• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : گريس هال سل ، پيشگويي و سياست (4)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيدا 

    بنام خدا

    دزدان صهيونيست به کودکان خود چه ميآموزند؟

    « عرب‌ها مانند سگ هستند. اگر ببينند كه شما دستپاچه‌ هستي و نسبت به تحركات آن‌ها واكنش نشان نمي‌دهي، به شما حمله مي‌كنند. اما اگر به آن‌ها حمله كردي، فرار خواهند كرد.››

    جمله بالا نمونه کوچکي از نزاد پرستي , اهانت و وحشي گري نسبت به اعراب و مسلمانان است که از همان کودکي در اذهان دانش آموزان يهودي ديکته ميشود .مسلمان ستيزي در جاي جاي زندگي صهيونيستها وحتي کودکانشان به چشم ميخوردحتي ترانه‌هاي يهودي هم چنين محتوايي دارند.

    يک نمونه کوچک براي اين مدعا ترانه ايست كه در مدارس و مهدكودك‌هاي فلسطين اشغالي زمزمه ميشود با اين مضمون :

    « اگر دستهايم را ببندند

    با دندانهايم

    پوست عرب مسلمان را ميکنم .»

    همچنين کتب درسي مقاطع مختلف تحصيلي در فلسطين اشغالي مملو از مطالب و جعلياتيست که به کل منکر تاريخ چندين هزار ساله اسلامي و عربي فلسطين و مردماني که سالهاي سال در آن زيسته اند ميشود گويي که چونين سرزميني و چونين مردمي هيچگاه در روي زمين وجود نداشته است .

    به عنوان مثال در كتاب جغرافيا تحت عنوان ‹‹دشت ساحلي، مركز، جنوب و شمال كشور›› اين مطلب وجود دارد: ‹‹اين دو عكس هوايي شهر تل‌آويو واقع در دشت ساحلي است كه اولي در سال 1918 و دومي در سال 1988 گرفته شده است و با كمك اين دو عكس مي‌توانيد تغييرات به وجود آمده در دشت ساحلي در مركز و جنوب را مشاهده كنيد.›› به عبارتي در اين متن اثري از شهرهاي يافا، اللد، الرمله،‌ عسقلان و ديگر شهرها و روستاها يي که سالهاي سال جزء مالميک مسلمانان و اعراب بوده است وجود ندارد.

    اما حال بخوانيد وصف حال دوران جواني همان کودکانيکه با نفرت و خوي وحشيانه نسبت به مسلمين پرورش يافته انددر مصاحبه با روزنامه صهيونيستي « معاريو » :