• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : پوريم ، ايراني كشي يهوديان
  • نظرات : 3 خصوصي ، 78 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    3- در پاسخ سايت اسلام تکس .نت به هيچ وجه به اين حديث بسيار مهم معتبر که در ذيل مي ايد توجهي نشد و عمدا از کنار ان گذشته اند . به حديث دقت کنيد :

    پيامبر اکرم صلوات الله عليه در باره حضرت فاطمه فرموده اند :

    ان الله يغضب لغضبک يا فاطمه و يرضي لرضاک

    اي فاطمه بدرستي که خدا غضب مي کند به غضب تو وخشنود مي شود به خشنودي تو

    المستدرک علي الصحيحين ج 3 ص167 .حديث 4730 ( و منابع ديگر مانند الصواعق المحرقه حافظ ابن حجر مکي ص 105 و تهذيب التهذيب ج 12 ص 442 حافظ ابن حجر عسقلاني نيز وجود دارد )

    و ملاحظه مي فرمائيد که اين حديث بطور کامل مطلق است و هيچ قيدي ندارد

    وقتي پيامبر خدا صلي الله عليه وآله مي فرمايند :

    " خداوند به غضب فاطمه غضب مي کند "

    قيدي بر آن قرار ندادند که : اگر چنين و چنان بود ،يا به فلان شرط ، يا اگر غضبش به فلان علت بود ،اين غضب به چه سببي باشد ؟ نسبت به چه کسي باشد ؟ در چه زماني باشد ؟ هيچ اشاره اي ندارد و بطور کامل مطلق است .

    4- نويسنده سايت اسلام تکس . نت ( اقاي سجودي ) که خود را نماينده اهل سنت معرفي کرده و به نمايندگي از علماي اهل سنت جواب داده براي اثبات رضايت حضرت فاطمه از ابوبکر به يک کتاب دست چندم استناد کرده است بنام - سنن الکبري بيهقي - که نوشته امام بيهقي است . درحالي که اين کتاب اولا- در رديف صحاح سته ( کتابهاي 6 گانه معتبر اهل سنت ) نيست ثانيا- خود حديثي که به ان استاناد شده است مرسل است که از اعتبار ان ميکاهد ثالثا - راوي اين حديث شخصي بنام - شعبي - است که ناصبي و از دشمنان علي بوده است که نميتوان به سخن او اعتماد نمود رابعا - شعبي در زمان وقوع حادثه وجود نداشته است و از تابعيين بوده است خامسا - رضايت فاطمه از ابوبکر در صحاح سته مانند صحيح بخاري و مسلم و مسانيد وجود ندارد و اگر اين حديث صحيحي بود که در اين صحاح ومسانيد به ان اشاره ميشد که نشده است سادسا - خود عايشه که دختر ابوبکر هم بوده در صحنه حضور داشته است و براش مهم هم بوده که حضرت فاطمه از پدرش راضي شده باشد و لي چنين مطلبي را نگفته است و حتي به صراحت هم گفته که فاطمه در تمام مدت حياتش بعد از پيامبر بر ابوبکر غضب و قهر کرده و سخن نگفته است . و انوقت نويسنده سايت اسلام تکس .نت مدعي شده است که فاطمه از ابوبکر راضي شده است و استنادش هم همين کتاب دست چندم بيهقي و روايت پر اشکال ان است !!!!! ايا اين تعجب ندارد ؟

    سابعا - نويسنده سايت اسلام تکس . نت مدعي شده است که صحيح بودن حديث به راويان ان است و به خاطر اينکه راويان کتاب صحيح بخاري و مسلم معتبر هستند لذا هر حديثي که در اين کتابها وجود دارند هم صحيحند و اگر راويان ساير کتابهاي اهل سنت نيز راوي ان معتبر باشند پس ان حديث صحيح است . با اين استدلال ما از نويسنده اسلام تکس .نت مي پرسيم که - شعبي - مورد وثوق بوده است ؟ اگر بوده پس چرا اين حديث در صحاح سته وجود ندارد ؟ ايا امام بخاري با ان همه دقتش که از بين بيش از 600 هزار حديث اين 70 هزار حديث را استخراج کرده و براي هر حديث هم غسل ميکرده و دو رکعت نماز ميخوانده است به اين حديث توجه نکرده و در کتابش - صحيح بخاري - نياورده است .

    ثامنا - اگر رضاي شده حضرت فاطمه از ابوبکر حقيقت داشت علماي قبل از بيهقي حتما به ان اشاره ميکردند و در کتابهايشان اين حديث را ذکر ميکردند اما چنين اتفاقي نيفتاده است .

    اما نکته مهم ديگر اينکه نويسنده سايت اسلام تکس . نت ( اقاي سجودي ) که خود را نماينده اهل سنت و سخنگوي علماي سني معرفي کرده است اظهار نظر فرموده اند که - مقام ابوبکر از مقام فاطمه برتر و بالاتر است !!!!!!!