سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

تفکر صهیونیستی

تفکر صهیونیستی بر پایه تسخیر جهان و نابودی امت های دیگر است . آنان برای رسیدن به مقاصد شومشان و برای دستیابی به اهداف پلیدشان از هر توطئه و دسیسه ای بهره می برند . جوانان ما را با دلائل واهی از ما جدا می سازند و با ایجاد جوی از تنفر و انزجار ، پرخاشگری آنان را بر می انگیزند تا در شرائطی که عقل عاجز از تمییز بین حق و باطل است ، سازمان های تصمیم سازی تصمیم مقتضی را برایش رقم زنند . و این همه در حالی است که آنان کوچکترین اعتراض و روشنگری را در بین مردم خود نمی پسندند و با کمترین مخالفت ، آشفته شده و معترض را مواجه با انواعی از القاب از جمله Hater یا Self_Hatered از جامعه خارج و مشمول مجازات های گوناگون می سازند .

آنان پیامبر مهربانی را که خدای بزرگ او را رحمة للعالمین می خواند ، بعنوان The Prophet of Doom به دیگران معرفی می کنند . و این در وقتی است که رسما یوشع بن نون که تحت رهبری او توانستند به سرزمین فلسطین دست یابند را بعنوان پیامبر کشتار ، پیامبر جنگ و اسطوره غلبه بر دشمن ستایش می کنند .

به جوان ما می گویند همه ی زندگی تو آرایش سر و صورت توست ، تن خود را بیارای ، کیف کن ،‏ لذت ببر ،‏ غیرت در دنیای مدرن معنا ندارد ، دیوثی را امتحان کن .

اما به جوانان خود که میرسند تفنگ را ، نفرت از مسلمانان را ترویج می کنند ، جنگ و سختی های آن را توجیه می کنند ، چگونگی لذت کشتار مادران و خواهران ما را مرور می کنند .

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 84/2/27ساعت  11:57 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]