• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : گريس هال سل ، پيشگويي و سياست (9)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيدا 

    بنام خدا

    سلام خداقوت

    همينک در ايران اين لاقيدي و تحريف در احکام توسط فرقه ظاله بهائيت دنبال ميشود که ظاهرا بي اهميت است .اين خبر از بازتاب است :

    « " تحركات بهاييان، چند سال پيش، در استان اصفهان و با خريد دسته‌جمعي بسياري از زمين‌هاي شهرك بهارستان و تشكيل محلات مخصوص بهايي‌نشين، آغاز و به آزار و اذيت مسلمانان براي ترك دادن آنان از خانه و كاشانه‌شان منجر شد.

    اما در جديدترين اقدامات بهاييان، شنيده شده است كه با همكاري انجام شده بين طرفداران اين فرقه و يك دانشگاه دولتي در غرب كشور، نزديك به چند صد هكتار از زمين‌هاي كشاورزي، تحت تملك بهاييان در آمده است. اين زمين‌ها در ميان زمين‌هاي كشاورزان مؤمن و معتقد اين منطقه واقع شده و از آنجا كه خريداران اين زمين‌ها، فرزند يكي از مبلغان سرسخت بهاييت است، از اين اقدام به شدت اظهار نگراني كرده‌اند.

    گفته مي‌شود، از جمله اهداف اصلي بهاييان براي فعاليت‌هاي كلان اقتصادي و تجاري، تأمين منابع مالي مناسب براي تبليغ اين مسلك و به بيراهه كشاندن جوانان مسلمان است كه از آن جمله، مي‌توان به استفاده ابزاري از دختران بهايي براي به دام انداختن پسران مسلمان و نيز برگزاري مجالسي براي ارتباطات نامشروع با فرزندان مسلمانان اشاره كرد." » .