سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم


لوزان، پادشاهی کدخدا و رسالت نخبگان


طعم خوش پادشاهی و مزه مطلوب ربوبیت که امروز در کام سازمان ها و محافل باصطلاح بشری از بنیاد نوبل گرفته تا برنامه جهانی غذا و از سازمان یونسکو گرفته تا سازمان ملل متحد به فراوانی یافت می شود ریشه در احبار یهودی و رهبان نصرانی دارد.


اینان پیش از این به گونه ای با مردم رفتار کردند که آنان بدون هیچگونه اکراهی حکم خدا را در مقابل حکم علمایشان نادیده گرفته ، حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال پنداشته اند.  و امروز جمیع رسانه ها از نقوشی که بر کاسه و بشقاب است تا نوشته ای که بر پیراهنی نقش بسته است . از عروسکی که ظاهرا لبخندی بر لبان کودکی مینشاند تا کارتونی که قصد سرگرمی نوجوانی را دارد. و تا هر کجا که ذهن دوست خوب من کشش دارد و میتواند تصوری از رسانه بدهد، همه متحدا در تلاشند تا این طعم و این مزه در ذائقه و در کام همه آحاد مردم بویژه مردم مسلمان خوشآیند و دلپذیر آید و اینان نیز همچون یهودیان و نصرانیان طوق بندگی احبار و رهبان های رسمی و غیر رسمی را بر گردن نهند و مدیریت سازمان یافته آنان را بپذیرند. این بیان استناد قرآنی دارد.


میفرماید : اتَّخَذُوا أَحْبارَهُمْ وَ رُهْبانَهُمْ أَرْباباً مِنْ دُونِ اللَّه[31 توبه]. در این آیه خدای حکیم با وصف یهود و نصاری به شرک، خبر از برده گی عوام و پادشاهی خواص می دهد. 

آیه می گوید: مردم یهودی و نصرانی بجای خدای متعال احبار و رهبان را ارباب خود پنداشتند و بجای اینکه مطیع دستورات ذات الهی باشند، دستورات و قوانین حبر ها و راهب هایشان را میپذیرفتند. و بدینسان عملا علماء و ملاهایشان را به طور نامحسوس پرستش میکردند. وضع مستقلانه قوانین و احکام، موجب حذف خدا و موجب ارتقاء شان و رتبه ی احبار و رهبان تا حد پروردگاری گردید.


نکته موجود اینکه:  آیه فقط برای سرزنش مردم یهودی و نصرانی نیست، امروز هم اگر کسی بدون هیچ قید و شرطی فرمانبر حاخام ها و کشیشان باشد و از مجامع و محافل تحمیلی که بطور آشکار و نهان تدبیر امور میکنند و به مدیریت جامعه ی جهانی میپردازند، تبعیت کند و بجای خدا آنان را ارباب خود قرار دهد، باید سرزنش شود.


نهی رسول خدا را آویزه گوش کنیم و آنچه را که یهودیان مرتکب شدند مرتکب نشویم. لا ترتکبوا ما ارتکبت الیهود. بدانیم که اگر مرتکب گناه یهودی شدیم، پیآمدش آن است که حرام خدا را با کمترین توجیه حلال میسازیم. فتستحلوا محارم الله بادنی حیل.

آنچه در این حدیث محل تامل و تفکر است عبارت - بادنی حیل - است. با کمترین حیله، حلال سازی صورت میگیرد.


یهود سابقه ی طولانی در برده گیری و برده سازی دارد. آنچه امروز آنها را با همه اختلافات و نزاع ها - بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْض - متحد و یکی ساخته است، این است که همه دنیا باید در مقابل پادشاهی و ربوبیت سران پیدا و ناپیدای یهود و نصاری خاضع و خاشع باشند. و در این میان رسانه ها در تلاشی هماهنگ می کوشند تا همنشینی با یهود را تسحیل و زمینه های برسمیت شناختن ربوبیت سران یهودی را با - ادنی حیل - ممکن سازند. (قسمتی از کتاب مغضوبین ارض)


انجمن تفکر مبانی تنفر و انزجار شدید خود نسبت به آنچه که بعنوان بیانیه لوزان - حاصل مذاکرات نمایندگان دولت شیخ حسن روحانی و نمایندگان 1 + 5 - در منظر رسانه ها و به سمع مردم مسلمان رسیده است را ابراز داشته، از همه و بویژه نخبگان در عرصه فرهنگی، حقوقی و رسانه ای می خواهد که آحاد مردم را نسبت به پادشاهی که عامل اتحاد کدخدا - در لسان بعضی ها و شیطان بزرگ در لسان و اندیشه امام خمینی رحمة الله علیه - و دنباله رو های ریز و درشت او شده است، حساس و آگاه نموده و از تضییع و پایمال شدن خون و دستآورد های اندیشمندان جوان ما در عرصه دانش هسته ای جلوگیری نمایند.      


 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 94/1/16ساعت  7:22 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]