سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

موخره ای بر مقاله ی پروتکل ها ، یهود بین الملل و جوانان - 2

غم جانسوز هتک حرمت پیامبر مهربان که خدای بزرگ او را رحمة للعالمین میخواند و ویرانی غم انگیز حرمین عسگریین علیهما السلام حکایت از توطئه ای کثیف ، سازمان یافته و فراگیر دارد . شایسته است در این لحظات سرنوشت ساز ، دوستان جوان من مطالبی را که میدانند ، مرتبه ای دیگر مرور کنند .

یهود بین الملل International Jew برای تسخیر جهان سه شعار کلیدی و سه دستور العمل راهبردی دارد .

1) Destroy نابود ساز .

2) Divide تفرقه انداز .

3) Conquer شکست بده ، فاتح شو ، و در نتیجه حکومت کن .

این کلمات و مفاهیم بسیار ساده و قابل فهم است . آنقدر ساده ، که آقای فورد معتقد است ، همین سادگی ، عامل نادیده گرفته شدن آن شده است . فریب مردم با ظاهری پیچیده و بغرنج هنر همیشگی یهود بوده است ، ولی واقعا پیچیده نیست . اگر اولین دستور و اولین شعار کلیدی یهود بخوبی دانسته شود و موانع لازم بر سر راه آن قرار گیرد و جامعه در برابر آن کاملا ضد عفونی و مسلح گردد .

پروتکل ها برای دستور و شعار اول یهود یعنی Destroy که به معنای نابودسازی و منهدم کردن فرهنگ ، آیین و آداب و رسوم بومی است ، طرح هایی ارائه میدهد ، که به اختصار به آن اشاره میکنم .  

تصمیم حکمای یهودی در نابود سازی و ویرانگری فرهنگ و آیین بومی بسیار جدی است ، میگویند : ما باید غیر یهودیان را آنقدر به مسائلی جزئی ، سرگرم کنیم تا سر انجام از فهم هر مسئله ای اظهار عجز کنند (پ/13) . پروتکل شماره ی 3 تصریح دارد به اینکه غیر یهود قدرت تشخیص و درک برنامه هایی که ما برای رسیدن به حکومت جهانی در پیش داریم را ندارند ... و به سبب درک ضعیفشان از امور ، میتوان نفرت آنها را در هر شرائطی و هر موقع که لازم باشد ، برانگیخت . از آنجاییکه عامل ویرانی و نابود سازی ، در پذیرش آداب و رسوم یهودی نهفته است ، لذا رخنه در مدارس و قبولاندن اطلاعات به غیر یهودیان و تربیت انسان هایی که هر نوع نوشته و یا سخنی را کورکورانه و بدون چون و چرا بپذیرند ، را در دستور کار خود قرار داده اند (پ/3) . و بطور کلی هدف مدیران یهودی تضعیف ساختن قدرت فکری مردم است ، تا جاییکه فکر مردم غیر یهودی از اندیشیدن به مسائل اساسی ، منحرف و متوجه ی مسائل کم اهمیت شده و فرصت مقاومت در برابر داده های یهود را نداشته باشد (پ/5) .

آقای دکتر Allam Bloom استاد دانشگاه کتابی دارد به نام Closing of the American Mind به معنای انسداد و بسته شدن فکر مردم آمریکا ، که نشانگر و هویدا کننده ی انتهای تعلیمات پروتکل ها در نظام آموزش و پرورش و در سیستم آموزش عالی آمریکا است . نظام آموزشی و سیستم تحصیلی ای که فارغ التحصیلانش برای هیچ چیز اصالت و اعتبار شایسته ای قائل نیستند ، در دانش آموزان و دانشجویانش جوهر و روح دموکراسی ، که ما را بخاطر نداشتنش توبیخ و سرزنش میکنند ، نفی میکند . نظامی که از دانش آموخته هایش ، موجودی سرد و بی روح که حقایق را نسبی و آن را فاقد مبنا و اصالت ذاتی میدانند ، میسازد . به گفته ی دکتر بلوم افرادی که در درون چنین سیستمی تربیت میشوند به هیچوجه به قرارداد اجتماعی که روح دموکراسی است ، اعتقاد و التزام ندارند .

بازی با فکر مردم و به سخره گرفتن مردمان بویژه جوانان از حربه های موفق پروتکل هاست . روزگاری با آرایشگری از چهره ی کریه و خشن صدام حسین ، پدر مهربان و بابانوئلی جوان ، به عنوان مدافع منافع غرب ، محبوب نوجوانان و جوانان شان میسازند و زمانی دیگر درست در آستانه ی کریسمس 91 بابانوئل مهربان را بابادوئل خطرناک ، که چهره ی دیو گونه اش کودکان را میترساند ، معرفی میکنند .

با این همه نگرانی آقای فورد قابل ذکر است ، میگوید : آنچه باید از آن بیم داشت زیرکی و هوشیاری یهود نیست ، بلکه عواقب خواب آلودگی در میان غیر یهود است . لذا هوشیاری و بیداری مسئولان عالی رتبه ، پدران و مادران دلسوز در این مقطع حساس از زمان ، میطلبد که تمامی بند های پروتکل ها برای نوجوانان و جوانان و آحاد ملت صمیمی ، مهربان و انقلابی ایران واکاوی و مورد بررسی قرار گیرد . همانگونه که آقای فورد میگوید : تردیدی وجود ندارد که وقتی اصول و مبانی پروتکل ها بطور وسیع برای مردم شناخته و روشن شود ، انتقاد حکمای تلمودی در مورد نادانی غیر یهود دیگر موجه نخواهد بود .

دوستان جوان ، دختران و پسران عزیزی که آگاهی و روشن بینی شما امروز باعث خشم و نفرت دشمنان خطرناک شما شده است ، بدانید که تفکر یهودی هرگز غالب نمیشود ، مگر آنکه مردمی که سلطه ی آن را میپذیرند ، نخست از حق تغذیه ، از فرهنگ ملی خویش محروم شده باشند . و نیز بدانید زمانی که نابود سازی و ویرانی فرهنگ و آیین بومی محقق شد ، فرد و جامعه استعداد و آمادگی برای هر توطئه ای را خواهند داشت . بی حفاظی از جلوه های جامعه ی ویرانه است ، وقتی حفاظی نبود ، مدافع ای وجود نداشت ، ورود ایده ی Contamination آلودگی و ناپاکی و سرایت عفونی براحتی از جانب عوامل یهودی اعمال میشود ، فعالیت های نفاق افکنانه که پیش از این پنهان بود ، آشکار میشود ، طبع استبداد گرایانه ی یهود و فقدان دموکراسی خود را نمایان میسازد ، تنفر و ناخوشایندی از هدایت امور بدست غیر یهود ، شکل بارز خود را نشان میدهد .

اما اگر اولین گام کلیدی یهود یعنی Destroy ویرانگری عقیدتی با مشکل مواجه شد و نابود سازی عقیده ی حق برای یهود میسر نگردید ، خود به خود دومین شعار کلیدی آنان یعنی Divide تفرقه اندازی و امکان توطئه چینی و حیله گری از یهودیان سلب میشود ، و در نتیجه شوق و حرارت آنان برای کنترل و رهبری و Conquer حکومت بر جهان ، فرو می نشیند .  



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 84/12/6ساعت  11:54 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    بسم الله الرحمن الرحیم

    موخره ای بر مقاله ی پروتکل ها ، یهود بین الملل و جوانان - 1

    تعرض به حرم مطهر امام هادی علیه السلام و امام حسن عسگری علیه السلام ، داغ تخریب گنبد و بارگاه امامان مظلوم بقیع را زنده کرد و ننگی دیگر بر دامن مدعیان دروغین آزادی ، دموکراسی و رهایی انسانها نشاند . تبعات ضد بشری هجوم وحشیان آمریکایی و انگلیسی به سرزمین های اسلامی ، تاثیرات نفوذ یهود در سقیفه ی بنی ساعده را نمایان ساخت و مرتبه ای دیگر هشیاری و دینداری علی گونه را فریاد زد .

    پیش از این برای تو پسر خوبم و دختر عزیزم مطالبی را متذکر شدم که دانستن آن تو را در برابر گرگ هایی که بیش از دو هزار سال است آدمیان را چون گله های گوسفند می دانند ، و در نتیجه به خود حق می دهند هر از چند گاهی به گله زده ، شکمی از عزا در آورند ، مسلح سازم .
    و اکنون بر موارد گذشته مطالبی را اضافه می کنم . جوان مسلمانی که عزم یاری امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را دارد علاوه بر اینکه باید امام زمانش را بشناسد تا دچار مرگ جاهلی نشود ، باید دشمن عنود ، بیرحم ، خونریز و در عین حال زبون و پست مولا و مقتدایش را بشناسد تا بر آمادگی و استعداد خود بیافزاید . او باید بداند که با دشمن ضعیف و ناتوانی مواجه نیست . دشمن خود را گرگ می خواند ، می گوید ما گرگیم ، غیر یهودیان گله ی گوسفندانند و ما گرگ های این گله هستیم (پ/11) . دشمن برای دستیابی به قدرت جهانی بر خود فرض می داند که یارانش را طوری پرورش دهد که روحیه ی بی پروایی ، گستاخی و زور گویی با شخصیت آنها عجین شود ، تا موانع را از سر راهشان بر دارد (پ/10) . او ثبات حکومتش را در اعمال قدرت می بیند و صریحا می گوید : قدرت زمانی کسب می شود که بتوان زور گفت (پ/15) . دشمن عنود برای اخلاق هیچ احترامی قائل نیست . میان سیاست و اخلاق وجه اشتراکی نمی بیند (پ/1) . او فقط به مرگ و میر و کشتار غیر یهودیان فکر می کند (پ/3) . و می گوید : ما بزودی کشتار وحشیانه ی خود را آغاز می کنیم (پ/3) . و در این راستا ایجاد جنگ بدون پیروز را در برنامه ی عملی خود قرار داده است . چرا که بر اساس یک مثل قدیمی که می گوید : Wars are the Jews Harvests جنگ وقت دروی یهود است ، تصمیم دارد از آب گل آلود ماهی بگیرد . یهود که شهامت و جسارت کافی برای رویارویی مستقیم ندارد از عواملی که آنان را Gentile booby غیر یهودیان کودن می نامد ، بهره می برد ، تا آمال و آرزوهایش را محقق سازد .
    این که در روایت رسول خدا (ص) آمده که « قصم ظهری رجلان ، عالم متهتک و جاهل متنسک » برای امروز ماست که عالم متهتک را در احکام حکمای تلمودی ، سازمان های به اصطلاح حقوق بشری و مجامع تصمیم گیری جهانی بجوییم و جاهل متنسک را در ابلهان و بوالهوسان و آنانی که گمان می کنند جنگ و هجمه ی دشمن توهم است و گفتگو چاره ی کار ، ببینیم .
    دوستان عزیزم ، عناد دشمن نسبت به محمد و آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین جدید نیست ، پیشینه ای دراز دارد . به عهد رسول خدا (ص) و به زمان نزول وحی بر خاتم پیامبران بر میگردد . رشید الدین میبدی در ذیل آیه 41 سوره بقره ... و لاتکونوا اول کافر به ... می نویسد : اول کافر به محمد و به قرآن بنی قریظه و بنی نضیر بودند سپس اهل خیبر و اهل فدک کافر شدند و آنگاه تتابعت علی ذلک ، الیهود من کل ارض .
    این آیه یا در مکه نازل شده و یا در مدینه ، اگر در مکه نازل شده ، نشان از آن دارد که کفر مردم مکه بواسطه ی تحریک یهودیان بوده است . و اگر در مدینه نازل شده ، یعنی زمانی که حاکمیت دین و قرآن و رهبریت پیامبر (ص) استقرار یافته ، و اکنون خداوند از یهود می خواهد که اول کافر نباشد و اگر بپذیریم که یهود هیچ نقشی در مخالفت کفار مکه نسبت به رسول گرامی اسلام نداشته ، که البته کمی دشوار است ، به این معنی است که کفر کفار مکه در مقابل آنچه که یهود از خود بروز داده ، اصلا به حساب نیامده است . آنکه اول کافر است بهر حال یهود است .
    اینکه در زیارت عاشوراء می خوانیم فلعن الله امة اسست اساس الظلم و الجور علیکم اهل البیت نکته بسیار دقیقی دارد . آنکه ستمگری علیه ائمه ی شیعه و خاندان رسول خدا را بنیان گذارده ، شک نکنید که یهود است . اولین لعن از آن یهود است . در همین زیارت عاشوراء ما قبل از اینکه شروع به لعن کنیم و بگوییم و ابدا به اولا ثم الثانی و الثالث و الرابع ، اللهم العن یزید خامسا و العن عبید الله بن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامة که بنده همه ی این افراد را از بازی خوردگان و دست نشاندگان یهود میدانم . یهودی که در طول دوره ی امامت ، بعد از پیامبر تا آغاز امامت امام زمان علیهم السلام بسیار رازآلود و اسرار آمیز در تمام جریانات ، اتفاقات ، تصمیم گیری ها ، اظهار نظر ها و تاریخ سازی ها حضور دارد . ما قبل از لعن به اینها از خداوند لعنی اختصاصی برای اول ظالم می خواهیم ، میگوییم :
    اللهم خص انت اول ظالم باللعن منی
    آیا این اول ظالم همان اول کافر یعنی یهود نیست ؟
    گوینده زیارت عاشوراء هر شخص بزرگواری که هست ، بسیار آگاه و با معرفت است و در عین آگاهی بسیار تیزهوش ، و من نمیدانم که بر این ولی بر حق خدا چه گذشته که باید اینگونه رمزوار معارف و آئین مبارزه را آموزش بدهد . در این زیارت ما می خواهیم حسین بن علی علیه السلام که شهید از نوع جنگی و عریان آن است را زیارت کنیم ، ولی او به اول ظالم اشاره میکند . کمی جلوتر از این لعن های چندگانه ، او از خدا می خواهد که اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک .
    این زیارت عاشوراء مانند شهید عاشوراء جای زیادی برای کار دارد ، خیلی از خوانندگان تنها آنرا برای ثواب میخوانند ، که البته خوب است ولی حق زیارت عاشوراء ادا نمیشود .
    اینکه از خداوند می خواهیم خونخواهی حسین علیه السلام را نصیب ما سازد و ما در رکاب امام زمان علیه السلام از قاتلان حضرت انتقام بگیریم ... و اکرمنی بک ان یرزقنی طلب ثارک مع امام منصور من اهل بیت محمد صلی الله علیه و اله آیا به این معنی است که امام زمان علیه السلام با عبیدالله بن زیاد جنگ دارد ؟ با عمر سعد و شمر و یزید درگیر میشود ؟ عبیدالله که به درک واصل شد . شمر و یزید که وجود خارجی ندارند . همه ی قاتلانی که مباشرة و غیر مباشرة ابا عبدالله الحسین علیه السلام را به شهادت رسانده اند . الآن در جهنم عذاب میشوند .
    مبارزه ی امام زمان (عج) با همان اول ظالم است که حق محمد و آل محمد را تباه کرده ، و آن فرد نیست ، جریان است ، فکر پلید و اندیشه ی سازمان یافته است .
    مبارزه ی امام زمان (عج) با کسی است که اسس اساس الظلم و الجور و آن یهود است .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 84/12/4ساعت  1:22 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]