سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

نسل ایکس

از عمده پیآمد های تئوری فساد و هرزگی در همه ی اشکال که Marcuze دانشمند یهودی از آن به عنوان آرمانشهری که امکان ارضاء و اقناع سکسی ، برای همه ی افراد فراهم خواهد آورد، و به تعبیر کودمن جنسیت را انسانی خواهد ساخت ، نسل ایکس است . و Generation X  نسل ایکس در تعریف Douglas Coupland نخستین نسلی است که to grow up without any absolutes  بدون هیچ اصل مطلقی رشد میکند . نسلی که جاک مک گریگور آن را تراژدی وحشتناکی از زندگی های گم شده و بی هدف میخواند . کامیابی آزاد ، رهایی از نرم های پوشش ، خدا فراموشی ، خود فراموشی ،  برانگیختگی و ارضاء انگیزه های بوالهوسانه ، عریان گرایی ، فراوانی مجرمان و معتادان جنسی ، شورش علیه والدین ، زندان ، کار حریصانه ، پول ، لباس ، آرایش ظاهر ،  آرزوهای بر باد رفته ، شراب ، قمار ، قتل ،  بی شرمی ، پر رویی ، بی حیایی ، وقاحت ، پوچی ، ضرب و شتم ، تحقیر انسان ، حقارت زن ، حرامزادگی ، مادر هایی که شوهرندیده اند ، پدر هایی که فقط یک شماره اند ، نیمه خانواده ها ، تنهایی مادر بزرگها و پدر بزرگها در خانه های سالمندان و .... از دیگر پیآمد های تئوری Polymorphous Perversity و از جمله آیکون ها و نماد های X Generation  است . از جامعه و نسلی که مارکوزه ی یهودی آن را طراحی کرد ، Jock McGregor در مقاله ی Madonna : Icon of Postmodernity اینچنین تعریف میکند . We are a generation of floaters , of drifters . We have the world at our feet , but no place to rest our head نسل انسانهای معلق ، انسانهای سرگردان و بی هدف . دنیا زیر پایمان است ، اما هیچ مکانی نیست که دمی سرمان را بر آن بیاساییم .

از جمله خصلتهای مذموم در یهود تمامیت خواهی و انحصار طلبی ناشی از حرص و آز است . لتجدنهم احرص الناس علی حیاة (قرآن متین آیه 96 سوره بقره) . از همین رو آنان تنها به آمریکا و اروپا اکتفاء نخواهند کرد ، اهداف آنان کل الارضی است . آفریقای مستضعف ، آسیای پر مشغله و اقیانوسیه ی دور دست نیز باید در مقابل پادشاهی آنان تعظیم کند . کارآمدترین حربه و ابزار که قدرت تخریب  آن چند برابر بزرگترین بمبهای هسته ای است و میتواند غیر یهود را در جبهه ی خودی زمینگیر سازد ، سکس است . یهودیان را طاغیان و یاغیان جنسی مینامند . به اعتقاد  Nathan Abrams که مدرس تاریخ آمریکای نوین در دانشگاه آبردین است ، نگرش یهودیان به سکس نتیجه ی نفرت و بیزاری آنان از مرجعیت و اقتدار مسیحیت بوده است . آنان از پورنوگرافی ،  مستهجن نگاری و اشاعه ی فحشاء برای آلوده کردن و به فساد کشاندن فرهنگ مسیحی بهره برده اند . و امروز چرا با این سلاح ویرانگر اقتدار ما مسلمانان را هدف نگیرند ؟ همه ی آنانی که به هرزگی و فساد جنسی در سرزمینهای اسلامی دامن میزنند و همه ی آنانی که دختران و پسران ما را در اقیانوسی از داده های شهوانی تنها و بی حفاظ رها ساخته اند ، به نوعی سر در آخور یهود دارند . همه ی پدر ها و مادر ها باید نگران باشند ، غفلت در این امر یعنی حماقت . حماقتی که پیآمد آن از بین رفتن بنیان خانه و خانواده است ، پیآمد آن نسل عصیانگر است ، نسل بی هویتی که دنیا را وارونه میخواهد ، تسلیم را عزت و ذلت را افتخار میپندارد . برای اینکه عصب نگران سازتان تحریک شود و برای اینکه عصب نگران ساز دیگران را تحریک کنید ، چندین مرنبه جملات میشل هولباک ، نویسنده ی اسلام ستیز فرانسوی را برای خود و دیگران بخوانید : برای غلبه بر مسلمانان باید آنها را به فساد کشید . ما از راه زور نمیتوانیم افراط گرایی دینی را متوقف سازیم ، پس بهتر است مسلمانان را به فساد بکشانیم . جنگ بر ضد افرط گرایی اسلامی با کشتن مسلمانان فائده ای ندارد ، فقط با فاسد کردن آنها میتوان به این پیروزی دست یافت . باید به جای بمب دامن های کوتاه و گوشواره فرو بریزیم (سروش بانوان شماره 17) . 

ادامه دارد .....         



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 85/12/13ساعت  2:7 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    قال رسول الله (ص) : الاخ الاکبر بمنزلة الاب .

    صبح عاشورا ی 1428 قمری مصادف با دهم بهمن 1385 شمسی روح لطیف ، مهربان و عاشورایی برادرم کربلایی علی اصغر برادران به آسمانها پر کشید و در ظهر عاشورا در بهشت فاطمه به خاک سپرده شد . تالمات روحی ناشی از فراق برادری که جای خالی پدر ، که او نیز در اربعین مولایش حسین ابن علی (ع) به سال 1369 به رحمت خدا ی مهربان پیوست ، را برایم پر میکرد ، مانع از نوشتن منظم این سری از مقالات شد . از دوستان و خوانندگان ارجمندی که مطالب را پیگیری میکنند پوزش میطلبم و از همه ی مومنان درخواست میکنم برای پدر و برادرم از پیشگاه خدای مهربان طلب رحمت و مغفرت نمایند .  

    فساد در همه ی اشکال

    Polymorphous Perversity یا فساد در همه ی اشکال از کلیدیترین ابزارهای سوق دادن جوامع غربی به ارتداد ، برگشتگی ، ارتجاع ، خودسری ، اصرار در خطا و گمراهی ، تحریف و هرزگی تهوع آور بوده است . تئوری سازان بد نام یهودی میدانند : تمدنها و جوامعی که در شهوت غوطه ور است ، عقیم و نازا است ، نمیتواند آداب اخلاقی جهان را پایه ریزی کند ، نمیتواند پیشگام و جلودار باشد و در نتیجه دچار فروپاشی و از دست دادن هیبت و هیمنه خواهد شد ، آنگاه همانند سرباز وظیفه ای که فاقد هرگونه فکر و طرح و اندیشه ای شده است ، تنها موظف به اطاعت بی چون و چرا ی فرامین حاکمان ناپیدا ی کره ی ارض میباشد . تئوری فساد در همه ی اشکال که از پیش از جنگ جهانی دوم از آلمان به سایر سرزمین های غربی و آمریکا سرایت کرده است ، با صراحت میگوید : جرات مسخره کردن همه ی ارزشها و اصول را داشته باش . برای مردمی که اینگونه مورد هجمه قرار گرفته اند ، دیگر سخت نیست که بشنوند ، در یک زمان مسیح ، ضد مسیح و خدا در آمریکا زندگی میکند ، بر بازویش علامت 666 را دارد ، وقتی میخوابد فرشتگان برایش وحی و الهام میآورند ، کلیسایش مرکز دولت خدا بر زمین است و برای پیروانش هیچ شیطان و هیچ گناهی وجود ندارد . کشیش لوییس که اکنون مسیح ، ضد مسیح و خدا ست میگوید : از دیدگاه خدا (یعنی خودش) کار بد و غلط وجود ندارد . 

    ادامه دارد ......        



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 85/12/8ساعت  12:48 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    بودن ، دیده شدن و مشاهده شدن است .

    To Be Is To Be Perceived ، اصل شیطانی دیگری است که مومنان به تلمود با استفاده از آن روح ، روان ، اندیشه و همه ی عکس العمل های مردم غرب را در اسارت و چنگ خود در آورده اند . مردمی که قاعده ی مخوف To be is to be perceived روی آنان اعمال شده و میشود ، در حکم عروسک هایی خواهند بود که عروسک گردان های متبحر و سنگدل یهودی ، هر آنچه را اراده کنند ، بدون کمترین واکنشی به اجرا خواهند گذاشت . 

    آیا هیچگاه به صورت و چهره ی نوزادی در همان روز های اولیه ی زندگی اش در این دنیا خیره شده اید ؟ چه چیزی در صورت نوزاد مشاهده میکنید ؟ آیا صورت او حکایتگر شادی است ؟ و آیا نمایانگر غم است ؟ قطعا تصدیق میکنید که چهره ی نوزاد خنثی است ، هیچ Expression و حالتی ندارد . اما با گذشت ایام ، کودک آرام آرام میفهمد که از چه چیزی خوشش بیاید و شادمانی اش را بروز دهد و از چه چیز هایی متنفر باشد و کراهتش را نشان دهد . امروزه وقتی شخصیت آدمی را تعریف میکنند ، میگویند : مجموعه ی عکس العمل های یک فرد ، گویای شخصیت آن فرد است . و کودکان شخصیتشان را با عکس العمل هایشان به رخ بزرگان میکشند . یهود با ترفند هایی خانه را که میبایست محل نزول آیات حق (منزل) و محل صلح و آرامش و جایگاهی برای تسکین درد های بشر (مسکن) باشد ، تنها به Dormitory و خوابگاهی که تعدادی Sleeping room را داراست تبدیل کرده است . و با سلب نقش مدیریتی از پدر که باید رب البیت باشد و مادر که باید ربة البیت باشد ، کودک و نوجوان و جوان را همچون لطیمی با داده های هالیوودی نوازش میکند .

    اینکه رسول معظم و نبی مکرم خدای سبحان از آبای فرزندان آخرالزمان برائت و بیزاری میجوید ، سرش را در خالی شدن و به تعبیری مسخ شدن و وارونه شدن آباء از حقیقت و آئین پدری بجویید . روی عن النبی صلی الله و علیه و آله : انه نظر الی بعض الاطفال فقال : ویل لاولاد آخرالزمان من آبائهم . فقیل یا رسول الله ، من آبائهم المشرکین ؟ لا من آبائهم المومنین . لایعلمونهم شیئا من الفرائض ، فاذا تعلموا اولادهم منعوهم و رضوا عنهم بعرض یسیر من الدنیا ، فانا منهم بریء و هم منی برآء (مستدرک ، 2 ، ص625)

    اگر تا دیروز عکس العمل های فرزندان آدمی را با حکایت های ملا نصرالدین جعلی در ایران ، جحا در سرزمین های عربی ، هوجا نصرالدین در امپراطوری عثمانی و ترکیه فعلی ، شالوملخم در سایر کشور ها شکل میدادند ، امروزه تمامی ویدئو گیم ها ، فیلم ها ، کارتون ها ، نمایش ها ، تصویر ها ، نوشته های کوتاه و بلند ، بازی ها و ، و ، و همچون ارتشی توانمند در خدمت اهداف پلید یهودیت سازمان یافته قرار دارد . رسانه ها ابزاری قدرتمند برای کنترل روح و روان آدمی اند و از همین رو اهمیت یک کارگردان یهودی و یا یهودی زده نزد تلمودیان از یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی بیشتر است ، و ستاره های ریز و درشت به مثابه ی سفراء و ماموران ویژه ، عکس العمل های مورد علاقه دانشوران یهود را طراحی و با انواع حیل در جان و تن آدمیان تزریق میکنند . آنان مردم غرب را با عکس العمل هایشان به اسارت گرفته اند .

    ادامه دارد .....              



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 85/10/15ساعت  8:52 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    استحصال نظم از آشوب

    Order out of chaos ، اصلی شیطانی است که نائبان ابلیس با تمسک بر آن توانستند مردم جوامع غربی را در میان انبوهی از تناقضات و اطلاعات ضد و نقیض ، گیج و گمراه و بدور از هرگونه انگیزه ای برای دفاع از حق و حقیقت ساماندهی کنند . پروتکل شماره 5 میگوید : برای آنکه بتوانیم افکار عمومی را مشوب سازیم و مردم را در حالت گیجی و سرگردانی نگه داریم ، باید مطالب ضدو نقیض را در بین مردم پخش کنیم و این عمل را آنقدر ادامه دهیم که غیر یهودیان خود را در پیچ و خم اطلاعات متناقض گم کنند و متقاعد شوند که تنها راه رهایی از این سرگردانی نداشتن عقیده و اطلاعات سیاسی است . یهودیان و نصرانیان حاکم بر دنیای معاصر نیز با اجرای حریصانه ی پروتکل شماره 9 ، جوانان غیر یهودی را در دریایی از اوهام و افکار شاعرانه غرق میسازند و آنها را بر اساس تئوریها و اصول مفسده برانگیز ، تربیت میکنند . یادآوری نگرانی تیزهوش ترین رهبر مذهبی بعد از ائمه ی معصومین علیهم السلام شاید بعضی از عقل های نارس و منجمد را که میپندارند حال که سلطنت سیاه یهودی صهیونیستی پهلوی ساقط شده و با خواست اکثریت حکومت دینی مستقر گردیده است ، پس باید مردم و جوانان را در میان موجی از داده های شرم آور ماهواره ها ، سایت های اینترنتی ، روزنامه ها ، مجلات ، رادیو ها و تلویزیون ها ، فیلم ها ، کتاب ها و مقالات و ... بدون هیچگونه مدافع و محافظی رها ساخت ، را دارو و درمانی موثر باشد ، میفرماید : در هر گوشه از بلاد اسلامی جوانان ما را با تبلیغات سوء دارند از ما جدا میکنند ، نه اینکه یهودی و نصرانی کنند بلکه آنها را فاسد و بی دین و لاابالی میسازند و همین برای استعمارگران کافی است ( امام خمینی ، ولایت فقیه ص 176 ) . امروزه تعلیمات یهود ، آشوبی از انواع و اقسام برانگیختگی عصب حساس ذهن آدمی در دنیای غرب را دربرداشته است . زراندوزی ، شکمبارگی ، زنبارگی ، فروپاشی خانه و خانواده ، فساد لجام گسیخته ی دختران و پسران کم سن و سال ، شراب و مصرف مواد مخدر و قرص های روان گردان ، قمار ، خودکشی و دیگرکشی ، کودک ربایی و کودک آزاری ، سپردن پدر بزرگها و مادر بزرگها به خانه های سالمندان ، و فراموشی خاطره ها و ...... از مردم آن سوی آب موجوداتی بی روح ، سرد ، ناتوان ، درمانده ، تسلیم در مقابل سران شرور و ناپیدای دنیای باصطلاح متمدن ،  ساخته است .

    همه ی آنانی که با اعمال و رفتار و گفتارشان شعار تقریب و نزدیکی و تفاهم ادیان را تبلیغ میکنند به نوعی عصب حساسشان مورد تعرض قرار گرفته است . یهودیان و به تبع آن مسیحیان هرگز مطیع حق و دین اسلام نخواهند شد . شهید دکتر سید رضا پاک نژاد در جلد 32 از مجموعه کتابهای اولین دانشگاه و آخرین پیامبر و در صفحه ی 21 کتاب یهود و قریش مینویسد : در صدر اسلام آنقدر یهودی مسلمان شد که به هزار نزدیک ، بلکه متجاوز شد . و آنقدر بعد از آن تا زمان ما مسلمان شدند که بعدها معلوم شد تظاهر به مسلمانی کرده بودند ، تا اسلام را خراب کنند . و در آن زمان که به دست نبی خاتم مسلمان شدند ، حضرتش میفرماید : اگر ده نفر یهودی براستی و حقیقت به من ایمان آورده بود ، همه ی یهود ایمان آورده بود . لو آمن بی عشرة من الیهود لآمن الیهود ( صحیح بخاری در مناقب انصار ص 52 ، مسند احمد جلد 2 ص 346 و 363 و 416 ) .

    از سوی دیگر آنان زمانی رضایت و خشنودیشان را نشان خواهند داد که شما را مطیع و تابع آئین خود ببینند . علی خلیل اسماعیل به خود حق میدهد تا از بعضی ها که متاسفانه آموزش و دانش جهت دار در آنان نفاق مظلومانه ای را نهادینه ساخته است ، بخواهد که گاهی قرآن را به عنوان کتاب دشمن شناسی مورد بازبینی قرار دهند .

    و لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم هرگز یهود و نصاری از تو راضی و خشنود نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آئین آنها کنی ( قرآن - بقره - 120 ) .

    ادامه دارد ....       



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 85/10/10ساعت  7:27 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]