• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : دشمن شناسي ، يهود ، اخلاق و جوانان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيدا 

    ادامه :

    اين اقدام تنها يک نتيجه در بر خواهد داشت با اين اقدام آمريکاعربستان را تحت فشارهاي بين المللي سياسي قرار ميدهد و به بياني نوعي باجگيري و حق السکوت نظاميست تا عربستان و کشورهاي عربي منطقه جرات بکارگيري تجهيزات عليه منافع آمريکا را در سر نپروراند و ثانيا سياستهاي ديکته شده آمريکا را مو به مو به اجرا در آورد . هر چند که تحديد منافع آمريکا از سوي سعوديهاي خود فروخته و دولتمردان مصر و اردن و سر پيچي از دستورات و خواست آن امري بعيد و حتي غير ممکن است اما دولتمردان آمريکا با اين اقدام منافع خود را در خاورميانه بيمه ميکنند و نکته مهمتر اينکه کشورهاي عربي منطقه را در طرح « خاور ميانه بزرگ » شريک ميکنند تا اينبار با شکست خود همچون جنگ سي و سه روزه تنها خود در مرداب شکست و تقبل هزينه هاي فراوان مالي و سياسي فرو نروند بلکه کشورهاي مذکور را نيز با خود در اين شکست سهيم کنند .

    اما نکته جالبتر اينکه حتي اگر اين کشورهاي عربي بعد از اينهمه بيمه نامه هاي محکم و استوار باز هم بخواهند بر عليه اسرائيل جعلي اقدام نظامي کنند با تجهيزاتي که در اختيار دارند هرگز نميتوانند چونين برنامه اي را ضد اسرائيل جعلي بکار گيرند . اما چرا ؟ جواب اينجاست که تجهيزات نظامي صادر شده به اين کشورها همگي از درجه بي و از نوع سطح پايين و ناکار آمد ترين تسليحات هستند اما تجهيزات صادر شده به اسرائيل جعلي از نوع آ و درجه اول هستند و قابل مقايسه با سلاحهاي ارسالي آمريکا به کشورهاي عربي نيستند پس نميتوانند بر عليه اسرائيل جعلي بکار روند .

    اما آنچه که مسلم است و دولتمردان خود فروخته سعودي قابليت درک آن را ندارند اين است که اين تسليحات هرگز براي دفاع از اين کشورها در مقابل به اصطلاح« خطر ايران» فرستاده نشده حتي يک گلوله از اين تجهيزات براي دفاع از کشورها عربي در مقابل ايران بکار نميرود تنها مورد استفاده آن توسط آمريکا و رزيم جعلي خواهد بود و بس.

    در ثاني براي آنکه آمريکا بتواند گلوگاههاي نفتي دنيا را در خاورميانه زير سلطه بگيرد و با اين عمل کل جهان عرب را تحت اختيار خود در آورند تا بتوانند پيشا پيش هر واقعه و عمليات نظامي از فعاليتهاي ضد صهيونيستي و ضد آمريکايي در اين منطقه جلوگيري کنند .

    اما اين همهء ماجرا وهمهء توطئه ضد اسلامي آمريکا براي به جان هم انداختن شيعه و سني نيست بلکه صهيونيسم در عرصه رسانه هم براي اين آتش افروزي از کار ننشسته است از جمله رسانه هاي عربي براي تهييج روحيه مسلمانان سني مذهب شبکه عربي زبان« الجزيره » است با آن اخبار ضد شيعي معروف . اما جالب است بدانيم يکي از مالکين اين شبکه چه کسيست . از مالکين اين شبکه که بيشترين سهم را در آن دارد دختر جاني ملعون و معدوم صدام حسين است .

    علاوه بر اين جريان ضد اسلامي وهابيت با تبليغ خطر تشيع حتي بين هنر پيشگان و خوانندگان معروف عربي سعي دارند احساسات ضد شيعي و ضد ايراني را در بين جوامع خود همگاني کنند .

    و اما ما پيروان رسول خدا و ائمه اطهار چه ميکنيم ؟ نقشه تفرقه افکنانه صهيونيسم را با گفتار و نوشتار خود به اجرا در مياوريم اگر خصومتي بين ما و سر سپردگان عربي منطقه باشد اين خصومت تنها در مورد دولتمردان عربيست نه مردم و نه ملتها چرا که با وجود همه تبليغات ضد شيعي عموم شهروندان عربي هنوز که هنوز است دشمن اصلي خود را صهيونيسم و اسرائيل جعلي ميدانند نمونه آن در کشور مصر به دولتمردي چون حسني مبارک از نوکران قديمي آمريکا و صهيونيسم که رهبر حزب رقيب خود يعني اخوان المسلمين را بعد از پيروزي انتخاباني اين حزب با ناباوري پشت ميله هاي زندان و حبس ميفرستد و حتي دختر بچه ده دوازده ساله مصري را که انشايي در مذمت آمريکا و بوش بي آبرو نوشته را محکوم ميکند در همين سرزمين شاهد هستيم که محبوبترين افراد در بين طبقه عامه مردم دبير کل حزب الله سيد حسن نصر الله و رئيس جمهور کشورمان دکتر احمدي نزاد هستند حتي براي اعلام تنفر خود از سياستهاي شيطاني آمريکا و صهيونيسم دست به خلاقيتهاي جالبي ميزنند بعضي از محصولات غذايي خود را با نام شخصيتهاي محبوب و منفور درجه بندي ميکنند مانند خرما که بهترين نوع خرما در اين کشور خرماييست که به جاي اسامي بازرگاني با نام سيد حسن نصر الله و محمود احمدي نزاد درجه بندي شده و دور انداختني ترين و غير قابل مصرف ترين نوع خرما با نام بوش رئيس جمهور بي آبروي آمريکا درجه بندي شده شايد اين اقدامات کمي مضحک به نظر برسد اما براي ملتهايي که آزادي بيان از آنها گرفته شده راهي جز اين اقدامات براي ابراز نا خرسندي خود از سياستهاي دولتمردانشان باقي نميماند .

    درست است که وهابيت هيچ نشاني از آيين محمدي ندارد اما به جاي چنگ و دندان نشان دادن به اعراب وهابي بايد پرسيد اين فرقه هاي منحرف چگونه و بدست چه کساني بوجود آمد وقتي اين جريانهاي ضد اسلامي را پيگري کنيم به اين نتيجه ميرسيم که دشمن اصلي و يکتاي جهان اسلام صهيونيسم بين الملل است و بس و نه مردمان شستشوي مغزي شده و جاهل منتسب به فرقه هاي منحرف از اسلام چرا که اين مردم تنها بعنوان سپر هاي انساني در مقابل آمريکا به حساب ميايند .

    عليِ مرتضي شير خدا در جنگها و قضوات را