• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : اين جنگ است يا ننگ ؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 21 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بايگاني 

    خزعلي: احمدي‌‏نژاد بايد از تخت ‌‌بيمارستان بترسد

    آفتاب: شيخ ابوالقاسم خزعلي كه صبح امروز در همايش بنياد غدير استان تهران سخن مي‌‏گفت؛ بخش قابل توجهي از سخنراني‌اش را با ادبيات مشهور خود به دفاع از محمود احمدي‌نژاد اختصاص داد.


    وي در بخشي از سخنان خود با بيان اينكه احمدي‌‏نژاد مي‌‏خواهد براي مردم كار كند، گفته است: اميدوارم دكتر احمدي‌‏ نژاد كه به گفته افراد خارج از كشور به مرد جهاني تبديل شده، از ادامه كار خسته نشود. وي در اين مدت به بسياري از شهرستان‌‏ها سر زده و عملكرد خوبي داشته است، حتي بنده به وي گفتم كه بترسيد از تخت بيمارستان. به وي گفتم سه ساعت خواب در روز ممكن است شما را بيمار كند و از ادامه كار باز دارد. اين گونه افراد نعمت‌‏هايي هستند كه بايد از آن استفاده كرد اما متاسفانه برخي روزنامه‌‏نگاران اول نيش مي‌‏زنند و بعد در قبال اين اقدامات كم‌‏كاري مي‌‏كنند.

    خبرگزاري ايلنا که بخشي از سخنان آيت‌الله خزعلي پوشش داده؛ در بخشي ديگر از خبر خود به نقل از وي آورده است: " همه بايد از دكتر احمدي‌‏نژاد ياد بگيرند، او سوم، هفتم و چهلم پدرش را در روز تعطيل قرار داد تا وقت اداري مردم گرفته نشود".

    خزعلي مسوولان كشور را همچنين به ساده‌‏زيستي توصيه كرده و گفته است: مسوولان به درد و فرياد مردم برسند و براي جوانان كار درست كنند كه ما خودمان به طور دايم باد كرده‌‏ايم و از وظيفه خدمت به مردم غافل شده‌‏ايم.

    دبيركل بنياد بين‌‏المللي غدير افزوده است: يكي از سرمايه‌‏داران غرب در سفري به يك كشور سگش در آنجا جا مانده بود اما به خاطر آن سگ هواپيمايي را به آن كشور اعزام كرد، اين فرد پست‌‏تر از سگ است اما برخي مسوولان رده بالاي نظام ما با هواپيماي عمومي به برخي از شهرستان‌‏ها سر مي‌‏زند كه اين امر آدم را تكان مي‌‏دهد.

    کد مطلب : 49426