• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : پس لرزه ها ، هذيان ها و اعتراف ها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    مراسم جشن تقدير از وبلاگ نويسان مهدوي
    شنبه 18/6/85 – فرهنگسراي دانشجو
    ثبت نام در هيات بلاگ :
    www.heyatblog.ir

    با سلام و عرض ادب و احترام محضر شما دوست بزرگوار.
    ضمن عرض تبريک فرا رسيدن ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت ولي عصر (عج) خدمت رسيدم تا ضمن عرض تبريک اين ايام خجسته ، از شما جهت شرکت در مسابقه فرهنگي انتظار سبز دعوت بعمل آورم . بسي موجب خوشحاليست که شاهدحضور شما در جمع ديگر شرکت کنندگان اين مسابقه فرهنگي باشم.
    همچنين بمنظور نشر و گسترش آشنايي هر چه بيشتر با فرهنگ مهدويت ، در صورت امکان ، لينك يا لوگو اين مسابقه را در وبلاگ خود قرار دهيد . پيشاپيش از حضور و همكاري شما صميمانه تشكر و قدر داني مي كنم .
    آدرس لوگو : http://i1.tinypic.com/27zvqyt.jpg
    برايتان آرزوي موفقيت و سر بلندي دارم ...
    در پناه گل نرگس باشيد...
    يا علي مدد .. التماس دعا .... حاج حميد

    با سلام خدمت شما دوست گرامي
    لينک باکس نور افتتاح شد.
    با قراردادن لينک خود در آن و همکاري با ما گستره ي فعاليت سايتها و وبلاگهاي
    اسلامي و ارزشي را افزايش داده و سايتهاي ديني و فرهنگي را به همگان معرفي
    کنيد.
    با تشکر
    مديريت لينک باکس نور

    سلام

    اومدم بگم كه به روزم

    يا علي

    شاد كن و شاد زي

    سلام

    الله اكبر

    بسيار زيبا و فخيم نوشته بودي

    خيلي زيبا تفسير و نحليل كرده بودي

    خيلي خيلي عالي بود

    برات ارزوي موفقيت و شادكامي دارم

    با ارزوي شادي دل اقامون از ما به ظاهر شيعيان

    يا علي

    شاد كن و شاد زي

    + شيدا 

    ادامه :

    اما انچه که باعث اينهمه انسجام و وحدت فکري در لبنان شده چيزي نيست جز داشتن مرشد و راهنمايي چون سيد حسن آن دلاور شيعه . همانطور که قران بدون تفسيرو پيوند با اهل بيت و روايات و احاديث ايشان ميتواند تعابيري مغاير با غرض اصلي داشته باشد( و به همين جهت است که حضرت رسول که سلام خدا بر او وآل پاکش باد ميفرمايند: دو چيز گرانبها در نزد شما به امانت ميگذارم قران و عترت ) . جامعه اسلامي نيز بدون رهبر به بيراهه خواهد رفت .

    يقينا مردم لبنان قدر مرشد و راهنمايشان که نماينده جانشين ولي عصر يعني امام خامنه اي است را به خوبي درک کرده اند . سيد حسن چون معلمي بزرگوار قبل از همه اين جريانات به مسلمانان لبنان آموخت که چگونه بايد بر سر اعتقادات خود پاي فشاري کنند . قبل از حادثه چگونگي بر خورد و مواجهه با مصيبت را به مردم خود آموخت و به حق که مردم صبور لبنان به بهترين شکل از معلم خود درس گرفتند . سخنراني سيد را به ياد بياوريم که چگونه با لحني شيوا و رسا معناي « لبيک يا حسين » را به شيعيان آموخت و به آنها قبل از مصيبتهاي جنگ ياد آور شد که شيعه در مقابل بلا چگونه بايد بايستد . اين کلام سيد حسن است :

    " آمريکاييها نمي دانند لبيک يا حسين يعني چه .

    لبيک يا حسين يعني اينکه در معرکه جنگ حاضر باشي.

    هر چند تنها باشي.

    وهر چند مردم تو را رها کرده باشند.

    وتو را متهم کرده باشند.

    لبيک يا حسين يعني تو و مالت و زن و فرزندانت در معرکه جنگ باشيد.

    لبيک يا حسين يعني مادر فرزندش را به ميدان جنگ بفرستد.

    و هنگامي که فرزندش شهيد شد و سرش بريده شد و به سوي مادرش انداخته شد ,

    مادرش آنرا به خانه برده،خاک و خون را از آن پاک کرده , به او بگويد: از توراضي هستم

    + شيدا 

    اين پيروزي آنقدر بزرگ است که نتايج آن قابل فهرست کردن نخواهدبود تنها چند مورد به اختصار :

    - بزرگترين اين نتايج وحدت مسلمانان از هر کجاي دنيا .

    - اسوه و الگو شدن حزب الله براي تمامي کشورهاي اسلامي همچنانکه روزنامه « ال‌پاييس» چاپ اسپانيا در سرمقاله خود نوشت :" نتيجه تهاجم اسراييل به لبنان، افزايش حمايت از ايران و سوريه در دنياي اسلام، محبوبيت غيرقابل کنترل حزب‌الله، کاهش اعتبار دولت اسراييل و شکست سياست هاي بوش در خاورميانه شده است " .

    - از بين رفتن اعتبار نظامي اسرائيل جعلي .

    - از بين رفتن وجهه و غرور رزيم وحشي .

    - مضحکه شدن شعارهاي فريبنده آمريکا در مورد صلح و امنيت و دموکراسي در کل دنيا .

    - نفرت مردم دنيا به ويزه غربيها از رزيم اشغالگر و رفيقش آمريکا .

    - آشکار شدن دروغهاي اسرائيل جعلي و آمريکا مبني بر آزادي رسانه ها با سانسور شديد اخبار جنگ .

    - شک و بي اعتمادي مردم اروپا و غرب به رسانه هايشان .

    - ميزان دروغگويي دولتمردان اسرائيل جعلي حتي به شهروندانشان . همچنانکه پس از نطق تلويزيوني اولمرت مبني بر اينکه ارتش صهيون پايگاههاي موشکي حزب الله را به کل نابود کردند دلاوران حزب الله تنها چند دقيقه پس از اين سخنراني حدود 700 موشک را روانه خاک فلسطين اشغالي کردند .

    - آشکار شدن ضعف و ناتواني شديد رزيم وحشي علاوه بر زمينه نظامي در زمينه اطلاعاتي . به طور مثال در عمليات هلي برن بدليل اطلاعات غلط و ضعف شديد در اين مورد نظاميان صهيون به يک منزل روستايي حمله برده و يک پيرمرد شصت ساله را با نام حسن نصر الله به جاي دبير کل حزب الله دستگير کردند .

    - ايجاد و بالا گرفتن اختلافات شديد در ميان مقامات اسرائيل جعلي و زير سوال رفتن دولت اولمرت در وارد کردن مردم اسرائيل جعلي به جنگ بي نتيجه و پر هزينه و پر تلفات .

    + شيدا 

    بنام خدا

    لانه عنکبوت در هم پيچيده شد اما آنچه که دراين اثنا نبايد فراموش شود اين است که اين رزيم همينک به مانند مار زخم خورده اي است که تنها به اين ميانديشد که چه زماني و با چه دسيسه هايي زهر خود را وارد بدنه کشورهاي اسلامي کند .

    اين طور که از ظاهر بر ميايد جنگ متوقف شد اما آيا چونين رزيم وحشي به اين شکست خفت بار ميتواند راضي باشد آنهم جنگي که از مدتها پيش و به قول يکي از سياستمداران لبنان از سال 2003 براي آن برنامه ريزي شده بود . جنگي که هيچ ارتباطي با گروگان گيري سربازان اسرائيل جعلي نداشت و اين موضوع تنها بهانه اي بود که مدتها منتظر آن بودند هدف اسرائيل جعلي کشاندن جنگ از لبنان به سوريه و سپس به ايران بود همانطور که بوش در بهبوهه اين جنگ اصرار زيادي به اولمرت براي حمله به سوريه داشت که البته اولمرت به دليل ناتواني نظامي و همچنين انتقادات و فشار داخلي کشورش آنرا نپذيرفت .

    به تعبيري ميتوان گفت اين جنگ پيش در آمدي بود براي حمله نظامي آمريکا به سوريه و ايران . براي اثبات اين مدعا کافيست به جريانات موضوع هسته اي کشورمان در گير و دار حمله اسرائيل جعلي به لبنان نگاهي بياندازيم .

    در حاليکه ايران براي پاسخ دادن به بسته پيشنهادي اروپا, زمان تعيين ميکند و در حالي که مقامات ايراني در اروپا پاي ميز مذاکره نشستند به يکباره پرونده ايران بدون هيچ مقدمه اي به شوراي امنيت ميرود و به ايران براي دست کشيدن از همه گونه تحقيقات هسته اي اولتيماتوم ميدهند و همه و همه اينها در زماني است که لبنان و اسرائيل جعلي در حال منازعات شديد نظامي هستند تا با به قول خودشان شکست و خلع سلاح حزب الله , ايران را تحت فشار بگذارند و بعد از نابودي اين حزب در لبنان جرات اين را پيدا کنند که به ايران نيز حمله کنند اما با شکست فضاحت بار اسرائيل جعلي شاهد بوديم بلافاصله مقامات اروپايي خواستار مذاکره با ايران شدند .

    در واقع حزب الله تنها براي مردم لبنان نجنگيد . حزب الله براي مردم ايران هم جنگيد . بلکه براي تمامي مسلمانان و تمامي کشورهاي اسلامي از شمال نيجريه گرفته تا جنوب فليپين . چرا که در طرح « خاورميانه جديد » آمريکا جايي براي اسلام در نظر گرفته نشده البته اين طرح آنچنانکه از نامش بر ميايد تنها به خاورميانه ختم نميشود بهتر بود سران و دولتمردان بي آبروي آمريکا به جاي اين اصطلاح از « دنياي جديد » و يا « دنياي مطلوب آمريکا » نام ميبردند. بندگان خدا شايد از جريحه دار شدن افکار عمومي غرب در هراس بوده اند .

    اگر اسرائيل جعلي به پشتوانه حمايت بي دريغ آمريکا دوباره فکر حمله به لبنان را در سر نپروراند لبنان بايد بيشتر از آنچه که در جنگ متحمل آن شد را تحمل کند چرا که جنگ براي نابودي هميشه به معناي زد و خورد فيزکي نيست جنگ و آتش افروزي ميتواند در داخل مرزها هم واقع شود آن هم به طور نا محسوس فرق اين دو آتش افروزي در اين است که در نوع اول يعني در برخورد فيزيکي نتيجه به زودي حاصل خواهد شد اما در نوع دوم که در فتنه انگيزي و شايعه پراکني خلاصه ميشود نتيجه به مرور زمان و پس از صبر و حوصله به بار خواهد نشست .

    البته اين جبهه از جنگ را رزيم صهيون مدتهاي زيادي است که در لبنان گشوده است کافيست تنها در مدت اخير نگاهي به جريانات داخلي لبنان داشته باشيم ترور « رفيق حريري » با اين هدف که اتهام آنرا بر سوريه وارد کنند که پس از آن بي آبرويي که بازرس اين پرونده به بار آورد و نشان داد همه اتهاماتي که بر سوريه وارد شده از طرف آمريکا و اسرائيل جعلي ديکته ميشده است, در انتها معلوم شد خودرو حامل رفيق حريري با سيستم امنيتي اسرائيل جعلي تجهيز شده که البته دسترسي به اين سيستم و از کار انداختن آن فقط و فقط تحت اختيار شرکت توليدي اسرائيل جعلي بوده است .

    همچنين بمبگذاريهايي که در ماههاي قبل از آغاز جنگ در لبنان رخ داد براي فتنه انگيزي بين شيعه و سني .

    و حال که اين رزيم از طريق راه ميانبر يعني درگيري نظامي به اهدافش نرسيد اگر نخواهد دوباره خود را وارد جنگ کند به طر

    در صورت امكان به خبرگزاري شبستان لينك دهيد

    با تشكر.

    سلام.مقاله تان در سرويس وبلا گ هاي ديني خبرگزاري شبستان استفاده شد.

    با تشكر .

    دلجو