سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

از روز گذشته مورخه 4/5/91  وبلاگ ارزشمند و پر از تعهد و اخلاص آرمانشهر با استناد به قانون جرائم رایانه ای از دسترس عموم خارج شده است.

انجمن تفکر مبانی ضمن دفاع از نوع نگاه نویسنده فهیم آرمانشهر ، نکته ای را از سر دلسوزی به دوستانی که با استناد به قانون جرائم رایانه ای از انتشار مطالب آرمانشهر ممانعت بعمل آورده اند ، متذکر میشود.

الف) در هیچ زمانی و در هیچ مکانی حذف صورت مسئله باعث حذف مسئله نشده است. خوب بود نظر یا نظرات انتقادی یا توجیهی خودتان را در ادامه مطالب دوست عزیزمان آقای حامد فتاحی مرقوم میکردید.

ب) آقای فتاحی نویسنده تازه کاری نیست که نشود نیت او را درک کرد. اگر شما هم مانند علی خلیل اسماعیل نزدیک به ده سال با نوشته ها و نقطه نظرات او همراه میشدید قطعا به دینداری ، تعهد ، اخلاص ، درک عمیق و فهم متین او اذعان میکردید.

ج) قطعا آرمانشهر و مدیر صاحب اندیشه آن دشمن محسوب نمیشود ،  بنابراین مدارا که در رابطه با دوستان اعمال میشود ، در نگاه شما چه جایگاهی دارد ؟ و نیز محدوده سعه صدر که کاربرد آن در ارتباط با دشمنان نمود پیدا میکند ، در قانون شما تا به کجاست ؟ 

د) علی خلیل اسماعیل جوان نیست ، اما در جوانی به جرم محبت به امام خمینی و برای ایجاد جمهوری اسلامی زندان شاه را تجربه کرده است ، و در ادامه برای بقای جمهوری اسلامی رنج اسارت در زندان صدام حسین را بدون کمترین دلخوری با همه وجود تحمل کرده است . در دیکتاتوری شاه و صدام حسین شک و تردیدی وجود ندارد . این مطلبی را که میخواهم بگویم جزء شنیده هایم نیست به عین دیده ام ، هیچکدام از این دو دیکتاتور مخوف حتی برای لحظه ای نتوانستند جلوی فهم آنانی که میخواستند بفهمند را سد کنند .

ه ) برای دوستان خوبی که جرائم رایانه ای را بررسی میکنند ، عرض کنم که فرض کنید آرمانشهر و امثال آرمانشهر نعوذ بالله دوست جمهوری اسلامی نیستند و یا فرض کنید خدای نخواسته دشمنند ، از اینکه چنین دشمنانی آگاه و دلسوز با جمهوری اسلامی مبارزه میکنند خوشحال باشید ، آنها را تشویق کنید ، به آنها احترام بگذارید و در مواردی با آنها صحبت یا مکاتبه داشته باشید ، زمانی را معین کنید و از آنها برای تبادل نظر دعوت بعمل آورید.

و ) در خاتمه تقاضا دارم ، قاعده دشمن سازی در یهود را مطالعه و در آن تامل کنید.    



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 91/5/5ساعت  6:53 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]