• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : هر چيزي از نازكي پاره ميشود ، ظلم از كلفتي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خدا . در پاسخ به ايران . لينك به هر سايت و وبلاگي تاييد همه ي مطالب آن نيست . شما از مطالب خوب هر سايت استفاده كن . اگر مطالب ناصحيح در سايتي وجود داشت بر آن نقد بنويس . به هر حال از اينكه دلسوزي ميكنيد ممنونم .

    با سلام و صلوات بر شهيدان شيعه بر ياران شيخ سيد حسن نصرالله

    دوستان در تارنماي شما لينک به سايت فردي را ديدم که نمي دانم از ماهيت آن آگاه هستيد يا اينکه چشم خود را بسته ايد.

    منظورم ناصر پورپيرار است. همانگونه که احتمالا مي دانيد وي از اعضاي حزب توده بوده و چندي است دشمني و کينه شتري خود را نسبت به اين مرز و بوم با نوشتن کتابهايي آَشکار کرده است. بسيار متاسف هستم که يکبار ديگر ياران علي گول قرآنهايي را مي خورند که بر سر نيزه شده است. کسي شما تبليغش را به عهده گرفته ايد دشمن ايران و شيعه است. کتابهايش را بخوانيد. مفسران بزرگ قرآن را دست نشانده يهود مي خواند و شيعه را جزيره اي تنها در درياي اسلام!

    سلمان فارسي را ساخته يهود مي خواند!

    کشندگان حسين ع را مي ستايد و واقعه کربلا را دروغ مي پندارد!

    به نظرش در مورد دفاع 8 ساله ايرانيان و همچنين صدام جنايتکار توجه کنيد:

    چهارشنبه، 2 دى، 1383

    بدين قرار قضاوت درباره ي دشمن و دوست موكول به رعايت حق و گريز از كينه توزي هاي ظالمانه است . مثلا قضاوت ما درباره ي صدام نمي ت واند و نبايد از ماجراي جنگ و ادعاهاي ما درباره ي او مايه بگيرد، زيرا

    هنوز حقيقت آن رخ داد بسيار زشت و ويرانگر براي تاريخ بيان نشده است و مي توان آن را حاصل يك

    اشتباه دو سويه شمرد كه اگر اندكي دور انديشي بيش تر در سران و صاحبان تصميم در دو سرزمين بروز و ظهور مي كرد، پرهيز از آن برادر كشي بي رحمانه به سهولت ميسر بود.

    او قبله کساني است که ديروز در آذربايجان پرچم ايران را آتش زندند. برادران علي را تنها نگذاريد آنکه قرآن بر سر نيزه زده دشمن علي است.

    او مفسران بزرگ قرآن را که اعتقاد دارند اسکندر خونخوار مقدوني ذوالقرنين نيست مسخره کرده و آنها را دست نشانده يهود مي خواهد.

    در وبلاگ ذوالقرنين به ياري خدا مي خواهم ثابت کنم نظر مفسران قرآن کريم صادق است که مي گويند اسکندر مقدوني ذوالقرنين قرآن نيست.

    + شيدا 

    بنام خدا

    ديروز چهارشنبه « تپه مارون الراس » و منطقه « بنت جبيل » بطور کامل از تسلط نظاميان وحشي صهيون به همت دلاورمردان حزب الله خارج شد .

    اما جالب است بدانيم « بنت جبيل » کجاست ؟ بنت جبيل يک دهات است در جنوب لبنان که با مرزهاي اسرائيل جعلي حدود سه کيلو متر فاصله دارد طي پانزده روز نظاميان بي دست و پاي صهيون هزارو پانصد تن بمب بر سر همين دهات کوچک خالي کردند به بياني ميتوان گفت اين روستا را با خاک يکسان کردند و انوقت همين دهات کوره با خاک يکسان شده را حتي نتوانستند براي يک روز کامل به تصرف خود در اورند افرين به اينهمه تجهيزات فوق مدرن . آفرين به اينهمه پشتيباني مالي و نظامي امريکا . آفرين به اينهمه دب دبه و کب کبه و رجز خواهنيهايي که طي مدت پانزده روز به بي ابرويي شديد رزيم وحشي منجر شد .

    اما بايد پرسيد اينهمه بي ابرويي توسط چه کساني براي رزيم وحشي به ارمغان اورده شد ؟ پاسخ : توسط حزب اللهي که نه هليکوپتر دارد , نه توپخانه دارد , نه جنگنده هوايي دارد و نه ناو و کشتي جنگي دارد .تنها قدرت و سلاح حزب الله موشکهايي است که برد انها را دست کاري کرده اند تنها سلاح حزب الله جواناني هستند که هر يک به تنهايي در مبارزه تن به تن چندين صهيون درنده را حريف هستند

    سلام عليكم.

    خدا قوت.

    استفاده كردم.

    دعا بفرماييد.

    سلام عليكم.

    خدا قوت.

    استفاده كردم.

    دعا بفرماييد.