سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سران به اصطلاح متمدن دنیا که اغلبشان یهودی اند تصمیم جدی دارند تا با استفاده از قاعده ی تکرار و تکرار هر چه بیشتر Desensitization (دی سن سی تی زی شن ) را در ذهن و اندیشه مردم به ویژه مسلمانان تثبیت کنند .

قاعده ی Desensitization بی احساس کردن می گوید : هر چیزی با تکرار زیاد عادی می شود و انسان به آن عادت می کند . امروز سرو صدای زیاد شهر ها برای کسانی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند بسیار عادی است . صدای موتور هواپیما برای آنهایی که در فرودگاه کار می کنند و آنهایی که در اطراف فرودگاه زندگی می کنند عادی شده است . اگر دقت کنید این روزها مردن جوان ها به خاطر تصادف موتور سیکلت دیگر حساسیت بر انگیز نیست ، مردم خیلی راحت آن را پذیرفته اند . اگر کسی کروات نزده و بخواهد از کراوات استفاده کند برای مدتی احساس خفگی می کند . گاهی وقتها با عصبانیت از کراوات به عنوان قلاده نام می برد اما همین که عادت کرد دیگر احساس خفگی نخواهد داشت و شما می بینید که با این روانشناسی مدتها مردمی را با گردنی صاف نگه می دارند . متاسفانه امروزه توحش در رسانه ها و رفتارهای غیر انسانی مانند قتل و تجاوز بسیار عادی شده است . وقتی تصاویر و اخبار کشتن مسلمانان در سرزمین های اشغالی فلسطین ، عراق و افغانستان را می بینیم و می شنویم ، آیا دقت کرده اید که تقریبا هیچ عکس العملی نسبت به این وقایع و مصیبت ها نشان نمی دهیم ؟ ما اعتیاد جدیدی را شروع کرده ایم . ما معتاد به بی احساسی شده ایم .

از آن طرف آنقدر به مسلمان ها تروریست گفته اند که امروز از اینکه به ما تروریست بگویند ، اگر خوشمان نیاید خیلی هم بدمان نمی آید . توطئه ی فرهنگی ی دشمنان بسی فراتر از این حرفها است . آنان تلاش دارند تا نوجوانان و جوانان ما نسبت به مفاهیم ارزشی مثل احترام به پدر و مادر ، عدالت ، قرآن ، کمک به فقرا ، پیامبر ، امام ، محبت به زیر دستان ، مهدی ، حجاب ، رفتار انسانی ، مطالعه ، استفاده از دانش علما و ... بی احساس باشند .

امروز به واسطه ی رونق رسانه ها بویژه تلویزیون ، ماهواره ، اینترنت و استفاده ی فراوان از صنعت فیلم سازی و عکس برداری و ارائه ی تصاویر از طرق گوناگون ، بیشتر چهره ها ، مدل ها و هنر پیشه هایی را تماشا می کنیم که سمبل یهود ، جهود ، صهیونیست یهودی و صهیونیست مسیحی اند .

آنان با زیرکی فراوان با بهره گرفتن از روانشناسان متبحر و سوء استفاده از عواطف آرام مردم ما ، چهره های کریح و خون آشامشان را رئوف و مهربان نشان دهند .به طوری که آنان محبوب ما می شوند و ما آنان را بدون اینکه خواسته باشیم به عنوان دوست می پذیریم و نسبت به سرنوشتشان حساسیت داریم .

اکنون بر ماست که با استمداد از آگاهی ی ذاتیمان و برخورداری از تجارب مردم باهوشمان این توطئه ی خطر ناک را خنثی سازیم بنابراین مناسبت دارد هر وقت صفحه تلویزیون را باز می کنیم ، از اینترنت استفاده می کنیم و هر وقت مجله و روزنامه ای را می گشاییم دعای مواجهه با جهود و صهیونیست که از پیامبر عظیم الشان اسلام روایت شده است را بخوانیم :

« الحمد لله الذی فَضَّلَنی علیکَ بالاسلام دیناً و بالقرآن کتاباً و بمحمدٍ نبیاً و بعلیٍ اماماً و بالمومنین اخواناً و بالکعبةِ قبلة‍ً »

« شکر خدا را که مرا بر تو برتری داد به خاطر اسلام که دین من است و قرآن که کتاب من است و محمد که پیامبر من است و علی که امام من است و مومنان که برادران منند و کعبه که قبله من است »

حاشیه ی صفحات 927، 928 کتاب مفاتیح الجنان ، دعای مواجهه با جهود ، گبر و ترسا

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 84/6/8ساعت  5:59 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]