• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : گريس هال سل ، پيشگويي و سياست (4)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيدا 

    ادامه:

    روز قدس يک مانور است . يک مانور مردمي که جانيان بين المللي به خوبي دستشان بيايد که هر خوني که به زمين ريخته اند و هر سرزميني را که به ناحق غصب کردند و هر کودکي را که يتيم و هر مادري را داغدار هرگز از ذهن ما پاک نخواهد شد . وآن روز بسيار نزديک است که تمام بندها و محدوديتهايي که ما را بر جاي خود نگاه داشته را کنار خواهيم زد و از آدمکشان و قاتلان کودکان بيگناه چونان انتقامي خواهيم گرفت که تا آخرين روز حيات کره زمين آثارش باقي باشد . و بدانند که در پيشگاه خداوند سرکشي و جنايت و ناحقي حتي در اين دنيا نيز بي پاسخ نخواهد بود .

    روز قدس همه وظيفه ما در قبال بيگناهان فلسطيني نيست بلکه کوچترين و نازلترين وظيفه است که در صورت عدم انجام آن بهتر است ديگر از حرافيها و لاف زدنها در اين باره چشم بپوشيم و خود را در زمره وحشيان صهيون بدانيم .

    هر که در اين مانور جهاني در صورت توانايي شرکت نکرد بايد خود را يک صهيون به حساب بياورد که با سکوتش راه را براي ادامه جنايتها باز کرده اين روزها روزهاي سختي براي ملت فلسطين است چرا که علاوه بر تحريمهاي سياسي و اقتصادي غرب و علاوه بر محاصره سياسي دولت حماس وهمچنين تفرقه افکني بوسيله مزدوران مواجب بگير فلسطين رزيم جاني و جعلي اسرائيل در پي تدارک حمله اي بزرگ و وحشيانه به مردم بي پناه فلسطين است .

    اي کاش در روز قدس سفارت و خانه شيطاني انگليس و دانمارک در خاک کشورمان به لرزه درآيد و ايراني با غيرت به تلافي سالهاي سال استعمار و توطئه و بالا کشيدن سهم ملت از چاههاي نفت و ديگر معادن و مخازن از سوي دولت بي آبروي انگليس و همچنين آن هولوکاستي که استعمارگر انگليس در خاک مطهر ايران به جا گذاشت اما هرگز از آن در دنيا به مانند آن هولوکاست دروغين يهوديان صحبت به ميان نيامد ,يادگاري خوبي از اين روز تقديم سفارتخانه آن کنند .آيا ميدانيم که در طول سال‌هاي 1917-1919 بين هشت تا ده ميليون نفر از جمعيت بيست ميليوني ايران در اثر قحطي که ارمغان ارتش انگليس در خاک ايران بود از بين رفتند در حاليکه در آن زمان بخش مهمي از محصولات کشاورزي ايران صرف تأمين بريز و بپاشهاي ارتش بريتانيا مي‌شد که در نتيجه به کاهش شديد مواد غذايي در داخل ايران انجاميد و حدود ده ميليون ايراني از شدت گرسنگي جان دادند ؟

    و همچنين سفارت دانمارک آن دولتي که اجازه ميدهد به پيامبر خدا آن کس که تمامي آسمان و زمين به لطف وجود پاک او آفريده شده بارها و بارها تو هين کنند و اهانت اخير شبکه تلويزيوني دانمارک از اهانت سال گذشته وقيح تر و افسار گسيخته تر بود اي کاش در اين روز جهاني اين لانه شيطان نيز به مخروبه تبديل شود .

    در پايان کلام را با جمله اي از آن شهيد رنجديده که سالهاي سال در زندانهاي مخوف رزيم وحشي زير شکنجه هاي سخت افليج شد يعني شهيد « شيخ احمد ياسين » که خداوند در عرش اعلي ميزبان او باشد ,به پايان ميبريم :

    هميشه به ياد داشته باشيد که شما برادراني داريد که زير يوغ اشغالگران زندگي مي کنند و اوضاع اقتصادي و اجتماعي آنان بسيار وخيم است.

    برادران شما در فلسطين مانند مهاجراني هستند که بناحق از خانه و کاشا

    + شيدا 

    بنام خدا

    دزدان صهيونيست به کودکان خود چه ميآموزند؟

    « عرب‌ها مانند سگ هستند. اگر ببينند كه شما دستپاچه‌ هستي و نسبت به تحركات آن‌ها واكنش نشان نمي‌دهي، به شما حمله مي‌كنند. اما اگر به آن‌ها حمله كردي، فرار خواهند كرد.››

    جمله بالا نمونه کوچکي از نزاد پرستي , اهانت و وحشي گري نسبت به اعراب و مسلمانان است که از همان کودکي در اذهان دانش آموزان يهودي ديکته ميشود .مسلمان ستيزي در جاي جاي زندگي صهيونيستها وحتي کودکانشان به چشم ميخوردحتي ترانه‌هاي يهودي هم چنين محتوايي دارند.

    يک نمونه کوچک براي اين مدعا ترانه ايست كه در مدارس و مهدكودك‌هاي فلسطين اشغالي زمزمه ميشود با اين مضمون :

    « اگر دستهايم را ببندند

    با دندانهايم

    پوست عرب مسلمان را ميکنم .»

    همچنين کتب درسي مقاطع مختلف تحصيلي در فلسطين اشغالي مملو از مطالب و جعلياتيست که به کل منکر تاريخ چندين هزار ساله اسلامي و عربي فلسطين و مردماني که سالهاي سال در آن زيسته اند ميشود گويي که چونين سرزميني و چونين مردمي هيچگاه در روي زمين وجود نداشته است .

    به عنوان مثال در كتاب جغرافيا تحت عنوان ‹‹دشت ساحلي، مركز، جنوب و شمال كشور›› اين مطلب وجود دارد: ‹‹اين دو عكس هوايي شهر تل‌آويو واقع در دشت ساحلي است كه اولي در سال 1918 و دومي در سال 1988 گرفته شده است و با كمك اين دو عكس مي‌توانيد تغييرات به وجود آمده در دشت ساحلي در مركز و جنوب را مشاهده كنيد.›› به عبارتي در اين متن اثري از شهرهاي يافا، اللد، الرمله،‌ عسقلان و ديگر شهرها و روستاها يي که سالهاي سال جزء مالميک مسلمانان و اعراب بوده است وجود ندارد.

    اما حال بخوانيد وصف حال دوران جواني همان کودکانيکه با نفرت و خوي وحشيانه نسبت به مسلمين پرورش يافته انددر مصاحبه با روزنامه صهيونيستي « معاريو » :