سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

روانشناسی تنفر

در عظمت و بزرگی عقل و خرد همین بس که در فرمایش مولای موحدان علی علیه السلام از آن بعنوان رسول و پیامبر نام برده شده است . العقل رسول الحق . و در جایی که حماقت و کمی عقل را شقاوت و بدبختی مینامد خرد را نه مایه ی شفا و نه سبب شفا که خود شفا میخواند ، العقل شفاء ، الحمق شقاء . اگر مردم میدانستند که عقل دوستی است که فریب نمیخورد العقل لاینخدع ، هیچگاه آنرا از خود جدا نمیساختند ، العقل صدیق مقطوع . در نگاه پیشوای خردمندان و امیر عارفان نبود خرد نبود حیات دانسته شده است ، و عدم العقل عدم الحیاة . و پر واضح است معاشرت با مردگان برازنده ی مردم عاقل نخواهد بود ، و لاتعاشر الاموات .

خودم و شما دوستان عزیزم را به اندیشه و تفکر در این کلمات کوتاه اما گهربار دعوت میکنم . اگر زیرکی از زندگی ما رخت بر بندد باید در ایمانمان شک کنیم چرا که المومن کیس ، زیرکی از نشانه های ایمان دانسته شده است . ما حق نداریم مورد سرقت قرار گیریم و گرفتار خدعه و نیرنگ دشمنان شویم . امروزه جنگ طلبان دموکراسی خواه با تفکرات نو و مدرن انسانها را از پای در میآورند ، آنها بجای اینکه با گلوله ما را بکشند و ناتوی نظامی را به سوی ما روانه سازند ، ناتوی فرهنگی را به سراغ ما گسیل داشته اند . مطالعه و آگاهی از ادبیات تهوع آور تلمود کمک مؤثری در مقابله با تهاجمات ناتوی فرهنگی خواهد بود .

1) تلمود بازدارنده از عمل شریرانه نیست ، به یهودی گناهکار نمیگوید پا روی هوا و هوست بگذار بلکه راهنما و مشوق او در اعمال رفتارهای زشت و پلید است ، تنها شرط تلمود این است که از یهودی میخواهد که هرگاه وسوسه شدی و تصمیم به گناه گرفتی به شهری برو که تو را نشناسند . طراحان تلمود به تجربه دریافتند ، تنها مانع آنان و تنها سدی که میتواند با شرارتهای آنان مقابله کند ، دانش ، کتاب ، آگاهی و تفکر است . آگاهی میتواند آنان را از استتار خارج سازد .

Moed Kattan 17 a : If a Jew is tempted to do evil he should go to a city where he is not known and do the evil there

کشف حجاب از یهود بر عهده ی همه ی اندیشمندان دردمند است ، در این راه کمترین اهمال بزرگترین خیانت است . 

2) تلمود علاوه بر پوشش و استتار ، پیش دستی و گول زدن بر آنانی که جنتایل و غیر یهود میخواند را از طریق طفره زنی ، گریز جویی و دروغ تجویز میکند .

        Baba Kamma 113 a : Jews may use lies ( subterfuges ) to circumvent a Gentile

3) تلمود با توهین صریح و آشکار ، بدون هیچ کنایه ای مریم مادر عیسی مسیح علیهما السلام را زناکار میخواند ، و با تقدس زدایی از مریم مقدس به رواج هرزگی در میان دختران مسیحی مبادرت میورزد . ( عبارات تلمود در این مورد آزار دهنده است ، لذا از ذکر آن مرا معاف بدارید ) .

4) تلمود اعدام و فرو رفتن و غلطیدن در مدفوع جوشان را بعنوان مجازات درخور معارضان ، آگاهان ، پیامبران و همه ی آنانی که به احکام سخیف و بی پایه و اساس حاخام ها و ربنها تن نمیدهند ، میداند . و شما بخوبی میتوانید ادبیات و روانشناسی تنفر را در عبارتهای زیر مشاهده کنید . 

Erubin 21 b : Whosoever disobeys the rabbis deserves death and will be punished by being boiled in hot excrement in hell 

Gittin 57 a : says Jesus is in hell , being boiled in " hot excrement  

و من متحیرم از این همه جسارت و بی پروایی برنارد لوئیس که چنین آیینی را با استناد به تلمود آیین مدارا و بردباری معرفی میکند . تلمودی که فرزندان غیر یهودی را sub human و ناانسان و حیوان میداند و دختران غیر یهودی را filth و کثافت ، نجاست و هرزه میخواند .

Yebamoth 98 a : All gentile children are animals

Abodah Zarah 36 b : Gentile girls are in a state of niddah - filth

تحیرم بیشتر میشود وقتی که میبینم  در جمع مسلمانان افرادی که پز روشنفکری میدهند و باید وظیفه ی اولشان روشنگری باشد همچون بزی سر به زیر پیروی و متابعت یهود سازمان یافته میکنند ، یقین میکنم که الشعراء یتبعهم الغاوون .

ادامه دارد .....        



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 86/1/15ساعت  9:39 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    برنارد لوئیس و نسبیت تلمودی

    وقتی در احوالات مستشرقین و زحمتهای طاقت فرسای آنان ، مطالعات مستمر در کتابخانه ها و تحقیق و کنکاش پیگیر در وجب به وجب از سرزمینهای مسلمانان دقیق میشوم و زمانی که این تلاش همه جانبه را در راستای طرحها و نقشه های شؤم ثروتمندان و زورمندان میبینم ، باورم به فرمایش مولا و سرور آزادگان حسین ابن علی علیهما السلام بیشتر میشود که فرمود : انما الحیاة عقیدة و جهاد . آنان برای عقیده ی پست و پلیدشان فرسنگها دورتر از خانه و کاشانه شان راههای نفوذ بر جانهای مسلمانان را به جستجو نشستند و در همان حال قاطبه ی مسلمانان را با انواع حیل از جهاد و تلاش همگانی برای عقیده ی الهی انسانی باز داشتند . و هنگامی که متوجه ی پارگی و گسست پندار آنان مبنی بر خواب همیشگی مسلمانان میشوم ، خدای متعال را سپاس میگزارم و بر آفرینندگان نهضت بیداری درود میفرستم و از ایزد منان استمرار بیداری را مسئلت میکنم .

    گویا آیات انتهایی سوره ی مبارکه ی شعراء وصف حال مستشرقین افاک است . هل انبئکم علی من تنزل الشیاطین ؟ آیا بر شما خبر دهم که شیاطین بر چه کسانی نازل میشوند ؟ تنزل علی کل افاک اثیم . آنها بر همه ی کسانی که اثیم و گنهکارند و پی در پی دروغ های بزرگ میگویند ، نازل میشوند . یلقون السمع و اکثرهم کاذبون . شیاطین مسموعات و شنیده هایش را به آنان القا میکند در حالی که بیشتر آنان دروغگویانند . و الشعراء یتبعهم الغاوون . و شاعران را که غالبا سوار بر مرکب خیال در جستجوی عیش و نوشند و در بند زلف و خال یار ، گمراهان و نابخردان پیروی میکنند . الم تر انهم فی کل واد یهیمون ؟ آیا ندیدی که آنها در هر وادی ای سرگردانند و بی هدف به هر سویی در حرکت ؟ انهم یقولون ما لا یفعلون ؟ آیا نمیبینی که آنها گوینده ی مطالبی اند بدون اینکه خود عامل به آن باشند ؟

    براستی چرا اسلام مستشرقین به حال مردم غرب مفید نبوده است ؟ چرا غربیان نه اینکه مسلمان نشدند پر کینه تر از همیشه نسبت به اسلام و مسلمانان موضع گرفتند ؟ عنصر مفقوده در تحقیقات دانشمندان غربی از کدام جنس بوده است ؟ اعتراف Maxim Rodinson فرانسوی به سال 1980 در کتاب جاذبه های اسلام مبنی بر اینکه __ همیشه هدف از تحقیقات مستشرقین و خاور شناسان در باره ی اسلام این بوده که با اسلام مبارزه شود __ به اندازه ی کافی گویای همه چیز است . در همین مورد دکتر میر محمد حسین هدی در مقاله ی امام خمینی و احیای تفکر دینی از نگاه خاورشناسان ، میگوید : اسلام شناسان غربی که مصداق استعاره ی زیبای قرآنی - فی کل واد یهیمون - میباشند ، اسلام را به عنوان دین چنان که هست مطالعه نمیکنند و با پیش داوری ها ، آلایشها ، و پالایشهای دلخواه خویش در جایی قرار میگیرند که امروز قرار دارند . 

    اکنون با توجه به مطالب گفته شده بخش دیگری از ترهات برنارد لوئیس در مقاله ی ادیان و برخورد تمدنهایش را با هم مطالعه میکنیم . لوئیس با استناد به تلمود یهودیت را دینی با نگرشی نسبیت گرایانه معرفی میکند و مسیحیت و اسلام را صاحب نگرشی ظفرنمون مینامد ، میگوید : کسانی که نگرش نسبیت گرایانه به دین پیش میگیرند و خلاصه ی حرفشان این است که : من خدای خودم را دارم ، تو خدای خودت را و دیگران خدای خودشان را ، ممکن است دلایل سیاسی یا اقتصادی مشخصی برای اعتراض به معتقدات دیگران داشته باشند ، ولی در اصول به لحاظ کلامی و دینی اشکالی نمیبینند . اما کسانی که نگرش ظفرنمون اتخاذ میکنند و موضعشان در این جمله همیشگی خلاصه میشود که :‏حق با من است ، تو باطل ، برو به درک شو واصل ، با مدارا یا بردباری مشکل دارند .

    Talmud را The Secret Rabbinical Teachings میخوانند . شما میتوانید تعالیم سری حاخام ها را در آن بیابید .

     The doctrinal book which expounds and explains hate literature تلمود را کتاب تعلیماتی میدانند که بیان کننده و شرح دهنده ی ادبیات تنفر است . and is Judaism s holiest book . و در همان حال مقدس ترین کتاب یهودیان است . علامه کشیش پولس حنا مسعد کتاب 115 صفحه ای دارد بنام همجیة التعالیم الصهیونیة که 9 صفحه ی آن را متون و عبارات تلمودی به خود اختصاص داده است ، این کتاب در سال 1938 نوشته شده است . شما میتوانید 80 بند از این عبارات را در ترجمه ی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون نوشته ی عجاج نویهض مشاهده کنید . ما در این قسمت به بعضی از این بند ها به اختصار اشاره میکنیم .

    1) ما آشکارا اقرار میکنیم که تلمود به مراتب برتر و بالاتر از کتاب شریعت موسوی است .

    2) تعالیم علمای لاهوت - ربنها - در تلمود عالیتر از تورات است .

    3) هر کس سخن ربنها را ناچیز شمارد سزاوار مرگ است .

    4) ربن مناخیم میگوید که او و بسیاری از دانشمندان معتقدند خداوند در حل مشکلاتی که در آسمان بوجود میآید از نظر ربنهای روی زمین استفاده میکند .

    5) هرگاه صدایی از آسمان بیاید تا زمانی که ربن آن را تایید نکند ، بی ارزش است .

    6) ابراهیم هفتاد و چهار مرد را خورد و خون آنها را یکجا سرکشید ، به همین دلیل به اندازه ی هفتاد و چهار مرد قدرت داشت .

    7) خداوند بنا حق سوگند یاد کرد و برای برقرار کردن صلح و سازش میان ابراهیم و ساره گناه دروغ را مرتکب شد .

    8) این منت بر ارواح یهود نهاده شده است که جزیی از خداوند باشند ، این نفوس از جوهر خداوند جوانه میزنند .

    9) این امر موجب میشود که روح یهودی نزد خداوند مقبولتر و با منزلتتر از نفوس دیگر ملتهای روی زمین باشد ، چون نفوس این ملتها از شیطان جدا میشود و با نفوس حیوانات و جماد همانندی دارند ، به همین دلیل تلمود میگوید : نطفه ی غیر یهودی نطفه ای حیوانی است .

    10) دوزخ شصت برابر آسمان و زندان ختنه ناشدگان است که پیشاپیش آنها پیروان مسیح بن مریم قرار دارند و بعد از مسیحیان ، مسلمانان میآیند ، همه ی اینها در دوزخ جمع میشوند و در آن جاودانه اند .

    11) گورهای غیر یهود دلهای فرزندان اسرائیل را خنک میکند چرا که فقط یهودیان بشرند و ملتهای دیگر چیزی جز گونه های مختلف حیوان نیستند .

    12) ربن ایدل عقیده دارد که هیچ تفاوتی میان غیر یهودی و گراز وحشی وجود ندارد . اگر زن یهودی از حمام خارج شود و نخستین نگاهش به موجود نجسی مثل سگ و الاغ و دیوانه و غیر یهودی و شتر و خوک و اسب و انسان پیس بیفتد باید دوباره حمام کند .

    13) به عقیده ی یهودیان ، بت پرستان که دین یهود را گردن نمینهند و مسیحیان که به عیسی مسیح ایمان دارند و مسلمانان که پیرو محمد هستند ، همگی دشمن خداوند و یهود میباشند .

    برنارد لوئیس با استفاده از اصل تلمودیبا پرهیزکاران پرهیزکار باش و با بدکاران بد - . و از آنجاییکه تلمود به دوستان و نزدیکان خداوند یعنی یهودیان اجازه میدهد که اشرار یعنی مسیحیان و مسلمانان را گمراه سازد ، قصد دارد با جسارت و گستاخی آن هم با استناد به کتاب رسوایی که با صراحت میگوید - تو میتوانی سر غریبه یعنی غیر یهود کلاه بگذاری -  ما را بفریبد .

    ادامه دارد ....      



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 86/1/12ساعت  12:21 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]