• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : اسم من راشل كوري است .
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + از اينجا مي‏گذشتم 


    راشل "عزيز"؟!!!!

    چقدر با تمام لطف و فداكاري و انسانيتي كه اين خانم به خرج داده اين "عزيز" گفتن شما براي من مشمئز كننده بود!

    دقيقاً تهوع گرفتم.

    جو گرفتتان نه؟!

    يا شايد دخترخاله‌تان بوده؟!

    به نام خدا . حامد عزيز سلام و احترام . امروزه عمر آدمي به جهات عديده اي طولا و کيفا رو به نقصان است . سرعت زمان و نشر و پخش اوهام و خيالات به عنوان انديشه و تفکر بر حيراني و سرگرداني بشر بيچاره و دردمند امروز افزوده است . در اين ميان آناني که هنر تشخيص حق و باطل و توانايي تبيين و تحکيم حق و ابطال باطل را دارند رسالتي بس سنگين بر دوش خواهند داشت . غرض از اين مقدمه توصيه ي معلم دردمندي است به حامد عزيز و همه ي دوستان ارجمند که عمر گران را صرف امور مهم کنند . کلام نبي معظم حضرت خاتم الانبيا, صلي الله عليه وآله را آويزه گوش کنيم که فرمود : من حسن اسلام المر, ترکه ما لايعنيه . و باور کنيم که براي هر کلام و سخني پاداش و يا مجازاتي خواهيم داشت . دانشمندان علم اخلاق سخن را بر چهار قسم ميدانند . اول سخني که سود محض است . دوم سخني که زيان محض است . سوم سخني که در آن سود و زيان با هم وجود دارد . و چهارم سخني که در آن نه سود است و نه زيان . از اين چهار تنها ربعي صاحب ارزش است که بزرگان براي آن يک ربع هم خطرات و آفاتي را برميشمارند .

    و اما دوست خوبم حامد عزيز که آرزوي آشنايي و ديدارش را از نزديک دارم بداند : که خداي بزرگ گوهري به او ارزاني داشته که ميتواند با ذهن نقادش خفتگان و مردگاني همچون بنده را زنده و بيدار سازد . از او ميخواهم که با استعانت از ذات احديت به مسائلي بپردازد که ورود در آن در توان ديگران نيست .

    سلام. مطلبي در مورد آقاي پورپيرار نوشته ام كه ممكن است برايتان جالب باشد.

    -:- بسم رب الحسين(ع) -:-
    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوست مومن و حزب الهي خود

    ******طرح 1000وبلاگ 5 صلوات تا برگشت نوکر ******

    به 313 يار با وفاي آقا نيازمنديم تا فرياد انا محتاج را بر زنيم

    « مي خواهيم با کمک شما در وقت سحر و افطار و شب هاي قدر تا يک نوکر خوب امام حسين را به نوکري اش برگردانيم ))

    وقتي آمريکا 3 سال پيش بر روي مداح ها در ايرن شروع به سرمايه گذاري کرد فکر کرديم شوخي است....اما

    آره منظورم حاج عبدالرضا هلالي است.داغي بردل ....پس اگر مالييد
    -------------------------« پنج صلوات به نيت پنج تن تا حاج عبدالرضا هلالي برگردد -------------------------


    انشالله كه چشممون به جمال مولا و سرورمون صاحب الزمان و شما روشن بشه.
    ***اگه شما دوست عزيز هم ميخواهيد جزء طرفداران باشيدو با ما فعاليت کنيد به ما بگوييد تا اسم وبلاگتان در انجمن مبارزه با تهاجم فرهنگي و طرفداران عبدالرضا هلالي ثبت بشود........

    خواهش مي كنم براي تكميل تعداد افراد، به دوستان خودتون هم اطلاع بديد.
    Http://www.ambtfd.mihanblog.com

    اگر اصلا با او بد هستيد از خدا بخواهيد که خود ارباب امام حسين گره را وا کند

    براي ارتباط با شما آماده ايم

    حاج محسن
    ياعلي
    « اللهم عجل لوليك الفرج »

    به ما هم يه سري بزنيد ممنون ميشيم.
    تشکر

    سلام

    ماه مبارك مبارك

    لينك مطلبتون توي لينك دوني بندست

    سر بزني خوشحال ميشم

    يا حق

    + شيدا 

    ادامه:

    ظاهرا شخص شخيصيتان فراموش کرده ايد جناياتي که جنگجويان صليبي با فتواي کليساهاي کاتوليک رومي عليه مسلمين و مسيحيان ارتدکس و يهوديان مرتکب ميشدند .

    جناب پاپ شايد نامي از دادگاههاي تفتيش عقايد که امثال شما در آن حکم مرگ بيگناهان را صادر ميکردند از ياد برده ايد؟ آيا ما دينمان را با شمشير ترويج کرده ايم يا شما ؟ در حاليکه خداوند در کتاب آسماني قرآن کريم آيه 190 سوره بقره ميفرمايد«و قاتلوا في سبيل الله الذين يقاتلونكم فلا تعتدوا ان الله لا يحب المعتمدين» «با كساني پيكار كنيد كه با شما پيكار مي‌كنند و از حد تجاوز نكنيد، خداوند تجاوزكاران را دوست ندارد.».

    جناب پاپ فراموش کرده اند که اجداد شريفشان براي خوانخواراني چون چنگيز مغول چه نامه ها و تشويقهايي گسيل داشتند تا به ممالک اسلامي حمله کرده و همه هست و نيست مردم بيگناه را در هم بکوبند تا شايد بخشي از بغض آنان را نسبت به اسلام التيام بخشند .

    از اين جناب ميپرسيم که چرا پس از دوران هشتصد ساله اي که اسپانيا تحت مالکيت و حکوت اسلام بود آناني که در اين سرزمين به اسلام گرويدند قلع و قمع شدند و چرا از اين حکومت هشتصد ساله هيچ اثري باقي نماند و تمامي آنچه که نشاني از اسلام در اين سرزمين داشت نابود شد .

    آيا جنايت « سن بارتلمي » در پاريس را از ياد برده ايد ؟ تنها در يک روز به فتوا هم مسلکان شما سي هزار پروتستاني تنها به جرم پروتستاني بودن قتل عام شدند .

    جناب پاپ اينطور که شما از خشونت اسلام ياد ميکنيد ما را به شک انداختيد که نکند بزرگترين جنگهاي دنيا يعني جنگ جهاني اول و دوم را ما مسلمين به راه انداختيم ؟

    نکندصدها هزار مردمان بيگناهي که در آمريکاي جنوبي کشتار شدند نيز به فتواي روحانيون مسلمان بوده ؟

    جناب پاپ خيلي عجيب است که شما خود را مدافع و پاسبان آيين مسيح ميدانيد و ميليونها مسيحي بايد به شما اقتدا کنند در حالي که وقتي فيلمهايي که در آن پيامبر خدا مسيح و مادر مکرمه اش را تحت زشترين تهمتها و نسبتهاي دروغ و وحشتناک قرار ميدهند زبانتان در کامتان براي احقاق حق نميچرخد و حاضر ميشويد چونين بي حرمتيها را تنها نظاره کنيد در حاليکه خود را مدافع ديني مسيحيان عالم ميدانيد ؟

    جناب پاپ چگونه است که هرگز از قربانيان تجاوزات جنسي آنهم توسط کشيشهاي کاتوليک سخن به ميان نميآوريد و چونين حرمت شکنان را رسوا نميکنيد ؟ وحشتناک است 63 کشيش کاتوليک که به زنان شوهر دار و کودکان تجاوز کردند اما شما ظاهرا سکوت را مصلحت حفظ اقتدار خود دانستيد .

    جناب پاپ بايد خدمتتان عرض کنيم هيچ دسته اي و گروهي به اندازه شما به آيين مسيح خيانت نکرد و آيات انجيل را به مسخره نگرفت جناب پاپ از شما ميپرسيم آيا اين مسيح پيامبر خدا بود که به شما تعليم داد که ازدواج همجنس بازان را حلال کنيد ؟آيا مسيح به شما آموخت که براي عقد منحرفاني چون همجنس بازان کشيشهاي ويزه اي را در کليسا هاي ويزه اين گروه منحرف بگماريد ؟

    جناب پاپ بايد بدانيد که ما شما را نماينده آي

    + شيدا 

    ادامه:

    بايد بدانيد که ما شما را پاسبان راستين انجيل نميدانيم .

    بين شما و مردان خدا فاصله ايست به اندازه دوزخ تا بهشت .

    اگر شما افراد خارج شده و طغيان کرده از اسلام چون بن لادن و صدام حسين را نماينده اسلام معرفي ميکنيد پس ما هم ميتوانيم جلاداني چون هيتلر و موسليني را بعنوان نمايندگان مسيحيت معرفي کنيم اما چونين نسبت دادنهايي به آيينهاي آسماني از ما بدور است چرا که آن ديني که شما وامثال شما به خشونت نسبتش ميدهيد به ما آموخته که حتي در سخت ترين شرايط از مدافعين حق باشيم . جناب پاپ به خاطر بسپار اگر قرار باشد از اين بين کسي به ديگري بدهکار باشد اين شماييد که به اندازه طول تاريخ به ما مسلمين به خاطر جنايات و توطئه هايتان بدهکاريد نه ما ؟

    جناب پاپ خيلي عجيب است که شما سخنان ارشاد کنند ه تان را در آستانه روزي چون 11 سپتامبر ايراد ميفرماييد . روزي که آدمکش بين المللي چون بوش آنرا براي مردم کشورش به ارمغان آورد تا همين سخنان ارزنده شما را براي جهانيان ثابت کند . عجيب است که بين خطبه اي که ايراد فرموديد و نتايج اين روز به ياد ماندني چقدر اشتراک وجود دارد . واقعه اي که دولتمردان آمريکا به دست خود آنرا شکل دادند تا بهانه اي شود براي جنگ افروزي و عقده گشايي بغضهايي چندين ساله .حيف است که از اين روز به ياد ماندني سخن گفته شود و از خلاقيتي که اين عاليجنابان در مهندسي آن بکار برده اند يادي نشود .

    حيف است که براي چونين روزي يادبود هاي حزن انگيز برپا شود و کسي در اين ميان جرات نکند که بگويد چرا در اين روز به خصوص همه چند صد کارمند يهودي بانکهاي تجارت جهاني به يکباره تصميم ميگيرند به مرخصي روند .

    حيف است نگوييم آتش نشانان حاضر در حادثه همه گي در اينکه ساختمانها با ترتيب و صداي انفجار بمب ريزش کردند اتفاق نظر داشتند درست مثل اينکه در تک به تک طبقات بمب کار گذاري شده باشد عملي که براي تخريب ساختمانها ي مرتفع قديمي از آن استفاده ميکنند .

    حيف است که نپرسيم چرا فيلمي که دو برادر فرانسوي از وجوه ديگر اين ساختمانها برداشتند چرا هرگزدر دسترس عموم مردم آمريکا قرار نگرفت ؟ در حاليکه در اين فيلم به وضوح پيداست که در دو وجه ساختمان حداقل بيست نقطه از اين ابنيه با انفجار بمب تخريب شده .

    چرا فولادي که در طبقه زيرين و صفر اين ساختمانها بکار رفته پس از حادثه به صورت مذاب در آمده در حاليکه فلزات بکار رفته در طبقات فوقاني چونين نبوده است ؟

    و از همه جالبتر چرا عنوان تمامي جرايد آمريکا پس از اين حادثه « جنگ آخرالزمان » بوده است در حاليکه ثمره اين عنوان تنها سرعت بخشيدن به جنگ افروزي در خاورميانه بود .

    و بسياري دلايل ديگر حتي در مورد ساختمان پنتاگون که همه ثابت ميکند دولتمردان آمريکا و شخص جورج بوش شهروندان خود را قرباني ميکنند تا به اهداف ماليخوليايي و جنون آميز خود در جنگ افروزي نائل شوند .

    جناب پاپ سخنان حکمت آميز شما دست کمي از اين جنايات ندارد چرا که نتيجه خطبه خواني شما چيزي جزصدور فتواي آغاز جنگهاي صليبي نيست . خطبه اخير شما جواز خون ريزي ياران آمريکايي و انگليسي و صهيونتان بود به راستي که جناب بوش حقيقت امر را فرمودند که : « " سخنان پاپ درست همان چيزي بود که ما ميگوييم "» .

    <

    + شيدا 

    بنام خدا

    « آنچه جنا ب پاپ بايد بداند»

    جناب آقاي پاپ بنديكت شانزدهم رهبر كاتوليك‌هاي جهان , ميگويند مردان خدا تنها از خداوند ميترسند و لا غير . ميگويند مردان خدا در معامله دنيا و خدا بدون ترديد خدا را بر ميگزينند .

    اما افسوس که ما حداقل در روزهاي اخير نشاني از ايمان و خدا ترسي در شما نديديم . افسوس که مرداني چون شما با نام خدا و دين وحشيانه ترين جنايات عالم را توجيه ميکنيد و از روشي که مظلومان جهان براي اعاده حقوق خود بکار ميبرند با عنوان خشونت ياد ميکنيد .

    جناب پاپ فرموده اي که امپراطور مسيحي بيزانس از يک عالم ديني مسلمان ايراني پرسيده است :" به من نشان بده محمد(ص) چه چيز جديدي به ارمغان آورده،آيا جز چيز‌هاي بد و غير انساني چيز ديگري به ارمغان آورده است. مثلا او حكم مي‌كرد كه ايماني كه او وعظ مي‌كند بايد با زور شمشير گسترش يابد."

    اما آنچه که جناب پاپ بايد بداند :

    در ابتدا بايد بداني که آن توجيه فلسفي يوناني که اين امپراطور براي رسانيدن منظور خود به اين عالم ديني مسلمان برگزيده فلسفه ايست که اجداد شما آن را از فلاسفه مسلمان و ترجمه کتابهاي دانشمندان مسلمان آموخته اند .

    همچنين از روي نا آگاهي وازه اي که ما مسلمين با عنوان جهاد از آن ياد ميکنيم را به «جنگ مقدس» ترجمه و تعبير کرديد که لازم است بدانيد (به نقل از يکي از دانشمندان هم کيش خودتان ): " از نظر ادبي، جنگ مقدس، ترجمه واژه لاتين «bellum sanctum» است كه در قرون وسطي براي جنگ مسيحيان عليه اعراب از آن استفاده مي‌شد. اين واژه سال‌ها جزئي از دكترين كليساي كاتوليك بوده است." به عبارتي ميتوان گفت اصطلاح جنگ مقدس وازه اي بود که اجداد شما براي کشتار و قلع و قمع مسلمانان از آن استفاده ميکردند .

    و اما در مورد پيامبر بزگوار ما حضرت محمد مصطفي که سلام خدا بر او و آل پاکش باد بايد بداني که همين پيامبري که از روي ناداني و بغض به ايشان خشونت را نسبت ميدهي کسي بود که شهر مکه را که در آن متعصب ترين و کوردل ترين و خشن ترين مردم آن دوران زندگي ميکردند را در حالي فتح کرد که حتي قطره اي خون به زمين نريخت در حاليکه همين مردم شديد ترين آزارها و شکنجه ها را در حق او و پيروانش مرتکب شده بودند رسول خدا در حالي چونين شهري را فتح کرد که پيش از ورودش به اين شهر قلبهاي ساکنين آنرا فتح کرده بود .در عوض کاش در قلب امثال شما کمي وجدان و انسانيت وجود داشت که حداقل بدانيد که چگونه بايد با مردم و آيينهاي مختلف گفتگو کنيد .

    جالب است سخن از منع خشونت از زبان کساني بيرون ميتراود که اجدادشان در قرون وسطي حکم به کشتار وحشيانه مردمان ديگر اديان ميدادند .

    سلام. شماره جديد مجله سوره مطلب مفصل و جالبي در مورد اين شهيد بزرگوار كه نشانه شرم ما به اصطلاح مردان و ما به اصطلاح مسلمانان است دارد.
    از دوستاني که آدرس ايميل آقاي ناصر پورپيرار را دارند، تقاضا مي کنم آن را در قسمت نظرهاي وبلاگم بگذارند. آدرس ايميل ايشان را لازم دارم. لازم است که توسط خوانندگان در قسمت نظرها، ثبت شود.