به گوش همه برسونين يا هم اينكه بيشتر مطالعه كنيد. من هم همينطور. فعلا باي

    بسم رب الشهدا

    سلام داداش ممنون از مطالب شما استفاده كرديم و من الله التوفيق التماس دعا . يا علي مددي !

    به نام خدا ... سلام مطلب خيلي خوبي بود ... و كاملا ايراني متاثر كن ... راستي اطلاعات شما درباره بايكوت چقدره؟ ميشه بهم ميل بزنيد؟

    با سلام . ببخشيد از اينكه دير به دير خدمت ميرسيم . عزيز جان بچه هاي وبلاگ ما دو تا وبلاگ زدند كه يكي نقد دين مسيحيت از منابع خودشون هست و ديگري جواب شبهات درون ديني هست كه بيشتر سعي ميكنيم جواب سوالاتي رو بديم كه توي چت ياهو مطرح ميشه . هر دو رو ببينيد اگر احساس كرديد مفيده لينكش كنيد . http://www.shobheh.parsiblog.com

    http://www.adyan.parsiblog.com

    سلام دوست عزيز....مطالب واقعا پر باري در مورد يهود به من آموختي...اگه به وبلاگ محبان المهدي سر بزني خوشحال مي شيم
    دوست عزيز سلام.وبلاگ جالبي داريد.سمت ما هم بياييد.

    سلام دوست عزيز

    ممنون كه سر ميزنيد و خيلي خيلي عذر ميخوام كه من مجالي براي سر زدن به دوستانم پيدا نميكنم. از شما تقاضا دارم منو ببخشيد.

    باز هم از مطالب آموزنده شما ممنونم. مطالب شما واقعا فكر افراد رو بازتر مي كنه. براتون آرزوي موفقيتي روز افزون دارم و شما رو به خداي مهربون ميسپرم.

    سلام.مطلب جالبي بود.باز هم مثل هميشه انگيزه ضد صهيونستي ما را افزايش داديد! خدا قوت.
    سلام عليکم
    خسته نباشيد. وبلاگ آرماگدون با مطلبي تحت عنوان گردانندگان آمريکا به روز شد.اگر وقت کرديد يک سري بزنيد . در ضمن ما را از نظرات و پيشنهادات خود بي نصيب نگذاريد.
    يا علي مدد
    تک تير انداز
     <      1   2   3   4   5    >>    >