• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : دشمن شناسي ، يهود ، اخلاق و جوانان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علي 
    عالي است
    + شيدا 

    ادامه :

    وبلاگ « صهيون پژوه» مواردي را آورده که مطلب نوشتن در اين موارد جزو کارهاي نو و پر کردن حفره هاي خالي اطلاع رساني در نت است البته خيلي موارد ديگر باقي ميماند که بايد با توجه به ميزان حساسيت و قدرت آگاهي دهندگي آن در اطلاع رساني آن کوشش کرد :

    http://zionism.blogfa.com/

    " انتقادي را به برخي نقدهاي دوستان و حرکت هاي وبلاگي اخير دوستان دارم و آن اين است که اي کاش درباره نقد نظام آموزشي در دانشگاه و اموزش و پرورش و هنر و همچنين درباره بحث جنبش نرم افزاري و توليد علم و نهضت آزاد انديشي و درباره لزوم جريان اسلام در تمام جوانب زندگي بشر و همچنين درباره خطر تبليغات بوديستي- مسيحي- صهيونيستي و همچنين درباره نقد آثار صهيونيستي در حوزه فرهنگ و سينما و سياست و درباره شيوه هاي نوين برده داري و استعمارجديد و فرانوين و همچنين درباره خطرات زياد ورزش استحماري-فريبنده فوتبال و درباره اغواگري رسانه ها و ... در يک کلام درباره موضوعات اساسي زندگي که روزانه به ان مبتلا هستيم، نيز حرکت هاي وبلاگي ديگري راه مي افتاد. البته با شناختي که از دوستان دارم مي دانم به فکر هستند. دوستان درباره روند و فلسفه حاکم بر اين حرکت هاي وبلاگي بايد برنامه ريزي کرد » ".

    قرآن کريم آيه 10 الحديد :

    «" .....کسانيکه قبل از پيروزي انفاق کردند و جنگيدند يکسان نيستند آنها بلند مقامتر از کساني هستند که بعد از فتح انفاق نمودند و جهاد کردند ...."»

    + شيدا 

    ادامه :

    حال که زمانه در هر روز به رنگي و شکلي متفاوت از روز پيش در ميايد ما نيز بايد روشها و شيوه هاي دشمن ستيزي خود را مطابق شرايط روز در آوريم منظور از ما تنها دولت و سياستمداران نيست که اگر اينگونه باشد نبايد خود را مسلمان بدانيم چرا که در جامعه اسلامي هيچ کس بدون مسئوليت نيست در حاليکه دشمن بخشي از سياستهاي توطئه گرانه خود را به سطح عموم خود واگذار ميکند چرا بايد خود را از مبارزه با شياطين با بهانه اينکه کار را بايد به کار دان سپرد خود داري کنيم؟

    در همين عرصه نت ميتوان کارهاي بزرگ و ضربه هاي زيادي به دشمن صهيونيستي وارد کرد . چرا اغلب ضد صهيون نويسان خود را ملزم به ثبت مطالب قديمي و خاک خورده اي ميکنند که در شرايط فعلي هيچ کارايي ندارند اگر قرار است مطلبي از شجره و اسناد و فعاليتهاي تاريخي صهيونيسم و توطئه گران آورده شود بهتر نيست اين مطالب در حاشيه و تنها براي ا ستناد کردن و مقايسه کردن مسائل روز بکار گرفته شود؟

    چرا صنعت کپي پيست از وبلاگي به وبلاگ ديگر شايع است؟

    چرا براي هر کپي پيست يک حاشيه هر چند کوتاه و يک نظر شخصي نويسنده وبلاگ نوشته نميشود؟

    مگر نه آنکه در هر سري مغزي و عقلي و لاجرم دنيايي متفاوت از دنياي ديگران است چرا با آوردن نظرات شخصي خود ديگران را در طرز تفکر و برداشتهاي خود از مسائل روز سهيم نمي کنيم؟

    چرا از آزادي بيان در اين موارد حد اکثر استفاده را نميبريم .؟ چرا هميشه بايد يک روند تکراري و فرسايشي در آوردن مطالب بکار گرفته شود که نتيجه آن تعطيلي وبلاگ بدليل خستگي و کهنگي براي نويسنده آن است؟

    رمز پويايي و تحرک تنها در همراه شدن در مسائل روز جهان و دنياي اطراف است نه همراهي به قصد تقليد و تحت تاثير قرار گرفتن از برنامه هاي دشمنان . همراهي به معني نقد منصفانه سياستهاي خودي و نشان دادن راهکارها و جبهه گيري و افشاي صورت زشت و کريه دشمن .

    چرا در مورد موضوعات مهم و اساسي کشوري و اسلامي حداقل سايتهاي فارسي زبان را اشباع نميکنيم . ؟

    چرا در مورد جنگ تحميلي ايران و عراق منابع در خور ي در نت پيدا نميشود چرا در اين مورد تنها منابع سايتها و وبلاگهايي هستند که تنها براي بزرگداشت شهدا و خاطرات رزمندگان ايجاد شده چرا نشاني از چگونگي عمليتهاي گوناگون و ارتباطات ارتش عراق و ارتشهاي غربي و حتي توطئه اسرائيل جعلي و صدام در عملياتهايي چون عمليات رمضان براي شکست نيروهاي ايراني ديده نميشود ؟

    . جنگ تحميلي تنها صحنه هاي معنوي و نماز شب خواندنها نبود هر چند که پيروزي تنها و تنها به مدد ايمان رزمندگان و خواست خداوند بود اما آيا اين بي عرضگي ما را نميرساند که پيروزي به اين عظمت را که بيش از 32 کشور جهان در جبهه مقابل در کنار صدام به ملت ما تجاوز کردند را اينگونه ارزان به فراموشي بسپاريم؟

    چرا از نحوه عمليتها و چگونگي پيروزيها و حتي شکستها در هيچ منبع موثقي در نت نشاني نيست.؟ چرا از نحوه کمکها و جاسوسيهاي منافقان براي ارتش عراق مطالب در خوري يافت نميشود ؟

    رزمندگان و بازماندگان جنگ تحميلي کجا هستند که بدانند هنوز رسالت خود را در برابر اسلام به پايان نبرده اند چرا کربلا و قيام عاشورايي حسين که سلام خدا براو باد هنوز بعد از هزارو چهار صد سال آنچنان زنده است که پيروان خود را داغدار و گريان ميکند ؟ وظيفه زينب کبري در قيام عاشورايي چه بود ؟

    به جز جنگ تحميلي هزاران حفره خالي خبري و رسانه اي باقي است که تنها بايد بدست نيروهايي حزب اللهي پر شود .

    يک محقق يا يک دانشجو براي کمک گرفتن اينتر نت در مورد تحقيقها و حتي کنجکاويهاي شخصي خود بايد با انبوهي از منابع صد در صد اسلامي روبرو شود هر چند که توطئه صهيون در اين مورد با شکست مواجه است چرا که حتي طبقه عموم و عادي مردم دروغ دروغپردازان را به خوبي تميز و تشخيص ميدهند اما چرا حقيقت و عظمت انقلاب ما در 28 سال پيش تا کنون و همه حرکتهاي اسلامي دنيا و افشاي توطئه دشمنان بايد اينگونه به ارزاني به باد فراموشي سپرده شود.؟

    براي يک پاتک فرهنگي نياز به مبارزاتي کاملا مردمي و برخاسته از بطن اجتماع است نه دولتي و اختصاصي شده و در اين ميان هيچ قشري مانند دانشجوي متدين نميتواند کاريترين ضربات را وارد آورد و هماره انرژي و انگيزه کافي داشته باشد . حتي از اين بابت ميتوان جلوي هجمه هاي فرهنگي و اخلاقي اجتماع را هم گرفت چرا که جوان وقتي دشمن را با همه توطئه ها و اعمال پست و غير انسانيش بشناسد حاضر نخواهد بود ملعبه وقت گذرانيهاي بي حاصل شود .

    دوستاني که د

    + شيدا 

    ادامه :

    اين اقدام تنها يک نتيجه در بر خواهد داشت با اين اقدام آمريکاعربستان را تحت فشارهاي بين المللي سياسي قرار ميدهد و به بياني نوعي باجگيري و حق السکوت نظاميست تا عربستان و کشورهاي عربي منطقه جرات بکارگيري تجهيزات عليه منافع آمريکا را در سر نپروراند و ثانيا سياستهاي ديکته شده آمريکا را مو به مو به اجرا در آورد . هر چند که تحديد منافع آمريکا از سوي سعوديهاي خود فروخته و دولتمردان مصر و اردن و سر پيچي از دستورات و خواست آن امري بعيد و حتي غير ممکن است اما دولتمردان آمريکا با اين اقدام منافع خود را در خاورميانه بيمه ميکنند و نکته مهمتر اينکه کشورهاي عربي منطقه را در طرح « خاور ميانه بزرگ » شريک ميکنند تا اينبار با شکست خود همچون جنگ سي و سه روزه تنها خود در مرداب شکست و تقبل هزينه هاي فراوان مالي و سياسي فرو نروند بلکه کشورهاي مذکور را نيز با خود در اين شکست سهيم کنند .

    اما نکته جالبتر اينکه حتي اگر اين کشورهاي عربي بعد از اينهمه بيمه نامه هاي محکم و استوار باز هم بخواهند بر عليه اسرائيل جعلي اقدام نظامي کنند با تجهيزاتي که در اختيار دارند هرگز نميتوانند چونين برنامه اي را ضد اسرائيل جعلي بکار گيرند . اما چرا ؟ جواب اينجاست که تجهيزات نظامي صادر شده به اين کشورها همگي از درجه بي و از نوع سطح پايين و ناکار آمد ترين تسليحات هستند اما تجهيزات صادر شده به اسرائيل جعلي از نوع آ و درجه اول هستند و قابل مقايسه با سلاحهاي ارسالي آمريکا به کشورهاي عربي نيستند پس نميتوانند بر عليه اسرائيل جعلي بکار روند .

    اما آنچه که مسلم است و دولتمردان خود فروخته سعودي قابليت درک آن را ندارند اين است که اين تسليحات هرگز براي دفاع از اين کشورها در مقابل به اصطلاح« خطر ايران» فرستاده نشده حتي يک گلوله از اين تجهيزات براي دفاع از کشورها عربي در مقابل ايران بکار نميرود تنها مورد استفاده آن توسط آمريکا و رزيم جعلي خواهد بود و بس.

    در ثاني براي آنکه آمريکا بتواند گلوگاههاي نفتي دنيا را در خاورميانه زير سلطه بگيرد و با اين عمل کل جهان عرب را تحت اختيار خود در آورند تا بتوانند پيشا پيش هر واقعه و عمليات نظامي از فعاليتهاي ضد صهيونيستي و ضد آمريکايي در اين منطقه جلوگيري کنند .

    اما اين همهء ماجرا وهمهء توطئه ضد اسلامي آمريکا براي به جان هم انداختن شيعه و سني نيست بلکه صهيونيسم در عرصه رسانه هم براي اين آتش افروزي از کار ننشسته است از جمله رسانه هاي عربي براي تهييج روحيه مسلمانان سني مذهب شبکه عربي زبان« الجزيره » است با آن اخبار ضد شيعي معروف . اما جالب است بدانيم يکي از مالکين اين شبکه چه کسيست . از مالکين اين شبکه که بيشترين سهم را در آن دارد دختر جاني ملعون و معدوم صدام حسين است .

    علاوه بر اين جريان ضد اسلامي وهابيت با تبليغ خطر تشيع حتي بين هنر پيشگان و خوانندگان معروف عربي سعي دارند احساسات ضد شيعي و ضد ايراني را در بين جوامع خود همگاني کنند .

    و اما ما پيروان رسول خدا و ائمه اطهار چه ميکنيم ؟ نقشه تفرقه افکنانه صهيونيسم را با گفتار و نوشتار خود به اجرا در مياوريم اگر خصومتي بين ما و سر سپردگان عربي منطقه باشد اين خصومت تنها در مورد دولتمردان عربيست نه مردم و نه ملتها چرا که با وجود همه تبليغات ضد شيعي عموم شهروندان عربي هنوز که هنوز است دشمن اصلي خود را صهيونيسم و اسرائيل جعلي ميدانند نمونه آن در کشور مصر به دولتمردي چون حسني مبارک از نوکران قديمي آمريکا و صهيونيسم که رهبر حزب رقيب خود يعني اخوان المسلمين را بعد از پيروزي انتخاباني اين حزب با ناباوري پشت ميله هاي زندان و حبس ميفرستد و حتي دختر بچه ده دوازده ساله مصري را که انشايي در مذمت آمريکا و بوش بي آبرو نوشته را محکوم ميکند در همين سرزمين شاهد هستيم که محبوبترين افراد در بين طبقه عامه مردم دبير کل حزب الله سيد حسن نصر الله و رئيس جمهور کشورمان دکتر احمدي نزاد هستند حتي براي اعلام تنفر خود از سياستهاي شيطاني آمريکا و صهيونيسم دست به خلاقيتهاي جالبي ميزنند بعضي از محصولات غذايي خود را با نام شخصيتهاي محبوب و منفور درجه بندي ميکنند مانند خرما که بهترين نوع خرما در اين کشور خرماييست که به جاي اسامي بازرگاني با نام سيد حسن نصر الله و محمود احمدي نزاد درجه بندي شده و دور انداختني ترين و غير قابل مصرف ترين نوع خرما با نام بوش رئيس جمهور بي آبروي آمريکا درجه بندي شده شايد اين اقدامات کمي مضحک به نظر برسد اما براي ملتهايي که آزادي بيان از آنها گرفته شده راهي جز اين اقدامات براي ابراز نا خرسندي خود از سياستهاي دولتمردانشان باقي نميماند .

    درست است که وهابيت هيچ نشاني از آيين محمدي ندارد اما به جاي چنگ و دندان نشان دادن به اعراب وهابي بايد پرسيد اين فرقه هاي منحرف چگونه و بدست چه کساني بوجود آمد وقتي اين جريانهاي ضد اسلامي را پيگري کنيم به اين نتيجه ميرسيم که دشمن اصلي و يکتاي جهان اسلام صهيونيسم بين الملل است و بس و نه مردمان شستشوي مغزي شده و جاهل منتسب به فرقه هاي منحرف از اسلام چرا که اين مردم تنها بعنوان سپر هاي انساني در مقابل آمريکا به حساب ميايند .

    عليِ مرتضي شير خدا در جنگها و قضوات را

    + شيدا 

    بنام خدا

    «آگاهي تيز تر از تيغ »

    اگر نگاهي به کتاب آسماني قران کريم و ساير کتب آسماني هر چند تحريف شده بياندازيم اشتراک همه اين کتب با يکديگر را در يک موضوع ميابيم :

    تقابل ميان ايمان و کفر، انگيزه هاي خدايي و وسوسه هاي شيطاني، مقاسيه ميان درستيها و نادرستيها، پاداش خوبيها و مجازات بديها و« نبرد ميان سپاه ايمان با سپاه کفر» .

    ميبينيم که در تاريخ اديان آسماني همواره انسانهايي براي دفاع از حريمها و مقدسات با گرو ه ديگر در حال مخاصمه و جنگند .

    نيروي شيطاني حتي لحظه اي نفوس انساني را به حال خود رها نکرده و نميکند و پيروز اين ميدان تنها کساني هستند که اين نکته را فراموش نميکنند و در دم و ثانيه اي از دشمن خود غافل نيستند .

    تاريخ را ميتوان ورق زد و ديد بعد از غرور از پيروزيهاي مداوم شکست تنها براي کساني باقي ميماند که از لحظه و آن فعلي خود غافل شدند و به پشت گرمي پيروزيهاي پياپي زهر شکست نوشيدند .

    اما آن شکستي که از اين نوع در هم کوبيده شدن هم موذيانه تر و نامحسوس تر است شکستيست که به يکباره بر سر کساني خراب ميشود که تنها به فکر حفظ وضعيت موجود هستند روزها از پي هم ميايند و دشمنان حربه ها و توطئه ها ي خود را بر اساس وضعيت و شرايط روز و زمانه تغيير و تحول ميدهند در حاليکه در طرف مقابل هيچ تحرکي ناشي از تغيير تاکتيکها و روشهاي مبارزه با دشمن صورت نميگيرد اما شکست براي اين گروه بسيار سخت و ناگهانيست .

    يک سال از حمله ششمين ارتش پيشرفته دنيا به خاک لبنان گذشت و پيروز اين ميدان کساني بودند که در طي سالهايي که در مرزهاي خود با اين رزيم جعلي درگيري وجود نداشت از دشمن غافل نبودند و به شرايط و امنيت موجود دلخوش نکردند و به گفته فرماندهان نيروي مقاومت حزب الله از مدتها پيش خود را براي حمله ناگهاني ارتش اسرائيل جعلي آماده کرده بودند و هر لحظه در آماده باش بودند .

    يکي از عوامل شکست رزيم جعلي نيز همين غافلگيري بود حال تصور کنيم نيروي مقاومت لبنان بعد از پيروزي که در سال 2000 بعد از عقب نشيني نيروهاي رزيم جعلي از خاک لبنان بدست آورد در فاصله اين مدت و آغاز جنگ سي و سه روزه تنها به پيروزي بدست آمده دلخوش بود و همان مسيري را طي ميکرد که پيش از اين در پيش گرفته بود آيا جاي غالب و مغلوب در اين نبرد نا برابر با يکديگر عوض نميشد ؟

    حال به کشور خود برگرديم و به دشمنان که هر روز سياستهاي جديد و موضعگيريهاي جديدي را عليه ايران در پيش ميگيرند آيا براي دفع کردن همه اين توطئه ها ميتوان يک مسير و يک روش را پيش گرفت و از همه مهمتر ميتوان از کنار همه اخبار و سياستهاي ضد ايراني و ضد اسلامي با بي تفاوتي و توجيه اينکه سياست تنها به عهده سياستمداران است عبور کرد ؟

    در حاليکه دشمن مشترک همه مسلمين عالم و بهتر بگوييم همه انسانهاي آزادانديش و آزاده صهيونيسم بين الملل است و در قلب آن اسرائيل جعلي نه تنها به هزاران شبکه جاسوسي و توطئه گر و نظريه پرداز با پشتوانه دولتي بسنده نکرده بلکه با تشکيل سازمانهايي کاملا مردمي از شهرواندن اسرائيل جعلي سعي در نظام دادن و همراه کردن جامعه خود با سياستگزاريهاي ضد اسلامي دولتمردان خود دارد حتي در بخش نظامي با ايجاد کردن پايگاههايي کاملا مردمي و داوطلبانه چون« هاگانا » به شهروندان دزد اسرائيل جعلي مياموزد که هر لحظه و در هر موقعيتي بايد در مقابل دشمنان خود در حال آماده باش باشند . سازمانهاي مخفي تروريستي برگرفته از صهيونيستهاي ساکن در اقصي نقاط دنيا تشکيل ميدهند تا در مواقع لزوم هر آنکس که مخل سياستهاي صهيونيسم بين الملل باشد را از طريق آدمکشي از ميان بردارند .

    در مدارس فلسطين اشغالي احساسات نژاد پرستي افراطي و روح تنفر از غير يهوديان و غير صهيونها را برميانگيزند تئوريها و فلسفهء دروغين وجودي خود را براي دانش آموزان و دانشجو يان تبيين ميکنند به کلاه برداريهاي تاريخي چون هولوکاست چنان تقدسي ميبخشند که حتي به دين خود چنان احترام و تکريمي نگزارده اند .

    حال ما که پيروان امت رسول خدا هستيم و براي دست يافتن به پيروزي تن به هر بي عدالتي و ناجوانمردي نميدهيم چون نابينايان دشمن اصلي و شيطان بين المللي را که با تمام قوا در برابر اسلام صف آرايي کرده را نمبينيم و به جاي تاختن و نابود کردن دزد دين و خاک و ناموس به جان يکديگر بيافتيم و خواسته شياطين فتنه گر را برآورده کنيم .

    سلام

    تسليت عرض ميكنم سالروز وفات حضرت زينب و نيز درگذشت اسوه تقوا و اخلاق آيت الله مشكيني را به شما

    اللهم عجل لوليك الفرج

    + سعيد 

    به نام پروردگار پاك و منزه

    اي كاش در اين روز خجسته در كنارتان بودم اي كاش بودم تا كه بوسه اي بر دستانتان مي زدم اي كاش ...

    پدر و مادر مهربانم سلام . ان شاالله كه صحيح و سلامت هستيد . من هم به لطف پروردگار خوبم . نيتم تبريك گفتن اين روز مبارك حضور شما بود . خصوصا حضور پدر فداكارم ، پدري كه هميشه باعث افتخارم هست . پدري كه در كوله بار زندگي پر بارش سختي هاي فراوان متحمل گشت مشكلات بزرگي را پشت سر نهاد ، پدري كه نگاهش برايم ارامش است . كلامش برايم عبادت است . پدري كه از زويداي وجودم دوستش دارم .

    چشانم گريان است و زبانم از توصيفت قاصر . خاك پايت را توتياي چشمانم كردم به اميد اينكه نگاهم از ظلمت گناه پاك گردد .

    پروردگارا پدر و مادرم را در پناهت حفظ كن آمين

    با تقديم بالاترين احترامات نظامي ،

    از طرف سرباز كوچك اين ميهن سربلند (سعيد)

    با سلام و عرض اادب و احترام خدمت شما دوست بزرگوارم

    ميـلاد با سعادت اسد الله الغالب ، مظهر العجائب ، مولود کعبه ، ساقي كوثر شافع محشر، فاتح خيبر، مولي الموحدين حضرت علي (ع) و روز پدر به شما و همه شيعيان ، محبان و رهپويان طريق علوي تبريک و تهنيت عرض مي کنم...

    علوي باشيد .