سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت بیستم )

و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 


اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

ما با پیش کشیدن بحث نطفه های غنی شده ی رسانه ای میخواهیم ضریب حساسیت شما را بیشتر کنیم ، بحث ما برای دوستان جوانی است که یا به تازگی تشکیل خانواده داده اند و یا قصد دارند در آینده ی نزدیک تشکیل خانواده بدهند . البته اگر در جمع ما فردی علاقمند است بداند کودکان فراهم آمده از نطفه های غنی شده ی رسانه ای ولد علی الاسلام هستند یا نه ؟ باب مطالعه و تحقیق باز است . پرس و جو کند . حتما به نتایج خوبی میرسد . ما حتی بنا نداریم شک و تردید درست کنیم و در مورد شک در حلال زاده بودن به سبک و سیاق فقهای عالی رتبه به سخن امام علیه السلام الولد للفراش تمسک میکنیم .

میخواهیم تاکید کنیم برای داشتن فرزندانی با صفات نیک ابتدا باید صلب های شامخ و بلند مرتبه و رحم های پاک و پاکیزه مهیا نمود . چنانچه در زیارت وارث در خطاب به امام حسین علیه السلام به این دو مورد شهادت میدهیم . اشهد انک کنت نورا فی الاصلاب الشامخة و الارحام المطهرة . میخواهیم تاکید کنیم که بهشت را به بها دهند نه به بهانه . برای داشتن ریحانة من ریاحین الجنة باید باغبانی فهیم و فداکار بود . رسول خدا با اینکه مورد عنایت و توجه خاصه ی پروردگار قرار داشت و این توجه اختصاص به زمان پیامبری آن حضرت هم نداشت بلکه در داستانی که رسول خدا از دوران کودکی شان نقل میکنند ، شما میبینید که لطف و امداد الهی همیشه با آن سرور بوده است . میفرماید : در کودکی چند مرتبه اتفاق افتاد که احساس کردم از امداد های غیبی بهره مندم و یک مامور درونی از من مراقبت میکند و مرا از ارتکاب بعضی امور باز میدارد ، یکی از آنها این است که بچه بودم با کودکان بازی میکردم ، روزی یکی از بزرگان قریش ساختمان میکرد و کودکان بر حسب حالت کودکانه خوششان میآمد ، سنگ و مصالح ساختمانی در دامن کنند و نزد بناء بیاورند ، بچه های عرب پیراهن بلند داشتند که بدون شلوار بود و چون پیراهن بالا میگرفتند ، عورتشان ظاهر میشد . من رفتم سنگ در دامن بگذارم ، خواستم پیراهن بالا بیاورم ، کسی با دستش زد و دامنم انداخت ، بار دیگر خواستم باز همان شد ، دانستم که من نباید این کار بکنم . اینچنین انسانی وقتی قرار است صاحب فرزندی شود به دستور خدای متعال چهل روز به عبادت و تهجد میپردازد و بعد از آن نطفه ی حضرت زهرا سلام الله علیها منعقد میشود

ما با پیش کشیدن نطفه های غنی شده ی رسانه ای میخواهیم جوان مسلمان بداند که آزادی دروغی بیش نیست ، مهمترین صفت رسول الله ، عبد است . و ما هر روز چندین مرتبه در نماز به بنده بودن رسول الله شهادت میدهیم و پر واضح است که بندگی با رهایی بی محابا سنخیتی ندارد . وقتی میگوییم فلان چیز حرام است ، بعضی گمان میکنند حتما باید علت حکم و مفاسدی که بر آن مترتب است را بدانند . مثلا میگوییم گوشت خوک حرام است ، او گمان میکند ، حرام است یعنی از گلو پایین نمیرود . آنچه باید در ترک محرمات برای همگان مطلوب باشد ، ترک به خاطر نهی پروردگار است . وقتی میگوییم خوردن خوک حرام است ، میخواهد کباب گوشت خوک باشد ، در صنعت کالباس سازی بکار رفته باشد و یا میخواهد بصورت شکلات هایی در بسته بندی های رنگارنگ عرضه شود ، در هر صورتی حرام است . بعضی ها هم خواستند بفهمند که این نهی خدا در حرمت خوردن گوشت خوک چیست ، در خود خوک جستجو کردند ، دیدند در میان حیوانات وحشی خوک از همه بی غیرت تر است . میگویند : چون بخواهد با ماده ی خود آمیزش کند ، زوزه ها میکشد ، تا هفت بار خوکان دیگر با ماده اش درآمیزند ، آنگاه خود با او آمیزش کند . خوردن گوشت خوک مانند شنیدن موسیقی و خوردن شراب هورمون شرم و حیا را در آدمی از بین میبرد . شما آثار خوردن گوشت خوک را در اروپاییها و آمریکاییها و هر کسی که متمایل به آنهاست ، میتوانید ببینید . شما بگویید آنهایی که امروزه با زنان معامله ی مستراح میکنند و ادرار و مدفوع بخوردشان میدهند ، آیا نمیتواند از آثار خوردن گوشت خوک باشد ؟  حیف که زبانمان بخاطر بعضی مصالح بسته است و الا گفتنیها بسیار زیاد است . سکوت طرفداران حقوق زن آیا از نشانه های دیگر خوردن گوشت خوک نیست ؟ عدم جلوگیری ماموران سازمان های بهداشتی نمیتواند نشانه ی دیگری از خوردن گوشت خوک باشد ؟ جوان مسلمان منزه است ، نه اینکه گوشت خوک نمیخورد بلکه از همه ی پیآمد های ریز و درشت آن متنفر است . جوان مسلمان سخن مولا و مقتدایش را میداند که الراضی بفعل قوم کالداخل فیه معهم همین اندازه که راضی به این رفتار پلید باشد ، در رفتارش و در نطفه اش اثر گذار است .

میخواهم مهم تر از این بگویم . پیامبر خدا گوشت قلوه نمیخورد ، بدون اینکه آن را بر دیگران حرام کند ، میفرمود : به خاطر اینکه کلیه ها به بول حیوانات نزدیک است . رسول خدا گوشت ماهیچه و سر دست را دوست داشت و گوشت ران را دوست نمیداشت ، زیرا این قسمت به محل بول حیوان نزدیک است . اما شما ببینید امروزه در دنیا به مردم فهماندند که گوشت باسن بخورند . الان در آمریکا خوردن Butt steak گوشت باسن در اوج است ، دقت کنید مردم هم در رفتار اجتماعی شان به پایین تنه بیشتر اهمیت میدهند . بهر حال اگر مصمم شدید که صاحب فرزند شوید ، برای او اصلابی شامخه و ارحامی مطهره مهیا نمایید . 

ادامه دارد ....             



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 86/2/28ساعت  11:42 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت نوزدهم )

    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .


    هم پدر ها و مادر های آینده باید توجه داشته باشند که این یک جنگ است و هم فرزندان این سوی آب باید همچون محمد حنفیه گوشهایشان را بفرمان پدر معنویشان علی ابن ابیطالب بسپارند که  در این جنگ اگر کوه ها از جای کنده شوند آنها  ثابت و استوار باقی بمانند تزول الجبال و لا تزل . دندانها را بر هم بفشارند عض علی ناجذک . کاسه ی سرشان را به خدا عاریت دهند اعر الله جمجمتک . پای بر زمین میخکوب کنند تدفی الارض قدمک . به صفوف پایانی سپاهیان دشمن بنگرند ارم ببصرک اقصی القوم . از کثرت و فراوانی دشمن واهمه ای به خود راه ندهند  و غض بصرک . و بدانند که نصرت و پیروزی ارمغانی است از سوی خدای پاک و منزه و اعلم ان النصر من عندالله سبحانه . 

    این کلمات و این عبارات را وقتی میشنوم و یا میخوانم ، خدا میداند سخت متاثر و ناراحت میشوم ، نه قرآن برای لذت بردن نازل شده و نه نهج البلاغه . نگاهمان را به این دو کتاب اصلاح کنیم ، اینان را کتاب زندگی بدانیم ، با آیات و دستورات آن هماهنگ باشیم .  

    پیمان شکنی و نقض عهد یک صفت یهودی است و اینکه به اصحاب جمل ، ناکثین میگویند ، شک نکنید تنشان به تن یهود خورده است ، عبارات علی ابن ابیطالب را که برای جنگ با ناکثین یهودی به فرزندشان محمد بن حنفیه فرمودند ، بارها و بارها بخوانید ، با گوشت و پوست و استخوانتان آمیخته سازید و با خودتان زمزمه کنید و به سایر دوستان جوان با صدای بلند و محکم بگویید که اگر در جنگ با یهود چون کوه استوارنباشید ، عزم جدی نداشته باشید ، متزلزل باشید ، بین زمین و آسمان معلق و سرگردن باشید ، و وقتی که هوس دشمن شناسی و نبرد با دشمن داشتید فقط تا نوک بینی تان را دیدید ، و در نصر و پیروزی خدا را کنار زدید و خودتان را عامل و موجد یافتید ، گمان نکنید که دشمن با شما مدارا میکند ، آنها زمانی شماها را تحمل میکنند که فرا انسان بودنشان را بپذیرید ، و بر فرو انسان بودن خودتان صحه گذارید و لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم .

    نکته ی قابل ملاحظه در این جنگ بی امان نزدیکی دشمن به ماست ، آنها مرز ها را از زمین و هوا و دریا به خصوصی ترین قسمتهای خانه های ما آورده اند . مرز های شیشه ای هیچ مانعی را به رسمیت نمیشناسد . هیچ ترفندی بازدارنده ی او نیست الا روشنگری و و لطف و عنایت خداوند . همه ی ما وظیفه داریم یکدیگر را در این نبرد نرم افزاری یاری کنیم . آیه ای از قرآن متین را برایتان میخوانم ، شما روی آن مطالعه کنید ، تفاسیر را ورق بزنید و از علمای ربانی استفاده کنید ، اگر وظیفه ی اندیشمندان و پژوهشگران است که متواضعانه و دلسوزانه به سوالات شما پاسخ گویند ، وظیفه ی شما دوستان و رفقای جوان من نیز آن است که مودبانه و مصرانه از آنان پرسش کنید . آیه ی 179 سوره ی اعراف میفرماید : لقد ذرانا لجهنم کثیرا من الجن و الانس همانا بسیاری از جن و انس را برای جهنم آفریدیم ، لهم قلوب آنها دل دارند ، لایفقهون بها ولی با آن دلهاشان ادراک نمیکنند ، و لهم اعین آنها چشم دارند ، لایبصرون بها اما با آن چشمها نمیبینند ، و لهم آذان آنها گوش دارند ، لا یسمعون بها ولی با آن گوش نمیشنوند .

    وقتی نطفه های غنی شده ی رسانه ای را اعلان کردم ، برای بعضی از رفقای مستمع سوالاتی مطرح شد ، البته توضیح خواهم داد ، پدرانی که با دوری از معنویت و بدون توجه از اینکه چه خورده ، چه آشامیده و بدون در نظر گرفتن اینکه همه ی صحبت ها ، صدا ها ، نور ها و تماشای صحنه های مهیج جنسی ، موسیقی های شهوانی ، شراب ها و سایر شرارتهای شیطانی در ساخت و پرورش نطفه دخیل است ، خود را فاقد هرگونه مسئولیتی ، تنها حامل و حمال نطفه ای ساخته است که دیگران در صلب او قرار داده اند و اکنون او ماموریت دارد آن را در رحم زنی قرار دهد که در آینده مادر باصطلاح فرزند اوست . گمان میکنید نطفه های غنی شده یا پرورده شده ی رسانه ای چه موجوداتی را به جامعه تحویل خواهند داد ؟ آنها قلب خواهند داشت لهم قلوب ، ولی قلبهایی که سنگ شده ، قساوت اجازه ی فهم و درک درست را از او گرفته است . آنها چشم دارند لهم اعین ، اما بصیرت نیازمند فرا چشم است ، وقتی چشم باشد اما در دنیای سراسر تاریکی بسر برد ، فرقی با یک کور در دنیای روشن نخواهد داشت ، هر دو در ندیدن اشتراک دارند . لهم اذان آن موجودات گوش هم دارند اما گوشهایی که خارج از فرکانسی که برایشان طراحی کرده اند ، حق شنوایی ندارند . اینان ناشنوای از بدو تولدند ، لذا لالند ، صم بکم عمی فهم لایبصرون .

    غنی سازی ژنتیکی نطفه ، ماهیتی سخت افزاری دارد ، خیلی که تکامل پیدا کند ، بجای کودک انسان معمولی ، کودکی در نمای حیواناتی مثل سگ و گربه و خوک در آغوش مادر قرار میدهد ، آقای ریچارد هایس در پایان مقاله اش سخنان گریگوری پنس را میآورد ، آقای پنس متخصص علم Bioethics است ، علمی که به مطالعه ی مشکلات اخلاقی ناشی از پیشرفت های علمی خصوصا در زیست شناسی و پزشکی میپردازد . آقای پنس این سخنان را در پیشگاه کنگره ی آمریکا و در حمایت از تولید انسان مصنوعی بیان کرده است ، و با این سخنان انتهای رشد و تکامل بهسازی ژنتیکی نطفه را نشان داده است ، میگوید : بسیاری از مردم ، سگ های شکاری و خلق و خوی شادی آور آنها را برای خود و فرزندانشان میپسندند . آیا ممکن است مردم به همین طریق انتخاب بشوند ؟ فکر میکنید وحشتناک خواهد بود ، اگر والدین مجاز باشند نوع خاصی از فرزند را انتخاب کنند ، همانگونه که پرورش دهندگان سعی میکنند که سگی مطابق نیاز یک خانواده تربیت کنند ؟

    کودکانی که مدرسان مدارس مجهز به سیستم دروس عینی از مدتها پیش با جذب و کمک پدران ناکارآمد و منفعل در مقابل داده های از صافی گذشته ی رسانه های یهودی در دامان مادران قرار میدهند ، در ادامه ی آیه 179 سوره ی اعراف فقط در قبیله ی چارپایان عضویت ندارند اولئک کالانعام بل هم اضل .    

     دارد ....

     



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 86/2/28ساعت  4:2 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت هجدهم )

    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

    دکتر مایکل برادین ، استاد دانشگاه در آریزونای آمریکاست ، او که در سال 1991 مسلمان شد ، در مصاحبه ای به برژینسکی مشاور امنیت ملی کارتر رئیس جمهوری آمریکا اشاره میکند و میگوید : برژینسکی شهرتش را مدیون پیش بینی هایش در باره ی دگرگونیهای تمدنهاست . وی چندین سال ، قبل از فروپاشی تمدن کمونیستها ، کتابی نوشت و در آن تاکید داشت که تمدن کمونیستی بزودی نابود خواهد شد . دکتر مایکل برادین که اکنون محمد اسعد نامیده میشود ، میگوید ، برژینسکی همین سرنوشت را برای آمریکا پیش بینی میکند . آنچه مهم و قابل اعتناست ، صراحت و تاکید برژینسکی است بر اینکه : جامعه ی غوطه ور در شهوتها نمیتواند آداب اخلاقی جهان را پایه ریزی کند و هر تمدنی که نتواند در اخلاق پیشگام و جلودار باشد ، دچار فروپاشی خواهد شد . و این یک واقعیت غیر قابل انکار است . ما اگر در تمام زمینه ها با سرعت زیاد تلاش کنیم و به پیشرفت هم برسیم که البته حق ما هم هست ، اگر در اخلاق در جا بزنیم ، تازه میشویم چیزی شبیه آمریکا ، مستحق فروپاشی . قبلا هم گفتم یک بار دیگر تکرار میکنم : الفتنة اذا ادبرت عرفت از ویژگیهای فتنه خاصیت مخفی بودن آن است ، فهم فتنه ی آشکار که سخت نیست . خدا میداند ما دشمنانی داریم که با رشد و شکوفایی دانشگاههای ما مخالفند ، از اینکه در تولید علم در دنیا سهیم باشیم ، رضایتی ندارند ، ورزشکاران ما مدال آور باشند ، خوششان نمیآید ، اگر در تجارت و بازرگانی دنیا حضوری موثر داشته باشیم ، خوشایندشان نیست ، در همه ی عرصه ها سنگ اندازی میکنند ، ولی همه ی این موارد برایشان قابل تحمل است ، آنچه که آنها در مقابلش ضعف جدی دارند و ضریب تحملشان بسیار پایین است ، این است که ما انسانی سالم ، بانشاط ، مومن ، قوی ، فهیم ، با اصل و نسب ، ناموس خواه ، پدر ، مادر دوست باشیم . همه ی آنهایی که متولی پیشرفت مردم ما هستند و مصمم به ساخت تمدنی با صبغه ی الهی و انسانی اند ، توجه داشته باشند ، مبادا رو دست بخورند . داشتن علمای زاهد و ناصح را حق مردم ما بدانند . داشتن دانشجویان و دانش آموزان ساعی و با انگیزه را حق پدر ها  و مادر های ما بدانند . داشتن مادر بزرگها و پدر بزرگهای با وقار را حق همه ی ما بحساب آورند . داشتن پسر های سالم ، دخترهای عفیف و زنان با شرم و حیا را حق همه ی مردم خوب ما قلمداد کنند . 

    ولی همانطور که در گذشته هم گفتیم روی سخن ما با پدر ها و مادر ها در خانواده ی هسته ای و کوچک است . آنچه مایه ی نگرانی است  ، غنی سازی رسانه ای نطفه است . آنچه مایه ی نگرانی است ، کنترل نسل ما و فرزندان ما از راه دور است . ما بر بیگناهی نوزاد صحه میگذاریم ، گناه پدر و مادر را بر طفل نمینویسند ، فرضمان را بر این قرار میدهیم که فرزند حواسی صفر کیلومتر دارد . در صورتش حالتی نیست ، خوشحال نیست ، غمگین نیست ، خنثی است ، در اصطلاح انگلیسی میگویند کودک هیچ expression ندارد ، و در اصطلاح دینی میگویند کل مولود یولد علی الفطرة . اما این کودک که از نطفه ی مرد مسلمان است و در آغوش پر از مهر مادری مسلمان به رشد طبیعی اش ادامه میدهد ، چگونه سر از یهود و نصاری در میآورد ؟ اولین آموزگار مهمترین نقش را دارد . و اولین آموزگار ها مادر ها و پدر ها هستند . وقتی سارقی وارد باغی پر از میوه میشود ، ظرفش را پر از میوه میکند ، میوه را از درخت جدا میسازد ، به ریشه ی درخت آسیب نمیرساند ، سارق کودک در اصل سارق کودک نیست ، او پیش از اینکه کودک را برباید ، ریشه ی پدر و مادر را از زمین خانه و خانواده به سرقت برده است .  کودک حالتهای گوناگون را از پدر و مادرش دریافت میکند . کجا دوست داشته باشد و کجا دوست نداشته باشد . به چه چیزی راغب باشد و از چه چیزی پرهیز کند .  برای چه کسی بخندد و برای چه کسی بگرید . از کدام غذا و نوشابه لذت ببرد و از کدام دوری کند . و بسیاری چیز های دیگر . پدر و مادری که خود جذب رسانه ها هستند . شستشوی مغزی را با انفعال در مقابل داده های از صافی گذشته ی ماهواره ها و تلویزیونها ، پذیرفته اند ، و از وسایل ارتباط جمعی بهره ی مرکب همانند ربای اضافی یهودیها برده اند و اکنون در مرحله ای اند که دیگر توجه ندارند که  این خودشان نیستند که مربی فرزند شانند ، بلکه مسئولان یهودی رسانه ها و نصرانیهای در خدمت یهود ، هستند که به فرزند حالت میدهند ، ذائقه میدهند ، فکر و اندیشه میدهند ، استخوانهایش را محکم میکنند ، و شاکله اش را میسازند . بعد میگویند چرا بچه ی ما ناسازگار است ؟ چرا به خواهر و مادرش ستم میکند ؟ چرا زنش را آزار میدهد ؟ چرا به شوهرش محبت ندارد ؟ چرا حکم ستون پنجم را دارد ؟ و هزاران چرای دیگر . بله کل مولود یولد علی الفطرة ولی استمرار بقای بر فطرت کار پدر و مادری است که خود تربیت انسانی و معرفت الهی داشته باشند و الا سقوط در منجلاب یهود و نصاری اگر لطف خدا شامل حال ما و فرزندان ما نشود ، قطعی است . یکبار دیگر سخن رسول الله ، که من نام آن را حدیث کنترل از راه دور گذاشته ام ، را با هم بخوانیم . کل مولود یولد علی الفطرة حتی یکون ابواه یهودانه و ینصرانه ، و اضافه کنم  تا وقتی که اجازه دهیم ، مجریان رسانه ای پروتکلهای یهود ما را در سیستمی که در پروتکل شماره شانزده به سیستم دروس عینی معروف است ، تعلیم دهند و در مقابل هدف این سیستم تسلیم باشیم و هدف سیستم را بپذیریم مشکلات رفتاری و ناهنجاریهای اخلاقی در جامعه ی ما همچنان ادامه خواهد داشت .  میپرسید ، هدف سیستمی که نام آن را دروس عینی گذاشته اند چیست ؟ آنگونه که خود میگویند هدف سیستم دروس عینی که از طریق ماهواره ها ، فیلم ها ، روزنامه و مجلات به خانه های ما وارد میشود ، مبدل کردن غیر یهودیان به آدمهایی بی فکر ، بی خرد و مطیع است که منتظرند ، دیگران برایشان فکر کنند و عقایدشان را شکل دهند .

    ادامه دارد .....                



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 86/2/26ساعت  6:0 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم


    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت هفدهم )

    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 


    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .


    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

    از اینکه میشنوید کودکان حاصل از نطفه های غنی شده ی رسانه ای در حال تسخیر زمینند ، خیلی برایتان سخت نباشد ، میدانم که اینگونه سخنان نشنیده اید و یا کمتر به گوشتان خورده است . به همین خاطر گمان میکنید نو است . غنی سازی که فقط در اورانیوم نیست ، تغییر ژن فقط برای حیوانات نیست . ژن درمانی فقط اختصاص به درختان و میوه ها ندارد . اینکه در بیان خاتم الانبیاء محمد مصطفی که درود الهی بر او و بر خاندانش باد ، آمده است: اللهم انی اعوذ بک من ولد یکون علی ربا گمان میکنید از کدام فرزند میگوید ؟ دختر ها ، همانهاییکه  ان تلد الامة ربتها مادر هایشان را میزایند و بعد در کوچه و خیابان با خود به این سو و آن سو میبرند ، از کدام نطفه حکایت دارند ؟ آیا فرماندهی و پادشاهی کودکان بیانگر مسخ ارزشها نیست ؟ اگر نیست ، چرا در بیان حضرت امیر سلام الله علیه امارة الصبیان از نشانه های آینده ای دانسته شده که مسخ ارزشها در آن صورت گرفته است ؟ عبارت ویل لاولاد آخرالزمان که از رسول معظم پروردگار است ، شما را به فکر فرو نمیبرد ؟ میپذیرم که این امور از ریاضت های سخت است ، فهم حقیقت و درک واقعیت مقدور کسی است که به یقظه رسیده باشد . گوینده تصمیم ندارد یک سری اطلاعات خام در اختیار دوستان جوانش قرار دهد . تحذیر و تذکر بخش مهم جلسه ی ماست . دشمن شناسی زمانی ارزشمند است که دشمن شناس ، متخلق به اخلاق حسنه باشد ، متکبر نباشد ، رفع همه ی تاریکیها را از خدا بخواهد . ما در دعا هایمان ، نیایش هایمان و درخواست هایمان از پیشگاه خدای بزرگ نیز باید تجدید نظر کنیم . خواسته هایمان را محدود نسازیم ، وقتی خواستیم خودمان را دعا کنیم همه ی توجه مان را به قلبمان معطوف نسازیم ، درست است که قلب عضو کلیدی بدن ماست ، اهمیت دارد ، اگر خوب کار کند سایر اعضا خوب کار میکنند . اما پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم وقتی از خدا نورانیت قلب میخواهد ، نورانیت پوست ، نورانیت گوشت و حتی نورانیت برای موی سرشان را هم از خدا میخواهند . میفرماید : اللهم اعطنی نورا و زدنی نورا و اجعل فی قلبی نورا و فی سمعی نورا ، حتی قال : فی شعری و بشری و لحمی و دمی . بدانید جزء جزء وجود آدمی در تشکیل نطفه سهم دارد . گوش شما شنونده ی چه صدایی است ؟ صدایی که میشنوید مخصوصا به هنگام انعقاد نطفه در کودک آینده اثر گذار است . آنچه مصرف میکنید ، گوشت و پوست و استخوانتان را میسازید در کودک آینده ی شما اثر مستقیم و غیر مستقیم خواهد داشت . از خدا بیداری بخواهید . در دعاهایتان جایی برای طلب یقظه قرار دهید . وقتی رو میکنید به خدا و ائمه ی اطهار را واسطه میگیرید و طلب فرزند میکنید ، تنها نخواهید که جسم کودکتان شکیل باشد ، خوش قیافه باشد ، خدای نخواسته نقص عضو نداشته باشد . بزرگان ما وقتی در این مورد دعا میکردند ، علاوه بر این امور به امر مهمتر و اساسی تری نیز توجه داشتند . و آن اینکه شیطان سهمی در او نداشته باشد . امام سجاد علیه السلام هنگامی که به یکی از دوستانش در رابطه با فرزند دعایی را تعلیم میکند ، فقط جسم سالم و قیافه ی زیبا طلب نمیکند ، میفرماید : رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین خدایا مرا تنها نگذار ، تو بهترین وارثینی . و اجعل لی من لدنک ولیا فرزندی از پیشگاه خود به من عطا کن . یرثنی فی حیاتی در زندگی وارث من باشد . و یستغفرلی بعد موتی و بعد از مرگم برایم طلب مغفرت کند . و اجعله لی خلقا سویا اعضا و جوارحی سالم و هماهنگ به او بده . و لا تجعل للشیطان فیه نصیبا برای شیطان بهره ای در او قرار نده . اللهم انی استغفرک و اتوب الیک ، انک انت الغفور الرحیم .

    ادامه دارد .....       



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 86/2/24ساعت  5:47 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت شانزدهم )

    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

    در یادداشتهایم عباراتی از مقاله ی آقای ریچارد هایس وجود دارد که متاسفانه اسم مقاله و آدرس آن را ندارم . ولی از آنجاییکه به ما دستور داده اند که: انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال . من نگرانی آقای هایس را بیان میکنم ، از نگرانی خودمان هم میگویم . وظیفه ی شما جوانهای عزیز این است که این مباحث مختصر و این مطالب فشرده را با مطالعه ، تحقیق و پرس و جو ابتدا برای خودتان بپرورانید سپس برای دیگران بازگو کنید .

    و اما آنچه که آقای هایس در مقاله اش مطرح میکند مبنی بر این است که : کشف ساختار دی ای ان باعث شد تا دانشمندان بشر اصلاح شده ی ژنتیکی را مطرح کنند . و از آن زمان فعالیت دانشمندان در تولید موجودات آزمایشگاهی و ایجاد کروموزم های مصنوعی و انتخاب جنسیت به شیوه ی مدرن شکل علنی تری به خود گرفته است . ساخت فرا انسان ، بواسطه ی بهسازی نژادی تکنولوژیکی مورد توجه و اهتمام واقع شده است . آنچه سبب نگرانی آقای هایس شده است ، کنترل جوامع انسانی است توسط طبقه ی غنی شده ی ژنتیکی . آقای هایس معتقد است که با خلق نخبگان ژنتیکی ، حذف و از رده خارج شدن تدریجی ناتوان ترها و یا طبقه های پست ها محقق خواهد شد . همچنین آقای هایس نگران روزی است که کلینیک های داروسازی پیشنهاد ساخت نطفه هایی با خواص ژنی ویژه ای را بدهند . بعد میپرسد : آیا پدر ها و مادر ها خریدار آن نطفه ها نخواهند بود ؟ او میگوید : پدر ها و مادر ها در آن زمان خواهند گفت : در این دنیای پر از رقابت ، هر کاری بتوانیم انجام میدهیم که فرزندان ما نسبت به دیگر فرزندان برتری داشته باشند . سوال دیگر آقای هایس این است که : وقتی اجازه دادیم فرزندانمان از طریق اصلاح و تغییر در نطفه شکل یابند ، این تغییرات را کجا متوقف خواهیم کرد ؟ میگوید : اگر قابل قبول است که یک ژن را اصلاح کنیم ، چرا دو ژن قابل قبول نباشد ؟ و اگر دو تا پذیرفتنی است ، چرا بیست تا نباشد ؟ و یا حتی دویست تا ؟ آقای هایس بعد از بازگو کردن این موارد نگرانی اش را از به خطر افتادن نسل انسانها ابراز میدارد . او از همه ی مجامع جهانی تقاضای اعتراض و جلوگیری از این امر را دارد .  

    بنظر میرسد ، بخاطر فضای غیر معنوی ای که بر جوامع غربی حاکم است ، نگرانی آقای هایس هم ، مانند نگرانی آقای فیلیپس  از نوع سخت افزاری است . و البته ابراز اینگونه نگرانیها در هر صورت قابل ستایش است . آنچه نگرانیهای ما را چند برابر میکند ، ساخت نطفه ها و تزریق و القای نطفه های غنی شده توسط رسانه هاست . متاسفانه هیچکس انگار بیدار نیست ، هیچ فهمی انگار نمیخواهد این موضوع را بطور جدی مطالعه کند . انگار هیچکس دوست ندارد این حرف را بشنود و این در حالی است که در آیین دینی ما ، کسی که اهدی الی عیوبی نقص ها و کژی های ما را تذکر دهد ، بهترین برادرها دانسته شده است . امروزه چشم سر بدون هیچ تجهیزاتی براحتی میتواند ، تولید انسانهای جدیدی را در هر کوچه و خیابان شاهد باشد . در اینان بهسازی نژادی عمل معکوس داشته است . فرا انسان رسانه ای گوی سبقت را از فرا انسان ژنتیکی که قرار بود با مشخصه های سالم ، باهوش ، جذاب ، برخوردار از حافظه ی تصویری فوق العاده ، شش هایی با گنجایش مضاعف برای استقامت در ورزش و با طول عمری حدود 200 سال در خدمت مردم باشد ، ربوده است . نطفه های غنی شده ی رسانه ای زودتر از نطفه های غنی شده ی ژنتیکی رسالت حذف و از میدان خارج ساختن تدریجی ناتوان ترها را بعهده گرفته است . نخبگان رسانه ای پیش از نخبگان ژنتیکی دست به کار شده اند . قرار بود نخبگان ژنتیکی رئیس جهان باشند و طبقه ی پست ها ، کارمندان و کارگران خدماتی آنان . اما نخبگان رسانه ای در این زمینه هم پیشتاز و برنده بوده اند .

    اگر آقای داگلاس کاپلان از نسل موجود آمریکایی بعنوان نسل ایکس نام میبرد که هیچ اصل ثابتی را بر نمیتابد ، ریشه ندارد ، به خدا پشت کرده و او را از خاطر محو ساخته است . بگذارید که من هم از نسلی که رسانه ها مصمم شده اند تا در این سوی آب به جوامع ما تحمیل کنند ، نسلی فراهم آمده با نطفه های غنی شده ی رسانه ای نام ببرم . کودکان فراهم آمده با نطفه های غنی شده ی رسانه ای هم اکنون در بسیاری از جوامع عرصه را بر انسانهای معمولی تنگ کرده اند . الدنیا سجن المومن و جنة الکافر .

    ادامه دارد ....   



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 86/2/23ساعت  8:19 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]