• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : گريس هال سل ، پيشگويي و سياست (10)
  • نظرات : 2 خصوصي ، 11 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    باعرض سلام و تسليت به مناسبت رحلت آيت الله العظمي تبريزي

    با اجازه وب خطر صهيونيسم به لينكي از وب شما مزين گرديد .

    انشاءالله موفق وپيروز باشيد

    سلام

    نوشته هايتان خيلي پربار و آموزنده اند. لحن دلسوزانه و پدرانه آنها نيز خيلي تأثيرگذار است. اميدوارم موفق باشيد. به نظر من يادداشتهاي شما قابليت اين را دارند كه در قالب كتاب منتشر شوند. آْيا تا به حال به چنين چيزي فكر كرده ايد؟

    ديگر اينكه خانم گريس هال سل كتاب ديگري دارد با عنوان دست خدا كه نشر موعود با اسم يدالله آن را منتشر كرده است. اين كتاب هم در مورد مسيحيت صهيونيستي است و بعد از كتاب تدارك جنگ بزرگ منتشر شده است.

    نشر موعود دو سه كتاب خواندني در مورد مسيحيت صهيونيستي منتشر كرده است كه بسيار جالبند. كتابهايي مثل پروتستانيسم، پيوريتانيسم و مسيحيت صهيونيستي كه نويسنده آن نصير صاحب خلق است و كتاب مسيح يهودي و فرجام جهان كه نويسنده اش رضا هلال است.

    + شيدا 

    بنام خدا

    * دموکراسي يعني اين , آزادي اينجاست *

    دولت پر ادعايي که صداي بوقهاي آزاديش گوش فلک را کر کرده در روز گذشته به خود اين حق را داده تا بوسيله پليس نزاد پرستش يک ايراني دانشجو را بدون هيچ اتهامي آنهم در کتابخانه دانشگاهي درکاليفرنيا با ضربات وحشيانه باتون ضرب و شتم کند تنها به اين دليل که دانشجوي ايراني از پليس کارت شناسايي خواسته است .

    اما اي کاش ماجراي مظلوميت ايراني و مسلمان در کشوري که مهد دموکراسي و آزادي است و قصد دارد اين آزادي بي بديل را به اقصي نقاط جهان با زور قتل و آدمکشي صادر کند به همينجا ختم ميشد .

    ايرانيان و مسلمانان براي ورود به خاک بي هويت آمريکا پس از گذراندن مراحل سخت و تحقير کننده اي که تنها با مجرمان سابقه دار اينگونه رفتار ميشود و پس از انگشت نگاري و بازجويي بايد چند شب را ميهمان بازداشتگاههاي آمريکا باشند تا پس از آنکه به خوبي متوجهش کردند که حضورش در خاک آمريکا با تهديد و تحقير و گاها کتک خوردن همراه است اين تصميم گرفته شود که آيا ميتواند بماند يا بايد مانند خيل ايرانيان و بخصوص اساتيدي که اخيرا به دعوت انجمنها و همايشهاي دانشگاههاي آمريکا دعوت شده بودند با حقارت اخراج شوند .

    جالب اينجاست که در نشست سران کشورها که در سازمان ملل در ماههاي گذشته انجام شد به برخي وزرا و مسئولين دولتمان اجازه ورود ندادند و از همه مهمتر تنها گروه خبرنگاري صدا و سيماي کشورمان در خاک امريکا تنها ميتواند در محدوده چند صد متري از ساختمان سازمان ملل در نيويورک براي مردم کشورمان گزارش تهيه کند حتي در نشست اخير سازمان ملل در حاليکه از همه کشورهاي شرکت کننده چندين گروه خبرنگاري نشست سران را براي کشورهايشان پوشش خبري ميدادند حني به يک خبرنگار ايراني هم اجازه ورود به خاک آمريکا داده نشد .

    يک سوال در ميان مطرح است با وجود اينهمه نا جوانمردي و خشونت عليه ايراني مسلمان چرا خبرنگاران آمريکايي شبکه هاي صهيونيستي اجازه دارند دسته دسته وارد کشورمان شوند و به نقاط دور افتاده و دهاتهاي فقير نشين سفر کنند و با گرفتن تصاوير و گزارش از اين نقاط پرت , ايران را در دنيا کشوري فقير و بدبخت و عقب افتاده تصوير کنند که مقامات و مسئولان دولتي اجازه پيشرفت و ايجاد تمدن را از آنها دريغ کرده اند در حاليکه در رسانه هاي خودشان تصويري فريبنده و حباب وار از آزادي و پيشرفت که فقط و فقط براي عده اي خاص وجود دارد به نمايش بگذارند .

    حقيقت اين است که ما ايرانيها آدمهاي دقيقه نود هستيم .تا خطر و دشمن مستقيما به طرفمان نيايد حال و حوصله مواجه شدن با آن را نداريم .

    ما عادت نداريم به خودمان زحمت دهيم تا به دشمنانمان چنگ و دندان نشان دهيم .بگذار آنها تحقيرمان کنند مايي که پيرو رسول خدا هستيم مايي که امروزي نرين و کاملترين آيين را داريم در حاليکه آنها يک مشت عربده کش متجاوز زور گو هستند که تمام پيشرفت و تمدن تو خاليشان را از طريق دزدي و استعمار کشورهاي ما بدست آورده اند .

    آيا وقت آن نرسيده که روبروي دشمن بايستيم و در مقابل هر محروميتي که در حق ما ايجاد کرده اند ما هم حداقل به همان اندازه و شدت آنان را محروم کنيم ؟

    وافيعت اين است که ما و تک تک ما براي حفظ شخصيت و اقتدارو آيينمان خيلي کارها ميتوانيم انجام دهيم اما سستي ميکنيم .

    سلام : با عرض ادب و احترام

    وبلاگي با مطالبي عالي و مفيد و ارزنده داريد که قابل تحسين و تمجيد است.

    ليله القدر با فرهنگ عاشورا قدوم مبارک شما را گرامي ميدارد.

    اگر موافق لينک باشيد ليله القدر در خدمت شماست.

    التماس دعا

    انشاالله زائر کربلاي معلي باشيد.

    [گل][گل][گل][گل][گل]

    بسم الله الرحمن الرحيم

    « دست خدا با جماعت است»

    با سلام

    امروز با جهت گيري شديد ضد اسلامي در دنيا يکي مواردي که ميتواند به حفظ کيان امامت و ولايت کمک نمايد مبحث اينترت ، سايتها و وبلاگهاي مذهبي است گروه فرهنگي پژوهشي المهدي (عج) از جناب عالي در خواست ميکند براي ايجاد اتحاديه و همکاري بين سايتها و گروه مذهبي براي جلو گيري از موازي کاري به دعوت ما لبيک گوييد و در اين مهم با ما همراه شويد وبا شماره تلفن هاي 09125629836 و 09126436174 تماس حاصل فرماييد.

    اين امر در جهت هم انديشي وباز شناسي مسائل و دغدغه هاي روز جامعه ي ديني انجام مي شود و گروه مزبور خواستار حذف يا ادغام هيچ گروه يا وبلاگي نمي باشد.

    دوستان باور کنيد تا اتحادي نباشد عملي موثر انجام نخواهد يافت

    با تشکر

    www.sahebasr.com

    واحد روابط عمومي گروه فرهنگي _ پژوهشي المهدي (عج)

    با سلام و درود بر شما

    ممنون از مهرورزي شما دوست گران سنگ

    به زودي متن كامل تري از اين مقاله طولاني را به اين وبلاگ مي افزايم. منتظر قدوم پرخيرتان هستيم.

    سلام. تو وبلاگم در مورد شماره سريال گوشيهاي موبايل يه توضيحاتي دادم. فكر كردم شايد به دردتون بخوره.!!!
    باسلام و عرض ارادت
    از مهرتون نسبت به وبلاگ خطر صهيونيسم تشکر مي کنم . اميدوارم که هميشه شاد وسربلند باشيد.
    باآرزوي جهان بدون صهيونيسم

    با سلام

    دوست من

    از مطالب شما استفاده مي كنم دائما. اخيرا در قسمت پيام هاي وبلاگم با يك جوان طالب حقيقت به بحث نشسته ام كه خوشحال مي شوم ياري ام كنيد.

    دو مقاله جديد را به شما معرفي مي كنم كه مي دانم از خواندنش ...

    1- وحي و پيامبري در هاليوود در وبلاگ سينما و صهيونيسم

    (cinemazion.blogfa.com)

    2- غرب قتلگاه انديشه / سرگذشت غمبار حدود 50 انديشمند منتقد هولوكاست در وبلاگ برترين زن(banoo.blogfa.com)

    مطمئنم که از نظرات شما استفاده خواهم کرد و از کمک شما در مورد آن جوان طالب حقيقت.

    سلام...مثل هميشه مطالب مفيد و عالي...و اين دفعه هم از خانم هال سل! موفق باشيد!
    + م. 

    به نام خدا

    سلام

    خدا قوت

    همه مطالب موجود در صفه نخست رو خوندم‍

    فقط ميتونم بگم عالي بود!!!

    لينك كردم!

    التماس دعا

    يا زهرا س