سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

 پیشگویی امام علیه السلام

تقدیم به سید حسن نصرالله رهبر مقتدر و فرمانده قهرمان ارتش آزادیبخش

قال امیرالمومنین علی علیه السلام : و ستاتی الیهود من الغرب لانشاء دولتهم بفلسطین . قال الناس : یا اباالحسن انی تکون العرب ؟ قال : تکون مفککة القوی مفککة العری غیر متکاتفة غیر مترادفة ، ... و ستاتی النجدة من العراق کتب علی رایاتها القوة و تشترک العرب و الاسلام کافة لتخلص فلسطین معرکة و ای معرکة ؟ فی جل البحر تخوض الناس فی الدماء و یمشی الجریح علی القتیل ... و ایم الله یذبحون ذبح النعاج حتی لایبقی یهودی فی فلسطین .

محمد دشتی ، آینده و آینده سازان صفحه ی 159 و 160 به نقل از سید ابراهیم زنجانی ، عقائد الامامیه الاثنی عشریه صفحه ی 270 و ما نقل کردیم از کتاب فلسطین و صهیونیسم صفحه ی 215 و 216 نوشته ی آقای مرتضی شیرودی .

در پیشگویی مولا و پیشوای شیعیان و آزادگان نکاتی قابل تامل است .

1) فتح فلسطین توسط یهود شرقی نیست . و امروز روشن و آشکار است که یهود تاسیس ، بقا و استمرار دولتش را در فلسطین وامدار غرب است . به همین مطلب اشاره دارد آقای عبدالرحمن فرامرزی در مقاله ی دوم مهر 1326 (ه . ش) روزنامه ی کیهان ، میگوید : این طفل حرام زاده ایست که از سیاست انگلیس نطفه گرفته و امروز سیاست آمریکا به دایگی آن قیام کرده است . 

2) عبدالرحمن فرامرزی در مقاله ی 24/6/1335  روزنامه ی کیهان با اشاره به قدرت و قوت فردی عربها و با توجه به اینکه هیچکدام از آنها نمیخواهد زیر بار دیگری برود لذا نمیتوانند در سیاست دنیا دارای قدرت و نیرویی گردند ، میگوید : اخلاق فرد اگر قوی شد ، اینطور است ، نمیتوانند در اجتماع مستهلک شود و تا در اجتماع مستهلک نشوند ، اجتماع قوی نمیشود .... با این حال صد سال است که عرب در ترازوی سیاست جهانی وزنی نداشته ، برای اینکه وحدتی نداشته است .

غرب از عدم اتحاد و انسجام عرب و درک نکردن یکدیگر بهره ی فراوان برد . زمانی وعده ی بالفور صادر شد که عرب در پراکندگی بسر میبرد و واقعا چیزی برای بیان نداشت .  

3) س در ستاتی اگر بپذیریم که برای آینده ی نزدیک است ، باید بپذیریم هزار و اندی سال در کل عمر زمین واقعا زمان زیادی نیست .

4) عراق مبدا حرکت و آغاز جنبش رهایی و آزادی فلسطین است . ( امروز ایران فردا فلسطین تنها یک شعار ساده نبود ) .

5) جنگ سختی را مولایمان پیش بینی میکنند بطوریکه مردم در خون شنا میکنند و مجروحان بر کشته ها پا میگذارند . ( سالهاست دشمنان ما تدارک چنین جنگی را میبینند ، از تدبیر نیست که ما در خواب غفلت باشیم ) .

6) کلمه ی قوة که بر پرچم رزمندگان و مجاهدان خواهد بود قرابت فراوانی با عبارت ما میتوانیم دارد . ما میتوانیم کلیدی ترین کلمه ی رهبر فقید انقلاب اسلامی است که در انتخابات نهمین دوره ی ریاست جمهوری شعار منتخب مردم فهیم ایران بود و همچنان نیز هست .

7) جنگ صدام یهودی بی علت نبود ، هجوم وحشیانه ی غرب به سرکردگی آمریکا هم بی علت نیست . یهود از تشکیل چنین نیرویی وحشت دارد ، او آمده است تا از تشکیل چنین ارتشی جلوگیری کند ، جنگ پیشگیرانه که میگویند یعنی این .

8) آخرین فراز پیشگویی امام علیه السلام حکایت از پیروزی و فتح فلسطین و عدم بقای یهودیان در سرزمینهای اشغالی دارد . ضربت علیهم الذلة و المسکنة اینما کانوا .    

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 85/4/22ساعت  8:7 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]